Ceci生日快樂牙!!又大個左啦!!要+油牙**
今日8點半就比牙媽嘈醒左啦!!之後訓唔返落去,,,Shit"
睇電視....之後牙媽又買左m記比我地食...到左2點半去左搵媽子,,劉蚊,,ceci
係[白兔仔]傾左陣,,,就去沙田行街!!去到好多人,,,本來念住影貼紙相嫁!!
可惜太多人排啦!!之後去左[CRAZY ROOM]ceci念住買銀包...之後劉蚊送比佢,,做生日禮物!!
>w<"我同ky唔知送咩比佢好!!then我地去左[零食物語]見到有個8月22日ge公仔,,,
送左比ceci///呵**我都送完啦!!得返媽子未念到送咩>33<"xD"
之後念住去曬相,,,點知唔可以即時比到我地!!so無曬到!!行到好累啦=ww="
念住答火車走...點知唔識路返返沙田廣場,,,4個白痴係條街到指黎指去!!
kai左!!話咩請得誠女傭=33=shit))))癲癲下又返到沙田廣場,,,
之後答火車...媽子要去唔知邊到....我地就答車返上水!!!!!
同媽子Bye完就去等車!!點知班車太多人就答下班!!
答緊下一班果時,,,,死ceci又癲左啦!!笑到我同劉蚊**跟住比D路人啤住//
我地係到扮唔識佢,,,xD"上到車...我地係到喪笑!!笑到kai哂!!
之後有個[馬連佬]係到望望望!!!之後同ceci+劉蚊講!!之後劉蚊唔明...
ceci用左D好好笑ge英文話比劉蚊知:beside my body!!
笑到我喪喪地!!之後到左上水都差唔多6點啦!!劉蚊就back home!!
我同ceci就返天平!!去左天平m記食野!!食完尻遊左陣幫老豆寄完信,,,就back home啦!!
今日玩得好喪牙!!笑到kai哂!!
ceci今年生日開唔開心呢過得**(各位睇完之後留言牙記住thx!!)
仲記得你係未放暑假之前同我講話你驚生日無人陪你過!!
但我同媽子都有陪你牙...開唔開心先?!哈哈
|