- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 12
累積人氣: 5675
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 4 日  星期三   清涼


2009-11-04 分類: 未分類

   今日自己醒...奇蹟=]
  食完早餐..番學
  今日冇尋日甘凍..吾錯
  早會...老胡發脾氣發左10分鍾...-3-
  跟住比格炸狂煩...好想打佢....
  英文堂吊班房...上左4c..見到鄧慧兒...都佢講左聲生日快樂=]
  跟住英文堂聽人present...數學堂...烏烏下...陳sir行過黎即醒...佢好似仲飛粉擦
  吾知扔我定格炸呢....
  第一個小息..同子豪睇報紙,T&H...Leung Leung代課...做資料回應題=]
  跟住劉sir再代堂...睇現代塵世美...d風景真係好靚...有點想去添=]
  第二個小息,做maths
  中史堂..訓哂..哈哈=]好想drop中史-3-
  lunch搵胡sir...搵吾到...攞手冊落office...又比人話冇拍卡...-3-
  方成...死人頭...走左吾等我..攪到我冇得出去食...
  張正雨比左幾雞我買面食..真好=]
  喬治兄食面..食到倒潟左..笑死我....
  跟住我借我條西褲比佢著...
  跟住同小Q,雨,老胡出大棠試路,
  我遲到又比老胡幹炮=]
  跟住小Q話有痰..我狂串佢..話佢吾見到咩女仔起痰
  條友仲要講埋d衰野...老胡都話佢..哈哈
  試跑個條路...真過癮....好斜..跑跑下吾見左小Q同雨
  2個都食塵...哈哈不過條路真係好攞命=]我中意=]
  番到學校做功課...同魚蛋粉,鬼鬼,波波,lulu吹水...吹吹下
  比胡志良幹炮...死癲佬...我吾同你嘈=]
  跟住又同Leung Leung ,Ms Chan吹水...Leung Leung話我忍耐力好...好開心=]
  因為我講我尋格炸好耐d野..佢真的好煩
  跟住同魚魚,波波,魚蛋,粉粉,lulu走...
  番到屋企訓到9點先醒..今日好攰
   攰攰攰!!!!!

 



2009 年 11 月 3 日  星期二   寒冷


2009-11-03 分類: 未分類

   今日...又遲左少少起身...早餐拎走...
   搭lift已經食完=]
   行行下撞到朱屎...冇遲到...
   我比林sir話=[...話我星期6吾番冇請假-3-
  今頭頭4堂訓哂...太攰了....中文又訓..小息又訓
  LS狂比MS Chan整醒-3-
  第2小息都訓....英文堂冇訓...
  跟住玩遊戲...比黃芷彤暴擊-3-
  有人寫我handsome...見到有點失望-3-
  完左...同尋日班fd...一齊食飯...格炸又同王永麟開火=]
  食完..maths測驗冇聽書都pass=]
  我係天才^^
  班主任堂..訓埋...又比Ms Chan攪-3-
  佢想拉走我張枱...但係拉吾到=]
  OLE悶到死..狂比Ms Wong話=[
  陳sir今日放我..吾洗留堂...
  落左去...同魚魚,波波,粉粉,魚蛋,鬼鬼,lulu,子豪,方成,文永鋒......好多
  吹水...跟住同埋佢地走...朱屎送左我番去...
  夜d..同文永鋒同方成游水....
  佢地2個凍死左...跟住游完..食m記...同菜,波波SD左陣SMS
  SD SD下比左文永鋒亂黎-3-
  跟住番左屋企...
   凍凍....要冬眠=]



2009 年 11 月 2 日  星期一   清涼


2009-11-02 分類: 未分類

   好乾燥耶...茶cream cream=]
   起左身...食早餐..閃水了...
   番學..諗住簽到..點知份野應該比林sir ko左
   我吾洗簽了...請恭喜我!!!!=]
   早會...幫聰做英文...跟住上地理堂...d野入哂腦..吾錯吾錯...
   我同文永鋒狂串MS Tsui..哈哈=]
   上完...落左去小食部買水...點知上完堂吾見左本paper 3既簿,攪到冇功課交...
   同埋今日一早就交左數學簿=]好乖仔耶..=]
   英文堂..烏烏下.....但係冇訓到...
   數學堂...計數..好易...嘻=]
   第二個小息..同子豪落去搵Leung Leung教佢傳福音-3-
   哂左成個小息-3-
   T&H...係甘同鄧慧兒玩=]
   小測吾係好識-3-
   lunch...去左F.3到...又搵Leung Leung教子豪傳福音
   狂食小妖d薯條..哈哈=]..攪到佢冇飯食=]
   跟住同璟彥,王永麟,方成,子豪,格炸去...
   格炸狂比我地串....佢差d同王永麟開火
   我仲坐佢地中間-3-
   食完飯...中文堂...聽左陣書...訓左一堂
   諗尾...黃君婷發火-3-
   放學走留堂..打閃避球...過癮..好玩...點知比陳sir捉..話左一兩句
   比人鬧添=]...上去同kai fung一齊留...做數...Leung Leung係甘同我玩=]
   開心=]
   7點走....6人幫走哂-3-
   我同kai fung,方成,文永鋒一齊走=]
   好眼訓唷..
   今日訓左一堂...奇蹟耶!!!!=]
  



2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


2009-11-01 忿怒 分類: 未分類

  十點幾彈左起身...比牙媽話我冇番教會-3-
  尋日太攰,冇沖涼訓左,換床單,之後去沖涼=]
   跟住玩電腦..同人msn.....叫左文永鋒黎我到...
  我做功課...好乖=]...同牙哥玩左一陣-3-..好無聊
  我又沖涼....同文永鋒去美心食野,跟住2個食完野,仲覺得肚餓-3-
  吾理..我地去聰到...見到辛偉杰...我玩左牙聰部psp一陣...跟住同文永鋒玩大富翁
  過癮=]...7點走...文永鋒番左屋企,充後我踩佢部車番屋企
  食左少少飯...hea左陣..
  我老豆睇亞洲小姐..睇睇下...噴飯...笑死我...哈哈哈=]
  我媽媽仲問佢有冇反應...哈哈=]
  跟住去左游水...可能自己一個游...游左一個鍾到,就走...
  之後打比方成吹水...行左去天晴7仔買野飲...
  跟住番屋企...
  番到屋企用電腦...部電腦d野又比我老豆del哂...
  我勁想爆粗囉...我鏟到佢冇聲出....我down  d野全部冇哂...
  佢真係食飽飯.冇屎痾....
   超激氣..我好火牙!!!



2009-10-31 分類: 未分類

  今日冇番OLE...學校打黎,叫我家長打去請假-3-睬佢都垃戇=]
   9點20醒左,跟住沖涼..去補習...HEA成堂....跟住走,同補習D FD吹水
  番到天水圍...番屋企又HEA,HEA到2點35...
  踩車去元朗...3點學琴...我學學下又烚眼訓...
  好似之後冇姐-3-
  又踩番車番屋企...又HEA...老豆番黎...煩死我-3-
  老媽子都番煩..仲煩...
   跟住粉粉打電話約我跑步...
  我仲完食完飯去跑...
   跟住踩左架車出去...比魚蛋踩...去到運動場
  HEA跑...沖左一轉400M...想嘔,又眼訓,跟住冇跑
  見到史嘉怡=]
  跟住番 左去...太攰....ZZZZ