今日OLE day 特登早d起身
6點45醒左...點知起張床吾郁...開眼訓教-3-
7點10先醒
之後跑番學
仲有大把時間=]
上埋2樓睇人跑
嘻=]
中文派reading卷
吾錯吾錯 54.5分
子豪仲叻 59分
LS 26/60
差囉-3-
英文派埋reading
改錯勁多
57/85 暫時性的分數
lunch去左越南食
見到魚魚佢地
但又吾見波波-3-
之後先知早退
maths堂問侯下佢=]
放學
等練波
同魚魚lulu吹左陣水
嘻嘻...都話有奇蹟=]
之後又玩左陣閃避哥又打左陣波
跟住練波
死kit攞左我部電話走
好彩你拎番黎比我
吾係實ko你
之後同籃球隊班友玩A計劃
過癮=]
跟住番屋企LU
|