今日訓到12點幾比牙哥叫醒左!!
一起身刷完牙!!就食野啦...煮左"面"
食左2碗^^"開胃,,,呵~~
之後就睇電視!!無聊牙,,,
ceci又唔係到>33<"打比ky問佢出唔出得,,,佢話宜家得,,,遲d唔知得唔得= ="
之後我話我出得打比佢!!2點幾我出得打比佢,,,佢同醋頭一齊我廢事去~~
之後約麻B,,,點知佢話屋企有事!!要去e院!!4點到先返!!
因我好脰餓,,,so約左丘皓宜去食野!!係區場等!!
之後去左天平食野!!係大快活食野...食完就去尻遊~~
去左廣場行街...xD"去[沙沙]玩!!哈~~
行完去左區場坐左陣...之後又去左體育館hea!!
係到玩火!!kai哂!!哈!!玩到差唔多7點就back home啦!!
無ceci係到悶左D tim!!
不過好彩佢聽日就返黎啦^^"
呵~一日都咁掛住佢!!
xD”
|