9點比牙媽整醒,超煩...叫我補習..今日都吾洗補-3-
訓到11點30又嘈醒我,叫我學琴...攪掂哂d野,出元朗
學完琴..番屋企...八達通冇錢-3-...天水圍西鐵站行番屋企..
番去食面..同牙哥玩...玩完...同魚魚係電腦打牌..哈=]..玩左陣
比我哥叫左我出去跑步..狂跑斜路...攰死我
沖完涼...繼續同魚魚打牌...I Am KING of chicken...係甘食雞糊=]
玩玩下真係攰...stop左..走去訓教....
訓...訓..zzz...粉粉打黎嘈醒左-3-
冇心...吾怪你...up左幾句-3-
醒左攪攪部電腦,裝野玩...=]
好悶耶....個人好炆..吾知點解好嘈...
老媽子,老豆講咩都覺煩...2條友自己2人世界,吾理我...飢荒牙=[
|