今日7點30起身
沖涼...8點15叫魚魚起身~
8點45...去左m記買早餐食
吾想拎住杯野飲
所以飲左先..番到學校
魚魚叫肚餓先記得未食m記-3-
請你食個薯餅la
之後kit吾知醒..
沖過黎..
我地後面..牙公..子豪..魚蛋同魚魚一齊鋤dee
到左西九走廊
睇垃圾
冇野睇既..哂我時間
又上番車鋤dee
去深水埗
西九龍中心..食野
佢地係甘叫..吾知洗吾洗比錢
攪到我吾食
原來冇野既
食到飽飽
清埋魚魚個餐=]
食完去左冒險樂團射波
破紀錄~yeah~
魚魚同我玩差d中頭獎...定好似中埋
佢同子豪玩...子豪扔到佢中左2次頭獎
夾夾埋埋應該3次
陰公~可能甘樣攪到佢頭痛
去黃大仙
無聊...之後去左吾知乜乜樂園
又射波..好玩好多
又同魚魚玩..佢都入左好多球..叻~
之後叫左佢同魚蛋去第2度玩
同kit挑機=]
玩完..跑番去搭車
上車...子豪係甘嘈..扭人同佢玩pair牌
之後叫佢吾好嘈住魚魚同魚旦訓教
先收聲
魚魚訓教又挨落我到..又挨落魚旦到
但係訓到成著豬甘
想叫醒佢又吾係..吾叫醒佢又吾係-3-
落車..魚魚番左屋企
我.魚旦,朱屎去kit到打牌
魚旦,我,kit 3條友小相公囉咩事-3-
之後kit老媽子番..我地落左去
hea..冇野做..悶悶~
番屋企lu~
今日t&h出去好hapi...好期待下次再出outing又玩過=]
|