- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 7
累積人氣: 5705
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 23 日  星期日   晴天


2010-05-23 分類: 未分類

 尋日太眼訓..食完飯...9點幾即訓
 今日9點幾起身
 同老豆一齊番教會
 番到去...聽完道
 同一位出左香港宣教既auntie傾計
 同佢傾左好多野..回憶都好多
 佢睇住我出世..直到宜家我16歲
 雖然我地可能一年只係見一次..但係都好enjoy同佢傾計
 佢仲係甘話我好識諗,好乖
  邊係邊係..過獎la XD
  之後同教會D人食飯
  食飽飽..幫老媽子買送
   番屋企..同KIT打機
  打到5點幾到..同牙哥一齊出左去打波
  打到9點幾..番屋企..食飯
  就黎去台灣..
  但係有種FEEL吾想去~



2010 年 5 月 22 日  星期六   晴天


2010-05-22 分類: 未分類

  尋日打波,打得好攰
  kit又叫我同佢打機
  攪到4點先訓...今日閃避球比賽6點45比kai鋒叫醒
   之後訓番..又比kit嘈-3-
   3個中...好攰牙..好眼訓
  我最遲去到輕鐵站等XP
  去左元朗廣場M記食野
  食完..行去元朗公立中學
  開波~咩波黎嫁..都吾係閃避球
   係軟皮排球
  D規則都吾知乜黎既..唉
  對E中...險勝2比0
  2局2隊都靜番一個人
  贏左..就打公立中學
  佢地肯用我地既閃避球
    贏左一局
    第2局..KIT比人炸頭...成個飛左落地下..個頭差D吾洗要
  我番內場
  比條勁揪友車
  戈波飛起左..成班公立友歡呼..以為我接吾到
  我沖埋去都要接番...
   接得番...好激動~
   做左個(7)手勢比人地學校
    死火..串得制添
   之後即同人SAY番SORRY
    廢事甘冇球品LA
    最後贏埋
    羅桂祥踢館成功XD
    跟住去左潮館飲茶
    食左7百幾蚊
    差D比人拆左張500蚊<3   
    即攞番個WALLET先..吾係實比人屈錢
    諗住係元朗行多陣   
    佢地班友就話要番天水圍..有冇攪錯
    好等錢洗咩...
    番到去...諗住打陣閃避球...聰,高佬,朱屎又走
    勁吾鋸囉~
    打完...番屋企..沖涼
    出去補習
     好吾中意個MS...成日抽我水
    過去左既野係都中意攞番出黎講...
    攪到我冇面你就開心
   不過攪得我多..你實會自食其果既~
    番屋企...休息休息 



2010 年 5 月 21 日  星期五   晴天


2010-05-21 分類: 未分類

呢幾日d野都吾想打
                 有野想打再打          
           



2010 年 5 月 19 日  星期三   晴天


2010-05-19 分類: 未分類

 尋日去左教院練波
 戈人好攰好攰~
  仲要1點訓..攞命
  今朝起身...吾想起
  比牙媽打醒-3-
  番到學校...講班會活動
  好冇MOOD
  LS堂..LEUNG LEUNG係度UP
  我同乸盛吹水
   玩氣球...捱過左LS就可以訓教

   中史堂..訓教教
  MS CHAN拍我枱都吾理...
   我知MS你實好失望
   不過原諒我太攰LA~
   成堂上得5分中..吾知做乜-3-
   ENG堂..同富豪鬥岩得多
   5比5..你下面有得睇既..死仔~
   甘都贏吾到我...
   CHIN堂...死人黃君婷又想鬧我
   明明講自首..你又話我去廁所..咩事牙
   KAI嫁~
    叫我擦黑板...擦度鞋都係..激死我啦
   LUNCH...比錢戈陣望個銀包
   又D吾慣囉..望吾到自己8達通戈樣
   不過耐D應該慣XD
   食飽飽...睇坦克車
   陪佢地癲一陣
   跟住坐低睇佢地癲
   好似落雨..上番樓
   MATHS堂...訓教
    比陳SIR攞粉筆篤
   富豪你好衰..睇住我比人玩..都吾叫我
    放學...水球
    第一次玩..都OK LA
    同乸盛夾..條KAI子...成日話去幫手幫手
    幫你條命咩...郭SIR仲睇住我係甘鬧佢
    仲係度笑...
    D出界波又去接...扯住你個乸盛...咪周圍走-3-
     玩完...自己一條友坐左去更衣室呆左-3-
     自己行走左...同麟一齊
    見到有人練波...過係打
     應該差吾好番哂~
     我可以打番波...
     番到屋企...沖完涼..就訓教
     乜都吾想再諗~



2010 年 5 月 16 日  星期日   晴天


2010-05-16 分類: 未分類

  尋日t&h outing
   去西貢鹽田梓
   諗住7點30起身
   點知老媽子7點拍醒我..話7點35-3-
   佢隻錶壞左..攪到訓少半個鍾到
    索性起身....沖涼~
   執野...出去..見到飽飽同佢去m記買早餐
    去埋百佳買野
    番到學校...食早餐
    請埋魚魚食薯餅=]
    上車..坐最頭..後面比人霸左=[
    請人食珍寶珠
     比人係甘攞
     點知吾記得留番比自己-3-
     比人食回T3T
     玩鋤dee
     換牌..正XD
     落車...魚魚,魚旦係甘影XXXXX
     貪玩~
     上船..聽個叔叔係到講野
     到左鹽田梓
     周圍行...係甘喂蚊牙..救命~
     係隻腳..都拍死10幾仔蚊
      去到間澄波學校坐
     幫魚魚,魚旦吹風扇
     魚魚戈頭郁黎郁去...整到D頭髮-3-
    對吾住對吾住..仲攪度比子豪笑-3-
     之後我又比子豪整番D頭髮
     死人鄭子豪-3-
     去左教堂
     同魚魚玩我部電話既接龍
     玩度成千分...勁野~
      之後子豪係甘扮狗吠-3-
     返番西貢..食野
     去釣魚...都飽飽釣 
     乜都釣吾到...喂魚就真
     釣完...上番車...訓左陣
     成副PAIR牌跌哂-3-
     吾見左幾隻T3T...
     落車...去左KIT屋企..玩勁舞
   同玩Wii
   玩完..同KIT,LULU去左食野
    屋企爆水管
     比老豆急CALL
      麻煩...番屋企~

    今日訓到10點幾
    起身無無聊聊無野做
    想打下機..部機吾比我打囉
    真係劏左部機
    食完LUNCH出去打波
     隻手未好哂..打得吾好吾好~
    打完...去食飯
    食完番屋企..再HEA~