- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 0
累積人氣: 5657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 10 日  星期二   晴天


2010-08-10 分類: 未分類

  呢幾日..我既運動量多到爆~
  游水..打波...一日做哂呢2樣運動~   
  我應該好健康~
  多得班FD...日日都陪我~
  又有人同我周不時都吹水~
  都過得吾錯吾錯~
  但係副作用..就係經常性眼訓...同埋會傷~
  今日打波...打左幾場..第一次主動講吾打~
  真係好痛~汗都比平時多~
  但係幾痛都好...自己都覺得都係值得既~
  呢幾日打波...都發現自己有好多進步空間~
  控球,鏟籃...都未夠痴身~
  咩位吾夠實..輸身型~
  但已經好左...之前做既野真係冇白費~
   宜家可以同D肥仔硬撼~
  今日打波係最開心~
   雖然我,鈞,KIT同人鬥波已經知未必夠打~  
  但係3個都打得好落力...我都教佢地點樣打..
   真係見佢地到愈打愈好~
  雖然得分吾多...但係守波,籃板都見到真係好左好多~
   我都好搏...縱使隻腳有幾痛...我都要場波輸都冇甘難睇~
  每場都輸幾分...守波比人撞到P哂K..都冇咩所謂~
  隔離隊一個人球品好好...
  大家都好有風度...打波都OK
  第一次甘尊敬自己既對手 
   係籃球場上..真係好開心~
  MY BEST FRIEND~  
  
  

  
    
 



2010 年 8 月 9 日  星期一   晴天


2010-08-09 分類: 未分類

   呢幾日都上吾到網~  
  對我黎講..都冇咩影響
  我只係想不斷打波,不斷游水~
   已經滿足到我~
  但個天偏偏要玩我~
  我只係想訓教...你就搵人嘈醒我~
  我訓教...你要我胃痛   
  我訓教....你要我諗埋D我吾想諗既野~ 
  我個腦同個心就好似由2個人控制~
  永遠遇到吾如意既事..諗野都好消極~
  但其他人就會幫人諗得好周祥~
  我只係識為人切想~
  從來冇為自己諗過...
  有D野自己試過先會明白人地既感受~
  SORRY~
  有D野自己好明白~
   但係又吾知點面對...
   人既感覺,感受真係好奇妙~  
  一時可以開心到上左天堂甘~  
  一時可以低落到谷底入面~
   人一世,物一世...真係乜都可能會有~
  有D野係你就係你,吾係你就吾係你~
  有陣時真係想同老媽子講...我想走~想去第2度...我知老媽子實會應承~
   有D野真係要為自己諗諗~
  係屋企人OR有D人可能覺得我好識諗~
  但我對於我自己根本就吾識諗~
   只要你開心,我咪開心囉~
   微笑~SMILE~

  
    



2010 年 8 月 7 日  星期六   晴天


2010-08-07 分類: 未分類

  今日8點30起身~
  番學校補T&H
  玩角色扮演..一般好玩~
  DESIDE一間房..冇做過!
  訓左..KIT做哂~
  成日拍醒人..衰人~
  放學...KIT黎我到~
  我訓教...死都吾比佢訓..廢事嘈住哂
  之後老豆勁火拍醒我..比我鬧~
  自己發脾氣攞個仔黎出氣~
  之後有人黎整上網~
   比我老豆鬧到狗血淋頭~
   12點45話到..遲左成個中...抵鬧XD~
  上番網~   
   同KIT一齊打機...由3點打夜晚9點~
   愈打愈眼訓~
   9點幾同KIT出去打波~
   KIT著到成個籃球員甘...型..真係型XD~
   打完..同鈞鈞,肥男去左頌富買野飲,買野食~
   之後走...
   番屋企~



   我太傻了~
   吾想住~
   一想,為時已晚...
   打波NA...所有心事扔哂入個籃  
   無憂無慮~
   只是我覺得未岩時候..
   我吾了解~
   我輸了~
    都吾知自己UP乜~
   
   


   




   
   
   
  



2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


2010-08-04 分類: 未分類

  今日7點15起左身~
   特登溫中史~
  溫完..換衫..番學~
  OLE...困獸..乜都吾洗做~
   舞蹈室好多乸盛~
  劉泳杰做話劇真係一流~
   我同子豪笑到碌地XD
  個MS扮PRO吾笑~
   你忍得好辛苦WO~
   10點30完左
   同子豪食早餐~
   食完有一個EXTRA中史補課~
   TEST完..講元朝~
   死子豪扮認真聽書-3-
   番屋企...KIT黎左~
    黎我屋企打機~
   打到5點幾...佢陪我去買送~
   KIT好衰..買野食吾比錢~
   之後番屋企..換衫~
   搵肥男打波~
   打全場...爽~
   之後佢地走哂
   得我同KIT
   見到兩父子打波~
   痴波打..我想打波..吾係有心阻住你地親子嫁~
    射波..射到著哂火~
   球球入哂..中距離,3分都入哂~
   第一次...甘勁~
    之後休息..諗住再射~
    KIT話你攪到人地個老豆執波,仲要傳比你係甘射~
   之後就到個仔幫我執波,又傳我射~
   我玩哂..佢地冇得玩~
   見好就收..之後吾打..番屋企~
   我哥痴線~..係甘鬧老媽子~
   你牙媽黎嫁..用粗口係度鬧鬧鬧~
   牙媽生你,養你..恩都吾識報~
    我都睇吾過眼...我吾小你...我吾係譚家一份子~

  



2010 年 8 月 1 日  星期日   晴天


2010-08-01 愉快 分類: 未分類

  今日9點幾比老豆嘈醒左~
   叫我番教會~
  但係尋日OUTING完..好攰~
  冇啦啦又要做詩琴..又冇練~
   上星期做左NA~
  之後係SOFA呆坐一陣..再訓~
  訓到1點幾起身~
  同老豆去食飯飯~
  食完...玩跑玩跑~
  同LB玩左一陣~
  玩完...搵KEY~
  都係吾見=[
  之後魚魚叫我打牌~
  搵人...搵左KAI鋒~
  沖涼~去朱屎到..攞番個電話..去鬼鬼度~
  KAI鋒勁..教佢番子點用..即識~
  犀利~
   KAI鋒都吾係黎打牌...黎倒亂~
  打走哂鬼鬼D牌~
  朱魚魚~
  係對我冇咩影響..哈哈~
   打完...我同魚魚贏26...鬼-29,KAI鋒-23
  開心XD
  比牙姨昆左..沖番屋企-3-
  飛的..衰人..都未開飯..昆我..冇左15蚊NA- -
  下次吾理你NA