- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 2
累積人氣: 5665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


2010-03-26 開心 分類: 未分類

   7點起身~
  洗頭....
   OLE DAY差d遲到..
  跑牙
  撞到lulu=]
  LS堂..死格炸..扔哂d錢入我件衫到
  正PK
  中史..訓著左
  又比粉粉叫番醒-3-
  吾該哂幫我抄note
  英文堂...hea上..講灰姑娘~
   中文堂...
   冇聽過野添
   lunch...食狗飯
   之後上左去4c
   扔波..扔爛左光管-3-
   即沖上F.5偷
   裝左之後開吾到-3-
   算...閃水
   maths堂..計數=]
   之後出沙田藝術館睇野
   係車到玩接龍
    哈哈=]
    正爆~
    番黎...打閃避球
    單手照打
    接到幾球
    不過都係弱`左好多
    之後ms ho,ms chan ,leungleung吾比我打
   過下手癮姐=]
   跟住同鈞鈞,kit一齊走
   今日開心開心~
   番去係甘諗野
   係屋企門口搵key..
   以為冇
   落左去等`牙哥
   點知自己攞住都吾知
  成日心神彷彿-3-
   開心得制
=]  



2010 年 3 月 25 日  星期四   晴天


2010-03-25 分類: 未分類

 我又發番戈個夢...原來真係您
 我都估到嫁la
 所以攪到我今日係甘諗呢樣野
 所以呆哂..入神ma=]
 今日遲左起身
 仲涼左添
 叫鬼鬼起身,叫kit起身
 番學..撞到王永麟,一齊行
 早會...垃圾
 超垃圾牙~~~~
 英文堂test
 尋日波波問我戈d冇個係囉
 不過都ok既
 訓教~
 geog...吾知講乜
 同kiman,elam,文永鋒吹水
 吾該elam幫我抄番哂d note=]
 中文堂...黃君婷今日好似吾多hapi
 燥到死
 中文測驗卷fail=]正常
 lunch...我發呆了.....
 睇波...其實冇睇過-3-
 諗野諗到入哂神..
 之後訓教訓教
 發吾到..上maths堂都冇人叫醒我
 比陳sir叫
 起身..呆坐發夢
 放學...係canteen同魚魚,魚旦.粉粉,kit玩開口中
同埋比人畫手手
 花左好多
 等王宗落黎..講聲生日快樂就走lu
 

 做咩成日黎報夢嫁?!



2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-03-24 分類: 未分類

  今日同尋日一樣
   叫醒鬼鬼同kit
  英文堂...
   hea上..訓著zz
   maths...又test-3-
   吾識..冇咩溫
  t&h...專心到爆
  抄野抄野=]
  中史堂...訓教zzz
  牙...又比粉粉叫番起身><
  佢幫我抄note...thx
  之後係甘發夢...
  lunch...食完飯
  睇人踢波~
  pe堂
  冇上到..打手球冇興趣
  同吳敏yan,曾c琪..葡雞..子豪吹水
  吾錯吾錯~
  放學...即走..洗傷口
  見到傑仔同亮
  吹水
  洗埋今日..姑娘叫我吾洗洗..哈哈~
  開心~
  左手ah左手快d好番la~
 



2010 年 3 月 23 日  星期二   晴天


2010-03-23 分類: 未分類

  今日7點起身...洗頭先~
  7點15叫鬼鬼起身
  番學...
  中文堂...作文
  諗吾到點作
  之後是但作=]
  LS堂同子豪玩
  hea上
  小息叫外賣
  英文堂
  畫畫
   子豪勁血腥
   復活節..血腥都蠻切題既~
  lunch...係DT室食飯
  踢足球
  5比1紅社太強-3-
  賴成入左球
  歡呼=]
  maths癲癲地
  之後冷靜冷靜..冇癲到=]
  就訓著左=]
  公民堂
  作文...同粉粉玩
   夾死你=]
  放學...中文test
   吾合格..吾識做-3-
  落去同魚魚,魚旦,粉,波波,鬼鬼,kit一齊走
  之後引誘魚魚去食m記
  吾成功添xp...keep樣  good!!!
  忍口!!
  kit叫波波去-3-
  想佢死都吾`甘-3-
  之後同kit食
  kit去我屋企
  mimi行動=]   
 



2010 年 3 月 22 日  星期一   晴天


2010-03-22 分類: 未分類

  今日番醫院覆診~
  同老豆去
  坐勁耐囉照x光
  有個細佬話呢個哥哥隻手有紋身
  叫佢牙媽吾好坐我隔離-v-
  係咪衰..畫到我隻手比細佬話紋身
  之後戈細佬都坐左我隔離
  係甘睇我隻手囉~
  仲要篤囉
  仲問''哥哥點解你隻手好似超人甘硬?""
   呆左~乜超人隻手好硬嫁咩
  細佬你摸過超人隻手咩-3-
  天真到....
  我話...食多d野na
  佢話..可吾可以教佢變超人
  我話..你去買變身器
  跟住...佢就同我傾計..係甘講超人
  明明話我有紋身之後就同我係甘吹超人
  o嘴-3-
  照完x光
  睇醫生
  睇完去左飲茶
  老豆又係度鵝我-3-
  煩死~
  番屋企..換衫..番學
  番到去...潤牙黃君婷
   之後hea上
  玩鏡=]
  放學..去左更衣室吹水
  吹完係canteen同魚魚..lulu又吹水
  跟住魚魚走左..
  lulu同我吹多陣
  就陪我走lu=]
  開心~~~~