今日訓到12點醒左
聽到老豆有同事黎
即撿房
撿靚哂=]
之後打陣機
間吾中''良心發現''牙..哈哈=]
諗住下就去游水
點知洗池...激死我la
又番屋企hea..hea到4點幾
去補習
補完搭車番屋企
搭西鐵有對情侶攬黎攬去
又撞到我撞到人
有個牙叔勁大聲講..攪野番屋企攪,洗吾洗牙叔過你幾招牙
聽完即爆笑
我忍...大庭廣眾
搭輕鐵..勁多人
轉身吾小心撞低左個細佬
佢老母冇啦啦鬧隔離個牙叔話踩佢個仔-3-
我都呆左.以為佢鬧我
我扶黎起個細佬..請佢食番粒糖
佢老母又嘈
你扮咩好心,烚細佬
仲吾知比d野我仔食
但係個細佬食左
我吾理個潑婦
佢嘈嘈..勁煩..比人望住哂
之後我同個細佬講 咪學你老母,分分鍾遲D扔你落街
個細佬答我..哦!
之後潑婦同個細佬落左車
煩死..仲比人望住哂
係天湖落車..搭第2架
條氣好吾鋸吾鋸
去游水
順番哂=] |