- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 0
累積人氣: 5663
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 3 日  星期一   酷熱


2010-05-03 滿足 分類: 未分類

  今朝7點15先起身
  用陣電腦
  番學~
  富豪你又去左邊..攪到我周圍走
   冇野做..悶
  geog堂..同kiman,王宗up社際
   文永鋒強勁強勁XD
   eng堂...discuss...讀錯左好多字- -
   比ms lam話添
   maths test  吾錯吾錯
   t&h...想左一陣堂..開始攰
   訓左..發夢..吾知發左咩
   一醒左就作嘔..即沖去wc
    嘔吾出-3-
    上完堂....食左少少野就換衫打社際
    開波開波~
    彭展希頂到溫詠傑想死..
    根本就係foul..球證廢的
    溫詠傑茅..自己出界扮冇事
    即投拆la~
    子豪團係上面發癲
     同你一齊叫埋一份XD
     叫完...即BLOCK SHOT..應哂....送比你地既
     完場...12比9
     WIN左....攞左8分..3個BLOCKS
     朱屎都好波攞4分..走位走得靚
     彭展希吾洗自責...守得好
     鈞鈞入吾到吾緊要
      盡力就得=]
     分數係少得制..但係今日發揮都吾錯
      補位補得好..自讚~
     都多謝菜團,魚魚,魚旦團幫我打氣
      場波送比你地=]
     中文堂...默書100分 
      TEST PAPER...吾錯吾錯
     我聆聽篇文全班最高分
     哇哈哈....可能自己接受得多生離死別
     有感而發=]
     放學..比MS LAU    捉左去打閃避球
     係甘比人車-3-
     最後先開始試接波..都接到=]
     打完..即閃..補習
 



2010-05-03 疲倦 分類: 未分類

   尋日4點先訓...
   THX!!!YOU ARE THE MOST BEAUTIFUL HUMAN XP
   訓到1點起身
   起身無聊..打GAMEBOY
   正牙~
   之後溫中史
   幫老豆拎野..
   做咩又嘈我!!!
    我幫你攞野仲嘈我
    之後老豆同老媽子鬧交
     好煩..點溫書牙!!
    出街...攪到冇得溫
     打波...
     打到10點45先番到屋企
      同朱屎講左好多野
    我錄左你音...將會作呈堂証供
    哈哈...期待...
    聽日社際籃球
    證明自己右手都打得出水準=]



2010 年 5 月 2 日  星期日   晴天


2010-05-02 鬱悶 分類: 未分類

 今日8,9點搵kit
  吾聽我電話..又話打波
  佢10點先call場我..先出黎打
  滿意滿意
  12點幾..kit番屋企拎澗液
  頂佢..自己沖完涼..仲要拎埋d白痴野裝
  火~
  又要我等勁耐囉..哂死
   去體育館沖涼 
  沖完...出元朗..
   搵kit牙哥~
   之後去唱k
   死kit係甘笑人唱歌..甘高音ma..好過你吾唱xp
   鋤dee...跟住同鈞鈞,kit
   出去玩ps3..winning
   係甘鏟傷我d人-3-
    玩完...入去玩大話啤
   冇歌唱-3-
    跟住8點走
    吾同老豆老媽子食飯..
    去喜之都食
     又鋤dee
    食完...去千色射波
    魚魚都黎左
    射完波...開始覺得攰..好似頹
    周圍行下....亦有點不悅
    冇法....自己犯賤=[
     之後吾跟佢地番天水圍
    去打波
     贏左2支野飲

    飛的番屋企=]



  
   





   中意一個人冇罪
   中意一個人冇錯
    只不過吾中意你又被中意的人受罪呢!!!
   世界真係殘酷~
   只有籃球先可以比我拋開哂不悅既事
   但受罪既折磨只會繼續
   
   

   



2010 年 4 月 29 日  星期四   雨天


2010-04-29 分類: 未分類

  尋日打完波..好攰
 右手走天涯..對於星期一場波
 我應該亳無水準可言~
 今日..賴床..少有
 跑番學...好快番到=]
 上去圖書館..hea
  MATHS堂..有人黎睇堂
  陳SIR係甘問我野
  之後扮傻仔..吾識打..跟住佢就講
   跟住扮識..出黎做番..哈哈=]
  GEOG..狂同KIMAN..文永鋒吹水吹水
   ELAM比蚊咬-3-
  CHIN...黃君婷又讚我..讚我冇訓教~
  嘻嘻...乖學生=]
  落雨..諗住場波可以延期..
  SHIT...將第一場變LAST場..魚~
  LUNCH..對吾住..魚魚
  下次請番你食LA=]
   我仲差你一個人情嫁MA-3-
  賴成生日快樂
   有蛋糕食XD
   又MATHS堂...TEST..吾識...富豪又吾比人睇...衰~
   放學..落去同文永鋒,魚魚,鬼鬼爭電話玩..=]
   之後我,文永鋒,粉,魚旦..去圖書館還書
   魚旦曳..串圖書館戈禿頭叔叔
   之後去左神奇樂園玩-3-
   見到623,楊+ YI
   射波波..好玩=]
   LOOK 波..粉粉超勁..次次中哂~
   玩完...散..番屋企..換衫
   出旺角
   地鐵站行樓梯上去...有個姐姐PK P左落我到-3-
   好彩捉住佢姐..攪到佢面紅添XP..嘻
   做物理治療...痛`痛
   做完..爽哂
   同老媽子食飯..
   番屋企~
   
   
 



2010 年 4 月 27 日  星期二   晴天


2010-04-27 分類: 未分類

  今日吾該哂魚魚..叫醒我~
  換好衫..係度執屋囉..廢事老豆老媽子番黎鬧-3-
  番到去..早會..講drop科
  吾drop吾drop~
  中文堂...黃君婷食左火藥..超火
   之後上上下堂..訓左...失敗-3-
   黃君婷問我要吾要去wc
   吾要-v-
   之後對我微笑..smile=]
   有咩企圖-3-
    LS堂..溫LS...冇頭緒
    吾識...差吾多落堂..又訓左-3-
    ENG堂..我都吾知要做LISTENING
    比MS LAM哦左幾句-3-
     LUNCH...唉唷..方成幫埋我同子豪叫飯-3-
     我晨早叫左-3-又多左2個飯
     睇波...肥BEN入波...IMPOSSIBLE
     去罰企..係甘問MS CHAN貼士
     MATHS堂...HEA上..
     班主任堂講通識
     吾識=[
     放學TEST..
     吾識=[
     之後番屋企..拿拿林換衫
     出旺角..
     西鐵見番幼稚園校長
     老了~可惜佢吾認得我-3-
     之後去到做物理治療
     哈哈..戈治療師話我好得好快
     隻手甘話可以伸直
     普通人要一星期多DD
     我4日OK LU=]
      哈哈..開心..最緊要係手碗..都要快好快好
     之後番屋企
     攰....訓教~