- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 3
累積人氣: 5666
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


2010-02-27 分類: 未分類

  今日7點30起身
   沖涼...8點15叫魚魚起身~
  8點45...去左m記買早餐食
  吾想拎住杯野飲
   所以飲左先..番到學校
  魚魚叫肚餓先記得未食m記-3-
   請你食個薯餅la
   之後kit吾知醒..
   沖過黎..
   我地後面..牙公..子豪..魚蛋同魚魚一齊鋤dee
   到左西九走廊
    睇垃圾
   冇野睇既..哂我時間
    又上番車鋤dee
    去深水埗
    西九龍中心..食野
    佢地係甘叫..吾知洗吾洗比錢
    攪到我吾食
   原來冇野既
   食到飽飽
   清埋魚魚個餐=]
  食完去左冒險樂團射波
   破紀錄~yeah~
  魚魚同我玩差d中頭獎...定好似中埋
   佢同子豪玩...子豪扔到佢中左2次頭獎
  夾夾埋埋應該3次
  陰公~可能甘樣攪到佢頭痛
  去黃大仙
   無聊...之後去左吾知乜乜樂園
  又射波..好玩好多
  又同魚魚玩..佢都入左好多球..叻~
  之後叫左佢同魚蛋去第2度玩
  同kit挑機=]
  玩完..跑番去搭車
  上車...子豪係甘嘈..扭人同佢玩pair牌
   之後叫佢吾好嘈住魚魚同魚旦訓教
 先收聲
  魚魚訓教又挨落我到..又挨落魚旦到
  但係訓到成著豬甘
  想叫醒佢又吾係..吾叫醒佢又吾係-3-
  落車..魚魚番左屋企
  我.魚旦,朱屎去kit到打牌
  魚旦,我,kit 3條友小相公囉咩事-3-
  之後kit老媽子番..我地落左去
  hea..冇野做..悶悶~
  番屋企lu~
  今日t&h出去好hapi...好期待下次再出outing又玩過=]
 



2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


2010-02-26 分類: 未分類

  又發同一個夢...想可~
  攪乜鬼呢
   7點醒...
  因為潮濕攪到按lift個制...吾熄熄燈
  要抹乾先熄
  層層停..搭左5分鍾-3-
  個食蕉係度狂抹..同佢吹埋水添=]
  番到去早會
  LS堂..同格炸吹水
  中史堂...上左半堂..之後開始講垃圾
  訓教教..粉粉係甘叫醒我..做咩姐-3-
  英文堂..又唱校歌英文版
  中文堂..默書100分..
   hea多陣lunch
   出去食飯飯
   同我子豪同方城
   maths堂...計陣數...訓陣教
   再計計數
   之後中史test
   攞本書出黎對住做添
   哈哈=]
   4點幾..番屋企
   去補習
   之後番學校搵kit佢地
   飛的去天耀
   又去成機
   都ok la
   應該散完心了
   應該吾會再有吾開心
   由它過去吧=]
   番屋企~ 

 



2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


2010-02-25 分類: 未分類

  尋晚9點幾訓左
  今日醒左..番去呆坐-3-
   英文堂..張校歌變英文
   無聊囉~
   geog...presentation
   亂up廿四算lu
   之後訓左
   訓教先可以令我忘記背後
   中文堂...hea上
   lunch出去食
   飲茶
   maths..計數計數
   呢3日番學..訓左1次教..就係今日
   功課 all交齊
   不錯不錯
   放學...同子豪,粉粉一齊鋤dee..之後賴成..麟同璟彥入左黎
   一齊玩左陣
   ms chan入黎搵我
   問ex同佢隻跟尾狗去左邊-3-
   佢死左我都吾知咩事la
   關我鬼事
   仲話我同佢xx
   我同子豪個班即鬧番ms chan轉頭
    之後..ms chan趕賴成個d走
   車..我吾留低聽辯論..我走..你個衰人牙
   之後落去玩   解魚魚部電話pw
   之後按左戈制..
   又昆左佢la
   我邊有了解你甘深深入
   如果我撞到..你食左我當你肚裹面條虫=]
   玩完..傑同我番去..之後去成機
   講真..其實有點xxxxxx
   ,但係kit生日都冇陪佢..陪多佢一陣
    順便散散心...
   玩到10點幾走



2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


2010-02-24 分類: 未分類

  kit生日快樂 =] 
  尋晚訓教...發左個夢..4點醒左醒..就訓吾番
  天光..番學
  肚痛=[
  一定係牙媽整左杯奶比我-3-
  英文堂..作故仔..亂吹
  maths堂計數
  t&h有功課交=]
  不過hea上..完全冇聽
   中史..ms chan又話我吾交功課
  宜家做完交比你..你冇聲出la=]
 lunch跑番去攞番份t&h功課
   去食飯..
    我地玩跑番去..嚇d人以為夠中..
   超無聊..不過又真係有2條友受昆
   pe堂..教閃避球..悶~
   鬥波先好玩嫁ma
   譚樂瑤對吾住牙~冇心扔中你個頭
   好彩吾係太大力..吾係毀樣都有
   放學..練波
   之後去比賽..開頭都打得ok..愈打愈死
   36:42
   輸左...
   冇人回防..冇人搶板..
    我有氣..都吾係次次要我一個守幾個
   補位都補到我死la
   教練仲話我吾夠射波
   我今日手風吾好..吾通亂射咩
   我空左好多球..冇人見到..行埋去先比太遲la
  雖然我吾準..但係空左都要交嫁.吾通隊友們有人照上咩
 不過我今年last年同呢班隊友一齊打學界
  我打學界..小學同中學都永遠係16強止步
  同你地打波..真係好hapi
   好多謝你地唷~..雖然輸左...我都超吾hapi
  不過我會記住同你地打波既日子
  總有點遺憾
   kit..對吾住...今日你生日...我都有少少黑面
  我真係好吾hapi
   但係我都有特登番黎陪你食蛋糕
   希望你會體諒我la~
 



2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 分類: 未分類

   哇...咩天氣..今日番學熱番成10度左右-3-
   番到學校..做LS功課
   中文堂..小組討論
   譚+輝你好q煩
   宜家我出聲發言...已經好好
   你再嘈..你食蕉la=]
   LS堂...專心上堂
   乖乖=]
   小息..子豪又玩搖搖
   英文堂..有意外驚喜..多謝ms lam
   上到差吾多落堂..先烚眼訓-3-
   好似佢講d垃圾..冇miss到=]
   死魚旦..取笑我
   氣憤
   出去食飯
   去羊城
   璟彥轉枱盤..攪到賴成..同子豪杯茶都瀉左
  尋日我條褲濕左..今日到佢地2個
   maths堂..做數做數
   班主任做功課做功課=]
  之後上va-3-
  明明未夠鍾..死人頭劉sir話我地遲到
   仲有係甘望住我講
  睇你個死樣又死針我la

  佢講甘耐..同佢啤足甘耐
  我講句野..就話我傾計..你食屎la
  我吾比痛腳你捉
  順順利利..冇事冇事~
  去練波
  好熱...氣都冇哂
  聽日比賽都吾知點算
  打波打到佢地甘懶..補位要補2,3個人份量
  慘~
   好攰牙~