今日牙媽同老豆要出上水,,,
今晚先返!!之後起身煮面食!!
食完,,,點幾約左ky出黎,,,
去左大m食野!!見到佢d同學!!
-ww-"傾左陣,,,食完野,,,返返天平,,
尻遊!!去左細場坐,,,見到牙椒果d,,
then去返m記坐,,,同牙wing+牙椒果d傾計!!
之後牙麻黎左,,,後尾上佢屋企拎返個袋,,,
就上左我屋企,,,7點幾,,,幫牙哥落去買野食!!
之後打比大口狗叫佢同我地去食野,,,係大m等!!
到左,,,返返舊場坐,,,傾計,,,差吾多9點到就同ky+麻麻去左舊街果邊食飯!!
食完去左舊場坐一陣,,,差吾多10點就返屋企啦!!
估吾到一日可以改變哂所有野!!
但,,,都知道左一D野**
|