今日好早死左起身..凍到唔想起呢>"<
之後照舊約左ceci係m記等...
去到食早餐,,,食到答8到就答的士,,,
頂,,,又凍又大風...等左勁奈囉...
都無的士,,,等到有啦...又比人搶左=﹏="
fuckk*之後好奈,,,先有的士....返到學校遲到!!>"<
等左陣返去上堂...悶牙)))本來電腦堂人地就訓著...點尻知落堂lu*
小息,,,wing B,,祺祺過黎同我地吹下 水玩下咁///
之後上堂啦又= ="倫理堂.聽佢唔知講咩...訓覺Zzz正牙!!
數學堂...做數///想訓牙><"聽佢講2堂!!食飯...食左等於無食= ="
難食到死!!之後果d堂唔講啦!!放學留堂=33="慘慘呢"
好彩有祺祺同ceci幫我講野姐...哈!!xD"牙sir奈我地唔何...
放左我走!!之後祺祺去左參加籃球隊....我地就走左啦!!
去左m記食野...同ceci+ky**5點半返屋企]]
比人屌囉又!!留堂又唔信,,,煩*唔理佢...之後好多人打黎!!
麻B打左黎問我做咩唔同佢一齊...後尾傾完無奈...
ky個媽打黎,,,問我ky係邊0.0"嚇死我!!
之後又比老豆話我咁多電話!!我想嫁咩-3-"
叫ceci幫我打比大口狗叫ky打返比佢媽!!
之後就訓覺啦...訓到8點幾到啦!!比人叫醒左去食飯**
The End=]
|