我又發番戈個夢...原來真係您
我都估到嫁la
所以攪到我今日係甘諗呢樣野
所以呆哂..入神ma=]
今日遲左起身
仲涼左添
叫鬼鬼起身,叫kit起身
番學..撞到王永麟,一齊行
早會...垃圾
超垃圾牙~~~~
英文堂test
尋日波波問我戈d冇個係囉
不過都ok既
訓教~
geog...吾知講乜
同kiman,elam,文永鋒吹水
吾該elam幫我抄番哂d note=]
中文堂...黃君婷今日好似吾多hapi
燥到死
中文測驗卷fail=]正常
lunch...我發呆了.....
睇波...其實冇睇過-3-
諗野諗到入哂神..
之後訓教訓教
發吾到..上maths堂都冇人叫醒我
比陳sir叫
起身..呆坐發夢
放學...係canteen同魚魚,魚旦.粉粉,kit玩開口中
同埋比人畫手手
花左好多
等王宗落黎..講聲生日快樂就走lu
做咩成日黎報夢嫁?!
|