尋日打波,打得好攰
kit又叫我同佢打機
攪到4點先訓...今日閃避球比賽6點45比kai鋒叫醒
之後訓番..又比kit嘈-3-
3個中...好攰牙..好眼訓
我最遲去到輕鐵站等XP
去左元朗廣場M記食野
食完..行去元朗公立中學
開波~咩波黎嫁..都吾係閃避球
係軟皮排球
D規則都吾知乜黎既..唉
對E中...險勝2比0
2局2隊都靜番一個人
贏左..就打公立中學
佢地肯用我地既閃避球
贏左一局
第2局..KIT比人炸頭...成個飛左落地下..個頭差D吾洗要
我番內場
比條勁揪友車
戈波飛起左..成班公立友歡呼..以為我接吾到
我沖埋去都要接番...
接得番...好激動~
做左個(7)手勢比人地學校
死火..串得制添
之後即同人SAY番SORRY
廢事甘冇球品LA
最後贏埋
羅桂祥踢館成功XD
跟住去左潮館飲茶
食左7百幾蚊
差D比人拆左張500蚊<3
即攞番個WALLET先..吾係實比人屈錢
諗住係元朗行多陣
佢地班友就話要番天水圍..有冇攪錯
好等錢洗咩...
番到去...諗住打陣閃避球...聰,高佬,朱屎又走
勁吾鋸囉~
打完...番屋企..沖涼
出去補習
好吾中意個MS...成日抽我水
過去左既野係都中意攞番出黎講...
攪到我冇面你就開心
不過攪得我多..你實會自食其果既~
番屋企...休息休息 |