今日媽媽叫完我起身
佢同老豆去旅行..又自由了=]
番學..撞到朱屎
之後等子豪番
地理...專心上堂
Ms Tsui話辛偉傑尿頻
之後講書''嚴重會荒漠化'哈哈
笑死成班...尿頻會荒漠化囉...
完左...等子豪番黎..等到頸長-3-
eng...oral...個個都吾出聲..得我傻仔講d野-3-
maths...同子豪冇聽書..比人鬧囉
之後落去叫外賣
T&H...ms又係甘問我野囉
之後佢講左d野...嚴重hurt到我....
我超吾開心
我訓左
lunch同子豪,王永麟,林璟彥係教員室出面食飯囉!
之後番課室跳舞
中文堂..悶死人..自己背書..無鬼聊-3-
放學換衫...練波...熱身...打學界囉!
溫詠傑,夏達文,小妖,喬治番屋企拎衫..冇得打
勁吾happy...好彩仲有徐偉同我頂住
去到天瑞體育館打
開波..已經開始按住人地黎打
我守2個攻擊較勁既人
2條友都比我守到發哂脾氣..有個向球證投訴...
球證睬佢都傻
有個傻仔..講粗口鬧我...我笑住..扮傻!
之後佢地愈打愈火
真係過癮...
我又5犯離場..哈哈=]
**比數40:12...we won
輸左仲要鬧番我地囉
人品吾好即係球品吾好
如果係打茅波球證點解吾吹
佢地打番茅波就鑊鑊比人吹囉
之後陳+俊老媽子聽日佢地話要打7 8號
本人就是8號
之後蕭南羲同魏理杰陪我囉
我係度扮驚,扮淆..哈哈=]
番到學校,見到校長..同佢講番..佢話聽日打去人地學校校長反映
勁開心囉=]
之後番屋企....hehe=]
|