今日早上8點胃痛痛醒左=33="
勁辛苦囉!!又嘔唔出!!成個人呆哂...= ="好似啞左咁..之後飲左杯奶就無事lu*
之後再訓返落去!!11點半牙媽買左飯比我食!!
之後睇電視,,,3點幾到ky打黎.....叫我出去...
係我樓下等...之後經過舊場比班唔識ge人串.,,,話我地望咩望=33="
O哂牙!!之後唔理啦,,,去左陪ky食野...之後去行左陣街...
就返返天平....又去左大快活到食野!!好似食極都唔飽咁=ww="
之後食完...坐多陣,,,6點到就去左舊場啦!!幫ky還返件3比大口狗~~
之後坐係舊場傾計同ky*後尾比黃文樂串...好無奈囉**
屈我=ww="之後大口狗又叫我幫佢買野飲wo**
彩佢都傻牙...back home了***ka////
|