- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 20
累積人氣: 5683
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


2009-10-20 分類: 未分類

   今日本來想早d起身,做功課=],起完先發覺部電腦上吾到網,跟住冇做,又訓過
   訓到7點30,係甘搵pe衫,點知冇,我攞件岩岩洗完既衫番學,番到學校,掠係隔離個位到,
   頭2堂,中文作文堂,冇訓嫁,我好乖甘作文,跟住冇啦啦比個黃君婷串,比人打擊我自信心,我自尊感下降
   所有我吾交=],小息同鄭子豪食野,食食下,冇啦啦有幾個f.1傻仔黎搭枱,我同鄭子豪都o左嘴-3-
   LS堂,聽完一堂書,又眼訓,訓左一陣,點知MS Chan冇啦啦鬧格炸,跟住比佢嘈醒左,再聽書....
   又小息,同余家慧up左 d咩東東,BE HAPPY LA!!!!!!!仲同鄭恆昌幫友落去叫飯,跟住又同余家慧講野,總覺得佢好慘-3-
  英文堂hea過,跟住遲落堂,我攞完飯,坐左葉奕彬個位,我吾比佢,佢揀我條頸,講吾到野添.....我忍....動真你就pk la=]
  食左陣,落去打排球比賽,我真係吾識打-3-,落2隻手,周圍擋住d波,又幾過癮=],再上番去,拎個飯出黎食,一路食一路睇波=]
  maths,發夢.....又要落去聽講座..今次真好吾洗同emma坐....開波,即訓...,but,隻死格炸狂嘈醒我,好火....跟住話去洗手間,沖左出去,佢想叫我番都叫吾住=]
  出到去,周圍hea,見到魚魚,佢好似開心左好多,同佢吹左陣水,佢要prepare 話劇,跟住閃水了...我入更衣室同籃球隊吹水,哈成鋒老豆個名真係笑死人
  比格炸搵到我,叫番我去講座到,MS Ho問我去左邊,我話肚痛,嘻=]
  放學係課室hea,見到劉子仁個妹,比我攪到笑到喪左=],同粉粉一齊落去,跟住同皇朝俊捉棋,皇朝俊永遠都是我手下敗將..哈哈=]
  同朱屎一齊走,係屋企hea,又同朱屎番學校搭車,我係甘攪劉泳杰,同彭樂賢,佢地真係好攪笑=]落車,睇話劇,都吾錯吾錯,冇訓教,我係甘同鄭恆昌講爛gag
  攞左余家慧部電話打機,完左,就同lulu,王耀宗,粉粉,魚蛋,波波,ling,去b仔食糖水,d糖水有螞蟻,仲要未食哂,比人即收左-3-,咩服務態度牙!
  跟住番天水圍,再食過,食粥=],同粉粉傾電話,同波波sms,同朱屎,lulu一齊番屋企,番屋企好攰,沖完涼,褶埋d衫,訓lu=]



2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


2009-10-19 開心 分類: 未分類

  尋日...同朱屎,方成,p玩左成晚,21點,我做莊,輸到痴線....=[
  跟住p訓左,我同朱屎,方成鋤dee,鋤鋤下,訓係到同方成sms-3-
  跟住訓著左,9點先醒,跟住沖涼,11點,出去同魚蛋粉睇'花嫁'
  幾好睇,個男主角超好人,睇到粉粉喊,但係我吾知-3-哈哈...所以冇理佢=]
  睇完同佢地食雞KFC,d雞好辣,食到吾想食-3-,食完,同佢地一齊搭車,去睇波波音樂會
  見到魚魚好似悶悶不樂甘....佢又話眼訓-3-係甘撩佢講野,或許佢眼訓=]...去到波波音樂會
  見到細佬仔,好細細粒,好攪笑=]....d司儀都吾up咩,又講錯哂野,見到波波彈,佢錯左好多迫,可能隻手吾夠大
  聽完,即走...係市中心周街遊,遊到去間吾記咩東東到,買野飲,買左芒果爆爆珠,飲就幾好飲,d爆爆珠超難食-3-
  一齊搭西鐵番去,跟住魚魚孤獨甘走左...我同魚蛋,粉粉去銀座買零食for 粉粉家姐,跟住同佢地拜拜,然後番屋企,
  粉粉打比對我,到佢孤獨,我陪佢傾,傾佢既煩惱...一路傾,我同我老豆嘈,佢攞鞋扔我,攞野扔番佢,同佢嘈左=]
  繼續同粉粉傾,跟住開發覺蒙糊...諗住訓一陣,等佢再打黎搵我,點知佢冇...訓到下朝先醒...
    仲吾記打qooza添-3-


   今日7點15醒左,即去沖涼,冇食野就走左,番到學校食野
   跟住早會,估吾到我地班個個咩禁毒攞第一,我仲同格炸講'我地第一',點知真係中左-3-
   地理堂上左一堂,訓左一堂,比ms Tsui摑醒左,凸佢...英文堂比吳敏欣指我出黎講野,跟住亂甘up,頭同個尾都吾呼應=]
   旅遊堂..上左一堂,跟住話休息,點知訓著左,又訓左成堂-3-lunch 同璟彥,王永麟,鄭子豪去羊城食飯,璟彥同王永麟癩左-3-
   d飯黎到,幫鄭子豪落豉油,整左落佢件衫到-3-,對吾住,佢又去買紙巾,幫佢拎番去,中交咩都冇做.白卷,訓足2堂=] ,跟住又沖落去搵鈞鈞
   佢未放...同leung leung玩=]  落左打閃避球....正.....好玩....下個星期冇得打><跟住同波波,魚蛋粉,吹左陣水,跟住同佢地,朱屎一齊走,自己番去,
   想去游水,點知老豆,提早一早慶祝,攪到冇得去,聽日又要練波wo,又要等到星期三先有得游=[



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009-10-17 分類: 未分類

   尋日傾得太夜,今日訓到冇去補習=],12點幾醒左,煮面食
   跟住同粉粉傾左陣計,就出去元朗學琴,彈得超差,比MS話左幾句=[
   臬完,等文永鋒同方成一齊剪頭髮,等左勁耐囉,商議左好耐,先搵到岩心水既SALON
   剪完,都吾知話靚定漆,跟住行元朗廣場,見到EX...佢仲對我舉'凸',跟住即走,行去千色,佢地2條友
   買左杯朱古力奶茶,冇奶茶味,勁濃朱古力,飲完食嘔,方成飲到件衫都係...笑死我地=],搭巴士番去....
   番到去,冇野做,同粉粉傾計...屋企冇人,悶....,跟住方成黎左,就CUT左粉粉線....同方成一齊睇大內密探靈靈狗
   跟住同粉粉講左句野,佢好似吾開心...吾知咩事呢!?我又睇左魚魚個QOOZA,又吾知發生咩事,佢又吾開心甘,
   今日甘多FD吾開心既,想哄番佢地開心...=]
      各位好友們,SMILE PLEASE!!!!!BE HAPPY牙!!!!!
 



2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


2009-10-16 分類: 未分類

  今日7點半比牙媽打醒左...成個人好攰,好冇力....好眼訓..食左隻蛋=]番學
  籃球隊落去聽MS Lau講野....聽完仲想訓....LS堂捱住要醒...但係頂吾住...
  跟住罰企...罰埋今日吾洗罰la...開心=]中史....上左一堂,又訓左...好似聽故事甘..比MS Chan講訓左
  落去叫飯,跟住英文堂冇訓到....中文堂就訓飽lu....好爽...出班房,見到魚魚同魚蛋....跟住同佢地,仲有粉粉,鬼鬼一齊食飯
  粉粉逼佢地飲無糖咖啡,個個都話難飲,個樣勁好笑=],魚蛋仲嘔番出黎...佢地女仔2個人一個飯...如果你叫我2個人一個飯,我一定狂叫肚餓..
  食完,再罰企...比黃君婷講左我幾句,又比陳SIR講左我幾句,又同鈞鈞一齊吹水....數學,整係有個short break先訓=]好乖有聽書....但係真的有點抽象=[
  放學,留左係班房,格炸,鄭子豪,小Q,我係度打粉擦,閃避粉擦,攪到成個粉擦散左...哈哈=],小Q狂比我地扔....跟住番屋企換衫跑步...
  番到學校同老胡,杜SIR,小Q一齊跑,我同小Q帶頭....一路吹水一路跑,跑到最尾上天橋,飛甩左小Q...哈哈=]跟住番黎,同朱屎,粉粉打排球
  同魚蛋粉講拜拜,就同LULU,朱屎一齊走,我就去補習....(時間飛逝),補完習,同波波SMS,我話幫佢拎數學書,況且自己得閒....
  去左天耀等魚魚送本數學書黎,見到佢,陪埋佢買M記,佢係甘吾記得要叫咩野食...同埋係甘話我傻,佢都傻,乜都吾記得,順便送埋佢番屋企
  跟住就攞書比波波LU,行左去坑尾!攪到我諗起D野!
  (個條路,以前日日都行,亦都係呢條路,同一個人做過好多野,開心時間真係短暫,不過呢D永遠都係我既回憶,永遠留在心裡)
  比完野波波,行去搭專巴,番去是但食左個麵,出去同鈞鈞,肥男打波,跟住撞到嘉良仔=]一齊打波...
  打全場,好正,I LIKE IT!打完,我地去左百佳買野飲,飲完肥男走左,我踩單車車鈞鈞番屋企,自己再番去,今日好攰唷!
  呢幾日心情特別靚=]    



2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


2009-10-15 開心 分類: 未分類

  今日訓到7點30先醒...又遲左....吾鬼沖涼,食個包,就走左lu
  日日都平平淡淡,今日靜係得maths堂訓左教....地理堂幾好玩
  英文測驗..冇溫...亂甘做=]應該都合格既....中文同格炸講野....
  佢係甘講女.....幫我洗腦...佢中意d女,個個都差吾多身型,係細細粒
  話人得意=]... 又講自己d威水史...聽得厭...數學堂..陳sir發脾氣....
  面都紅哂.....關公上身,一個鐵沙掌,打到d筆記得跌哂,我笑左囉=]
  放學,即搵鈞鈞練波,條友落左去,跟住同小妖佢地一齊....去天體打波=]
  仲去埋天柏....d手感番哂黎....感覺好正....今日心情特別好,特別靚=]
  打完波,仲打排球...跟住魚蛋粉個d走左,叫埋我,我又未換衫,又吾想佢地等
  吾換又驚臭親人,佢地自己走lu=]...同班籃球隊走,跟住自己一個人走囉...
  開心....不過d功課好多,點都做少少=]