- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 1
累積人氣: 5687
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


2010-01-29 分類: 未分類

    今日好早番左學
    番到去勁少人
    LS堂終於 LEUNG LEUNG教
   想吾訓教
    但係頂吾順..都係訓左-3-
   中史又訓左....哈哈=]
   英文 ms又讚我...開心開心=]
   不過下次我英文會高分d...今次hea左d-3-
   中文....發夢
   lunch出左去食
   對吾住..王永麟..幫你叫錯飯
|   maths堂又訓
   訓醒做數
   放學即走
   要補習
   補完習..番黎同kai鋒游水
   攰攰=]



2010 年 1 月 28 日  星期四   陰天


2010-01-28 分類: 未分類

    今日番到學校..
   就抄粉粉既geog
    英文堂派writing
    吾錯吾錯
    ms lam就讚我=]
    不過呢排過份攰
   又訓著左=]  
    地理堂
   勁悶
    同文永鋒...kiman...elam吹水
    係甘問佢地妃幾多分囉!!!
    之後中文堂

    派卷五
    死了
    勁低分
    中文好似吾合格添-3-
     poor kai
    lunch得我同子豪食
    其他人比點心捉走哂
    全部人都傻既
    璟彥玩陀螺比人鬧
   笑死我=]
    maths堂..又訓著左-3-
    放學...打閃避球
    之後太攰
    好早走了=]
    
 



2010 年 1 月 27 日  星期三   晴天


2010-01-27 分類: 未分類

   今日冇啦啦比老媽子迫我帶頸巾-3-
   早會...講吾比身體接觸
   攪到d人成日講
   今日英文listening
  37/80
   不好
   t&h太差吾講
   個分過吾到自己個關
  中史又係
  所以今日係超吾開心
  pe堂...競技
  跑幾快都冇用-3-
  D班贏左...
  恭喜哂=]
  放學...教番魚魚d英文
  同佢地吹陣水
  打閃避球
  之後番屋企
   夜d同kai鋒游水
  又講左好多野
  有mimi=]
   kai鋒你個句打動到我
  可惜吾應該同我講
 游完
  攰了





我冇攪大人個肚><



2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26 分類: 未分類

   今日OLE day 特登早d起身
   6點45醒左...點知起張床吾郁...開眼訓教-3-
   7點10先醒
    之後跑番學
   仲有大把時間=]
   上埋2樓睇人跑
   嘻=]
   中文派reading卷
   吾錯吾錯   54.5分  
 子豪仲叻   59分
   LS  26/60
   差囉-3-
   英文派埋reading
   改錯勁多
 57/85   暫時性的分數
   lunch去左越南食
   見到魚魚佢地
   但又吾見波波-3-
   之後先知早退
    maths堂問侯下佢=]
   放學
 等練波
  同魚魚lulu吹左陣水
   嘻嘻...都話有奇蹟=]
   之後又玩左陣閃避哥又打左陣波
    跟住練波
    死kit攞左我部電話走
    好彩你拎番黎比我
     吾係實ko你
    之後同籃球隊班友玩A計劃
    過癮=]
     跟住番屋企LU
   

 



2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


2010-01-25 分類: 未分類

     今日早會..ms chan同我講左d野
    攪到我有少少驚驚
    geog派卷
    40/50
    勁開心=]
    我第一次炸=]
    之後eng
    睇oral分
    31/56
     一般般
    maths
    94/145
     都係一般般
     t&h冇派
     不過好似好衰-3-
     lunch去左椰林閣食
     跟住番黎派中文d卷     
     中作45.5/100
     差-3-
    黃君婷仲話好..話我夠凸出=]   
     聆聽16/60
     bull shit
     好驚中文fail牙>< 
     放學..打閃避球
     死朱屎勁串
     我想打柒你囉
     番屋企
     再出去游水