等左好奈,,,放學啦!!-ww-"
期待左nnnnnnn咁奈啦!!!!
hea左陣就返屋企,,,返到屋企,,
訓左陣,,,到8點起身食飯!!
食完,,,牙媽叫我落去天平山村,,,話表姐生日wo!!-33-"
無落到,,,因為落去都無野同佢講嫁啦!?
後尾差吾多9點到,,,落去等ky///
之後見到巧明..細妹..泡泡,,,,原來佢地都係等緊ky^^"
見到ky,,,之後一齊行,,,去左天怡果邊等河馬同花花!!
牙麻要遲d先黎,,,我地去左華山,,,上到一半又話走-33-"
返返天平,,,去商場果邊!!之後蚊蚊急call,,,
去左順欣,,,傾左陣,,,買左d"塋光棒"同"立足"
之後行返去搵麻b佢地果時見到 正甫...
[又比ky講中左 ]
講左兩句到,,,就走啦,,,去麻b屋企,,,
玩左陣,,,,又落左去舊場!!搵巧明個堂家姐!!
之後去左天明果邊,,,係果到玩"立足"
同ky去左買野飲,,,買完返去見到皓文!!
走過黎拎左我地幾支"立足"-33-]]
後尾玩到差吾多1點就散水啦!!
返到屋企超悶牙=33="2點幾念住打比麻b叫佢落黎陪我買野食!!
點知佢訓左啦!!3點到牙媽返黎就訓啦!!
|