- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 3
累積人氣: 5689
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

   今日比媽媽叫醒左...食早餐..出門口
   番到去...聽到首吾知咩叉歌...
   見到格炸剪左頭...攪佢個頭..去左office拍卡=]
   早會..格炸吾比我上去...算...
   跟住佢話4e實中活動週爆氣球戈個...
   我話你講實吾中...跟住佢摑左我一巴
   我x你老娘...我一腳踢番佢..踢到佢3隻手指篤魚蛋...
   我仲同佢講還拖...佢條淆到鵪鶉....成日撩我同佢隻揪
   今次我打7佢...又淆wo~老虎吾發威當我病貓...你知吾知我乜水...我係B哥牙!!!
   發洩完=]
   地理堂..同文永鋒玩...玩玩下訓著左...zzz
   小息等子豪番..跟住條死野抄英文...我同佢一齊抄=]
   英文堂..hea上..數學堂計數....又識做
   我好似愈黎愈叻=]
   第二小息..落去叫飯飯
   T&H..同鄧慧兒玩...比佢畫左隻錶係我隻手到..哈哈=]
   lunch..食個吾知咩飯...好怪-3-
   跟住跳繩..又打波...成個人勁臭..臭到自己都忍吾到-3-
   中文堂...開冷氣..太爽...緊係要訓教啦=]
   閃避球個牙sir重病冇黎...自己打...好玩...今日打得吾錯吾錯=]
   跟住番去跳繩..同魚魚吹左陣水...上左dt室練歌=]
   又落番黎跳繩...同番佢地走..死朱屎陪到我屋企樓下..又拉番我番學..攞pe衫...撞到菜個d
  番屋企..撞到老豆-3-...係屋企褶衫...跟住去游水....
   攰死...又吾做功課lu=]



2009 年 11 月 8 日  星期日   陰天


2009-11-08 分類: 未分類

  今日9點35醒左...換好衫..踩單車出去番教會...做詩琴
  好眼訓...尋日同魚魚打牌打到3點..比人蚊左個無線上網..吾係可能仲玩晏d=]
  做詩琴...超呆...個主席叫我彈...我慢半拍先知要彈...彈2次.既我彈左一次...好彩補5鑊姐-3-
  太眼訓...番左屋企...攪小小野...就訓左教...zzz..比文永鋒打黎嘈醒左-3-...我忍...
  叫我去聰到...諗住訓多陣先去...訓到2,3點搭車去..,吾想行..單車又係元朗..
  之前諗住4點同方城踢波...放左佢飛機...但我本來想去..係聰到冇野做..點知佢地吾聽我電話-3-
  我係聰到..同kai鋒..文永鋒..聰鋤dee...贏左好多鋪...4條dee..哈哈...逐隻mee=]
  跟住借左文永鋒部車去元朗搵方城..順便叫佢踩我部單車番...
  番到屋企...休息左陣...摺埋d衫..就出左去游水..好少人
  正...狂游...好攰唷...
  攰到吾想做功課..聽日先做...
  訓教lulu...zzz..期待明天=]



2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 不滿 分類: 未分類

    9點比牙媽整醒,超煩...叫我補習..今日都吾洗補-3-
    訓到11點30又嘈醒我,叫我學琴...攪掂哂d野,出元朗
    學完琴..番屋企...八達通冇錢-3-...天水圍西鐵站行番屋企..
    番去食面..同牙哥玩...玩完...同魚魚係電腦打牌..哈=]..玩左陣
    比我哥叫左我出去跑步..狂跑斜路...攰死我
    沖完涼...繼續同魚魚打牌...I Am KING of chicken...係甘食雞糊=]
    玩玩下真係攰...stop左..走去訓教....
    訓...訓..zzz...粉粉打黎嘈醒左-3-
    冇心...吾怪你...up左幾句-3-
    醒左攪攪部電腦,裝野玩...=]
    好悶耶....個人好炆..吾知點解好嘈...
    老媽子,老豆講咩都覺煩...2條友自己2人世界,吾理我...飢荒牙=[

 



2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


2009-11-06 分類: 未分類

   7點醒左...沖涼...食早餐..番學....又去office拍卡=]
   早會坐左子豪個位...好開心下個禮拜吊位..可以避開隻死格炸
   子豪又講潮吹...攪到我同肥龍笑到肚痛....佢講既主角係xxx-3-
   LS堂..上左地理室上...前大半堂都ok..上上下訓著..又比Ms Chan叫番醒,
  跟住我自己去wc洗面=]
  小息...同子豪睇報紙...又講潮吹-3-...個個主角都吾同-3-
  中史堂...頭個堂...聽故仔..後個堂聽到訓埋=]
  第二個小息落左去叫飯...
  英文堂...比隻死格炸抽中我...佢睇到特登抽我...我忍夠佢...3個月啦..頂佢吾順
  余美雪勁野..頂到佢甘耐=]
  中文堂...奇蹟地冇訓=]
   lunch落去食飯....格炸冇痴埋黎好開心=]
   子豪又黎...今次話我玩震彈-口-...又攪到人潮吹...凸佢..一日講成千萬次..仲有唱比人聽囉..我打死佢=]
   數學堂test..冇溫..都覺易..應該pass既
   跟住落左去聽講座..同彭皓廉坐...佢係甘比我攪
   跟住係甘講日文...-3-佢醒目...見林sir行緊黎..佢叫醒我...比個good你=]
   聽完死人講座...番課室又同子豪玩=]
   跟住落左去教魚魚捉棋...不過教左佢少少就同左粉粉捉...
   跟住去補習..ms番左新+坡..有個代課...早知今日吾番...
   補完番屋企..再出黎同kai鋒游水...
   我地2個傾左好多野...大家笑死...
   我地2個游得快..係甘撞人...個救生員同我地講,
  吾好游甘快..呢個泳池限速-3-
  我同kai鋒笑到番屋企-3-
  游水限速...揸車咩=]
  番左屋企lu=]
  



2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: 未分類

   今日又遲左起身=]..
   拿拿林食完野,就番學
   冇遲到=]
   早會...聽大食會同open day d野
   Ms Chan好攪笑=]
   英文堂行上6樓...Ms Lam又話我..冇交功課...
   跟住頭個堂吾知佢講咩...烏烏下....
   第2堂..分組吾知做咩..先至醒番d=]
   小息..子豪陪我落去食野..食完想番上去..
   撞到魚魚同魚蛋..子豪同魚魚仲係到講潮吹-3-
   子豪狂比人暴擊...仲要差人17包檸檬茶囉...
   兇狠-3-
   上番去...地理堂..做mindmap做左差吾多成堂=]
   第2個小息...叫外賣...同埋hea la=]
   中文堂...又分組...黃君婷叫我同周公一組-3-
   頭個堂...連吾到線...訓吾著...好精神
   第2堂先訓得著=]
  今日靜係訓左一堂...好hapi=]
   lunch去dt室...宗教小組..食飯..
   數學堂計數..好易好易=]
   過哂成堂....
   跟住同格炸一齊留堂...
  又昌sir...黃君婷吹水...
  同格炸留到悶...係教員室攞到罐可樂,
  一齊訓左係出面...等陳sir番黎-3-
  7點放人=]
  落去hea....魚蛋粉,波波好勤力...甘鬼死耐都吾走
  我都8點走..自己番...比個乖乖你地=]
  番去...訓....10點先醒
  食飯...hea=]
  聽日游水...=]