今日7點先起身!!
汁好行李,,,就落去食早餐,,
之後又上成長課!!悶到死呢!!
超眼訓牙!!12點食lunch.,,,
食完,,,無幾奈就答車車...返學校解散!!
見到麻B,,巧明佢地!!同麻B講左一兩句就閃人!!
答77k返上水!!林怡佳同我地一齊,,,
之後我地陪ceci放好d野,,,就去左行街啦!!
去左m記食野,,,之後陪ceci買返條"皮帶"
行左好多地方都無,,,差唔多全上水比我地都行過都搵唔到佢之前果條-﹏="
累死啦!!去左大快活坐,,,一齊吹水果D!!5點散水!!
同ceci答270返天平!!之後就back home啦!!
玩左陣電腦...就訓覺啦!!之後起身食飯,,,
食完就同媽子傾左陣電話!!!後尾on左陣icq!!
同正甫傾左陣,,,就off啦!!!訓覺了.....
老豆話如果聽日陪佢跑步就有$100啦!!
有錢我實肯!!呵,,,xD"^^]]
|