前日t&h完.有點攰.9點訓左
尋日10點醒
係屋企hea...
悶到嘔
hea到5點
kit話去佢牙麻到bbq
去左佢到..等埋朱屎
飛的
到左..去買野
買完先去佢牙麻到燒
kit麻麻吾舒服..嚇親佢家姐
佢麻麻又冇啦啦比利是我
但係上次己經攞左
之後我望住kit...佢又冇反應
甘冇得吾收la
燒野食..吾食甘多
驚爆蒼蒼
喂狗..好玩好玩
我地又有打乒乓波
之後打到吾見埋就冇打
玩左陣大話骰
吾係好識玩..係甘輸
kit屋企人走哂就出去個塊爛地開枱
係室外望月光打..都係第一次
三缺一照打
打到12點先走
今日7點起身..打比朱屎同kit叫佢地起身
之後番學
仲以為今日有早會..所以扮冬季
點知冇-3-
geog堂...上左半堂..訓左半堂
小息..子豪係甘講..踢波有條友點傷
講完之後..攪到我今日成日腳軟
eng堂..test..一個都吾識
maths堂..派卷...33分 一般般
t&h...kit超核凸
諗起都想作嘔..上上堂下堂做埋d甘既野
我訓左陣又醒又訓-3-
lunch出去食
中文堂
默書...應該100分呱=]
放學..死格炸真係信..屈左粉粉添
係甘氹番佢...之後比拎埋個wallet走-3-
超驚佢fing左我d money
落去...見到波波
烚你戇du...黎攞番個銀包
波波你太易信人la...
haha
打閃避球
有場鬥波..又得我一個
死吾去..打到攰
死埋
後面個d開始接吾實d波
打完之後
同魚魚,波波個班走lu~
|