尋日打完波..好攰
右手走天涯..對於星期一場波
我應該亳無水準可言~
今日..賴床..少有
跑番學...好快番到=]
上去圖書館..hea
MATHS堂..有人黎睇堂
陳SIR係甘問我野
之後扮傻仔..吾識打..跟住佢就講
跟住扮識..出黎做番..哈哈=]
GEOG..狂同KIMAN..文永鋒吹水吹水
ELAM比蚊咬-3-
CHIN...黃君婷又讚我..讚我冇訓教~
嘻嘻...乖學生=]
落雨..諗住場波可以延期..
SHIT...將第一場變LAST場..魚~
LUNCH..對吾住..魚魚
下次請番你食LA=]
我仲差你一個人情嫁MA-3-
賴成生日快樂
有蛋糕食XD
又MATHS堂...TEST..吾識...富豪又吾比人睇...衰~
放學..落去同文永鋒,魚魚,鬼鬼爭電話玩..=]
之後我,文永鋒,粉,魚旦..去圖書館還書
魚旦曳..串圖書館戈禿頭叔叔
之後去左神奇樂園玩-3-
見到623,楊+ YI
射波波..好玩=]
LOOK 波..粉粉超勁..次次中哂~
玩完...散..番屋企..換衫
出旺角
地鐵站行樓梯上去...有個姐姐PK P左落我到-3-
好彩捉住佢姐..攪到佢面紅添XP..嘻
做物理治療...痛`痛
做完..爽哂
同老媽子食飯..
番屋企~
|