呢幾日都上吾到網~
對我黎講..都冇咩影響
我只係想不斷打波,不斷游水~
已經滿足到我~
但個天偏偏要玩我~
我只係想訓教...你就搵人嘈醒我~
我訓教...你要我胃痛
我訓教....你要我諗埋D我吾想諗既野~
我個腦同個心就好似由2個人控制~
永遠遇到吾如意既事..諗野都好消極~
但其他人就會幫人諗得好周祥~
我只係識為人切想~
從來冇為自己諗過...
有D野自己試過先會明白人地既感受~
SORRY~
有D野自己好明白~
但係又吾知點面對...
人既感覺,感受真係好奇妙~
一時可以開心到上左天堂甘~
一時可以低落到谷底入面~
人一世,物一世...真係乜都可能會有~
有D野係你就係你,吾係你就吾係你~
有陣時真係想同老媽子講...我想走~想去第2度...我知老媽子實會應承~
有D野真係要為自己諗諗~
係屋企人OR有D人可能覺得我好識諗~
但我對於我自己根本就吾識諗~
只要你開心,我咪開心囉~
微笑~SMILE~
|