- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 9
累積人氣: 5672
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 15 日  星期二   雨天


2009-12-15 分類: 未分類

 

   今朝冇媽媽叫我起身...魚魚叫我起身
    吾該哂你wo
   同佢吹左陣水..一路搵裇衫一路吹
   搵到就沖涼
   沖完..之後出門口
   點知行行下遲到囉-3-
   真係bull shit
   之後番上去
   中文堂..譚雞輝狂煩我囉
   死人黃君婷..我恨你
   小息諗住落去食野
   d時間比譚雞輝哦哦哦走哂
   LS訓教..又比人嘈
   之後LS科開始有人不滿
   第2堂投訴LS科囉..哈哈=]
   第2個小息先落去食野
   英文堂...hea上
   lunch...出左去椰林閣食
   之後番黎偷窺4D班跳舞囉=]
   maths堂..成堂玩屎屎部機
   之後班主任堂都係
   跟住去18鄉
   係架車到...吾小心做了d吾應該做既事-3-
   真係仆x
   睇話劇
   睇完..番學校..練波
   yaya..爽yy
   之後落雨..閃水
  番到學校又偷窺4D班跳舞..哈哈
   之後同籃球隊班人係更衣室到玩
   玩完牙哥黎拎鎖匙
   ...佢姐魚蛋...我自己行
   行番屋企
  攰..訓教zzzz

 我今日心情吾好..個人又變得癲癲喪喪了
  



2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


2009-12-14 分類: 未分類

     今日媽媽叫完我起身
    佢同老豆去旅行..又自由了=]
     番學..撞到朱屎
     之後等子豪番
     地理...專心上堂
     Ms Tsui話辛偉傑尿頻
    之後講書''嚴重會荒漠化'哈哈
    笑死成班...尿頻會荒漠化囉...
     完左...等子豪番黎..等到頸長-3-
     eng...oral...個個都吾出聲..得我傻仔講d野-3-
    maths...同子豪冇聽書..比人鬧囉
     之後落去叫外賣
     T&H...ms又係甘問我野囉
     之後佢講左d野...嚴重hurt到我....
    我超吾開心
     我訓左
     lunch同子豪,王永麟,林璟彥係教員室出面食飯囉!
    之後番課室跳舞
    中文堂..悶死人..自己背書..無鬼聊-3-
     放學換衫...練波...熱身...打學界囉!
     溫詠傑,夏達文,小妖,喬治番屋企拎衫..冇得打
    勁吾happy...好彩仲有徐偉同我頂住
 去到天瑞體育館打
    開波..已經開始按住人地黎打
    我守2個攻擊較勁既人
    2條友都比我守到發哂脾氣..有個向球證投訴...
   球證睬佢都傻
    有個傻仔..講粗口鬧我...我笑住..扮傻!
    之後佢地愈打愈火
    真係過癮...
    我又5犯離場..哈哈=]
   **比數40:12...we won
    輸左仲要鬧番我地囉
    人品吾好即係球品吾好
    如果係打茅波球證點解吾吹
    佢地打番茅波就鑊鑊比人吹囉
    之後陳+俊老媽子聽日佢地話要打7  8號
    本人就是8號
    之後蕭南羲同魏理杰陪我囉
    我係度扮驚,扮淆..哈哈=]
    番到學校,見到校長..同佢講番..佢話聽日打去人地學校校長反映
    勁開心囉=]
    之後番屋企....hehe=]
    
    
    
   
   


       
    
   



2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

     今日比老媽子叫醒...之後搭車番教會
     做詩琴=p
    彈彈下...點知無啦啦變哂-3-
     跟住彈完..出去聽道..烚眼訓
    同班教會人去飲酒
    隔離戈個傳道人..係甘則我食野-3-
    食到勁飽囉=]
    跟住行去賴洲..等宗教小組班友黎
    睇住d傻仔打波囉-3-
    子豪,格炸,方成,璟彥個d到左
    踢波
    我係甘踢左出馬路囉
    吾識踢波
    攞到個波..又吾知點控停
    亂甘黎囉!!
    係甘周圍跑
    後場跑上前場..前場番番去後場
    跑狗=]
    踢完..同班友去食勝利牛丸
    之後同王永麟一齊番屋企
    番到屋企...訓著左-3-
    之後同老媽子睇大結局!!!
    原來我吾記得聽日打學界
   吾該koiee睇我..哈哈=]
    聽日打學界....盡量打好少少la...hehe=]



2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 分類: 未分類

    尋日用電腦..又比人鬧><
   真衰耶
    今日吾知醒補習...報仇=]
    之後11點30醒...then..沖涼...出去學琴
    學完...係西鐵站等kit一齊番教會
    之後一齊食野...先番
    遲哂到..嘻
    跟住..有個小食會-3-
    冇咩野食...好彩之前食左野姐
    吾係餓死lu=]
    之後排話劇...有點悶
    係甘重複囉
    到5點先完
    之後係教會hea多陣
    同kit仲有一個團友仔去打波
    很好很好
    之後就番屋企lu
    再同kai鋒去游水
    開心=]
    

    今日知左好多mimi
    正=]



2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

   尋日溫中史..溫到好夜
   今日又一早起身..沖番個涼先=]
   番到去..又早會...麻鬼煩
   LS烚眼訓..嘻=]
   中史..好專心聽書..
   不過都是有限度...又訓左
   比粉粉叫番醒..嘻=]
   小息..落左去叫飯飯
   英文..hea上
   中文..又無無聊聊甘過
   lunch落左去canteen食飯
   maths...發夢..嘻
   一落堂..即走
   中史都吾測囉..尋日溫得白廢
  番屋企換衫..再番學校
   坐胡sir去黃金海灘..跑沙灘..試下跑
   跑完...之後胡sir車埋我去補習..吾該哂你耶
   補完..就搭西鐵出九龍for表哥生日食飯
   轉地鐵
   我扶住碌野
   有條差吾大既女係甘用手臂艾住我隻手-3-
   好無奈耶!
   之後我蚊番隻手...捉吾實...差點兒仆-3-
   比戈個女仔笑-3-
   我超尷尬...對住佢微笑..以笑遮羞囉
   條女攞車..仲話''拜拜la..傻仔'''
   我同番佢講''拜拜''囉..之後佢又笑-3-
   搭地鐵都吾方好-3-
   去到九龍灣..行路去牙姨到
   食飯...無無聊聊
   係甘講牙表哥一打condom都吾夠用-3-
   之後11點走..搭巴士番
   好攰耶!