- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 15
累積人氣: 5678
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 30 日  星期三   雨天


2009-12-30 分類: 未分類

   今日8點幾係甘比自己個morning call嘈
   10分鍾醒一次-3-
    之後9點先按熄}
    訓到11點
   發左個吾知咩夢
   開心夢=]

   醒左...打機..溫書
   睇戲...悶死人
   之後叫左文永鐸黎
   同埋牙p...
   落去會所碌波
   會所卡冇錢lu-口-
   面子問題
   100蚊增值T3T
   碌完番屋企
   掠衫...摺衫
  食飯..同kai 鋒去游水
   我地吹水仲多過游水
   係甘吹
  送埋kai 鋒番去
   番屋企lu=]



2009 年 12 月 29 日  星期二   時晴時雨


2009-12-29 分類: 未分類

   尋晚早訓..今日8點起身..落雨..都吾知去吾去練波好
   鈞鈞打黎..去定吾去
   佢吾去..我去..我番左學校
   見到教練即call佢番黎
   吾係教練又發癲
   其實番學校係順手攞d箱書番去
   之後係天柏路拖水
   拖左成粒中
   大陽出來了
   戈地乾得勁快
   有得練波:u=]
    喬治勁..一腳踢個樽入有卡洞既垃圾筒到
   超讚!!!!
   練完波...番屋企沖涼.食飯
   出埋係睇牙
   同個牙醫講..話d牙有敏感..送牙膏一支
   開心=]
   之後去偉哥到打牌
   佢細佬係一位道友
   打左陣牌
   一開局..就自摸..爽死la
  之後係甘出沖比魚蛋-3-
   好玩好玩=]
   我好似同魚魚輸得最多..係吾係呢!?
   蛋糕出來了
    今日既壽星公係






   文永鋒....有請食蛋糕=]
    食完蛋糕..送埋魚魚搭車
    魚蛋同壽星公陪我去買魚
   陪完..魚蛋閃水..壽星公送我番屋企..
   我幾威..hehe=]
  



2009 年 12 月 28 日  星期一   陰天


2009-12-28 分類: 未分類

   今日訓到12點醒左
   聽到老豆有同事黎
   即撿房
   撿靚哂=]
   之後打陣機
   間吾中''良心發現''牙..哈哈=]
   諗住下就去游水
   點知洗池...激死我la
    又番屋企hea..hea到4點幾
   去補習
   補完搭車番屋企
   搭西鐵有對情侶攬黎攬去
   又撞到我撞到人
   有個牙叔勁大聲講..攪野番屋企攪,洗吾洗牙叔過你幾招牙
    聽完即爆笑
   我忍...大庭廣眾
   搭輕鐵..勁多人
   轉身吾小心撞低左個細佬
   佢老母冇啦啦鬧隔離個牙叔話踩佢個仔-3-
   我都呆左.以為佢鬧我
   我扶黎起個細佬..請佢食番粒糖
   佢老母又嘈
   你扮咩好心,烚細佬
   仲吾知比d野我仔食
   但係個細佬食左
   我吾理個潑婦
   佢嘈嘈..勁煩..比人望住哂
   之後我同個細佬講 咪學你老母,分分鍾遲D扔你落街
   個細佬答我..哦!
   之後潑婦同個細佬落左車
   煩死..仲比人望住哂
    係天湖落車..搭第2架
    條氣好吾鋸吾鋸
    去游水
    順番哂=]



2009 年 12 月 27 日  星期日   陰天


2009-12-27 分類: 未分類

   又凍左wo...大家小心小心牙~
   尋晚同魚魚係msn玩
   玩到吾知幾點訓....訓到2點比老豆嘈醒
   問我食吾食飯
   我即掩住佢個口,叫佢死開
   點知訓吾番-3-
   自己煮面食
   上下網
   down番隻nba玩下=]
   之後老媽子番黎
   佢訓教
   我係左溫maths
   我好乖乖牙=]
   之後老媽子話頭痛
   幫佢按摩
   按按下自己訓著左-3-
   訓醒食飯
   食完同老媽子睇電視
    之後再溫書
   甘又過左一日lu!!!



2009 年 12 月 26 日  星期六   陰天


2009-12-26 分類: 未分類

    今日涼左唷...
    訓到2點先醒
    發左一個好奇怪既夢
    有冇人幫我解呢!?=]
    一起身食飯...
   食完飯又訓過
    之後同老媽子番教會
    我要做話劇
    狂爆肚
   哈哈=]
   做完
   係教會HEA
   同班小朋友玩=]
   HEA到10點先走
   去左B仔食糖水
  食完番屋企
   今日過得平平無奇
   陪左老媽子..做左乖仔=]