- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 22
累積人氣: 5685
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 5 日  星期五   晴天


2010-03-05 分類: 未分類

   又發了戈個夢..見到夢中的那個你..開心番d=]
   今日番學..行埋去7仔買糖糖食
    尋日冇練波..冇簽回條..番到去就比ms lau話
   番到去早會..講垃圾
    麻煩...
   LS冇冇聊聊甘上..冇訓教就好了
    中史...聽書聽書..有break就訓教
    比ms chan叫番醒..
    同我講番d test..佢話好開心我有溫到書..但係要分類答
    我出貓抄書都吾合格..叻仔到~
    eng冇帶story book企左成堂
   中文堂...黃君婷你比我耍了..haha
   我攞住本中文書放係櫃筒扮睇書..做功課
   傻婆真係行過黎睇..想收我野甘既款
   中文書你咪收囉=]
    子豪對鞋著左一日就爛勁垃圾-3-
   lunch同佢去買aa膠
   食完飯..番黎
    maths堂...做數做數
   子豪又笑粉粉了~
   落左去hea...
   好悶~
  波波d數學真係
(叻)..hehe
   4點30到走..見到有個排球碌過黎
   一腳西左去..係吾係叫林+欣呢..希望冇記錯
   差d毀佢容
   比joey鬧-3-
   仲話毀左佢容係咪要娶佢..我肯佢都吾制la=]
   +欣同學..我踢中你隻手...對吾住
                  我差d踢中你塊面..毀你容...對吾住
                  我嚇親你..對吾住
                  十分十分對吾住...please forgive me~
   不過呢...你反應真係好鬼快...果然係排球隊=]
   好波~
   番屋企..換衫..補習
   補完習..行番屋企
   我老豆又del哂我電腦d野
   仲要係度嘈我..煩我...激死我la~



2010 年 3 月 4 日  星期四   陰天


2010-03-04 分類: 未分類

   今日遲左起身...冇叫kit起身添
    起身喉嚨痛~
   番到學校..又呆坐
   英文堂...hea過..有break..即訓教
   永遠幾分鍾break就比我攪到訓左成堂
   比ms lam叫番醒-3-
   geog...上堂...
   睇吾到出面d字
   thx..elam幫我抄
   之後訓陣教
   比ms tsui叫番醒
   即鬧死佢
   衰人~
   小息..落去叫外賣
   中文堂...默書100分
   再訓~last15分中...黃君婷就吹水了
   去左dt室食飯..宗教小組
   睇閃避球...弱-3-
   完左..maths堂
   hea上..做左1,2條數
   子豪激粉粉
   粉粉打佢..我都打埋比佢一份-3-
   之後吾好提..廢事打
   即刻攪到我勁嬲
   之後粉粉諗住同我玩打我
    比我鬧鬼佢-3-...對吾住~
   叫番佢又吾睬人
    吾睬算走人
     落到去..係甘打塊板
   同kit走左出去街場打波
   同f.2
   打閃避球..班女仔勁衰
   人地掟你...我幫你接住...有球仲打中我喉嚨
   都接住..廢事打親你地d女仔..班友仲可以講...{我都吾識佢...係度阻住哂}
   人地每扔你地一球..班女都mi埋眼..想死咪出聲囉~
   之後打完..走..番去..勁火...100%甘火...
   之後走..廢事陣間魚魚,魚旦落黎見到我痴線
  番屋企即訓教...
   訓訓下..kit又訓-3-
   頂...d鼻寒聲..嘈得痴線...訓左陣..真係想一巴車落去
   我真係痴線la
   算數...我知你吾想既..廢事自己訓吾到又攪到人地訓吾到
  我今日勁吾開心..勁火...
  覺得..次次我對人好..永遠人地都吾會對番我好
  甘點解我要對人甘好牙!?
   我影左某人相..我可以比番你自己del
   你影番我..你又吾del..
   個個女仔都係甘嫁...
   我乜都玩得起..但係吾好攞我至憎既野黎同我玩..   

   仲有我係咪多管閒事...睇住人死..都吾幫手
   係咪心軟會比人烚!?
    好多人都話好男人死哂..甘好女人呢!?衰女人我就見得多na~
    好既..只係得放學一齊吹水戈d炸~
    


   粉粉...對不起..嚇親你~
   哨牙b..please be clam''
   
  
 
   
    



2010 年 3 月 3 日  星期三   晴天


2010-03-03 分類: 未分類

   今日番到學校..勁眼訓
   去左圖書館呆坐
   英文堂上堂...吾知講咩
   maths堂..訓左教..陳sir行緊黎好彩子豪同粉粉叫醒我姐
   小息同子豪落去食野=]
   t&h玩水
   冇上堂...濕哂
   有條友戈書包比我地玩到濕埋
   中史...ms chan冇啦啦問我問題
   亂甘答..是旦up d野出黎
   之後又訓左教
   lunch...子豪發火
   BEcAUSE方城自己去食狗飯吾同我同子豪講
   子豪超火...鬧方城
   之後得我同子豪出去食
   食完番學校..自己feel到好似興興地...好似發燒甘
    睇辯論..戈時開始發癲
   係甘嘈囉

   pe堂...閃避球
   玩到悶-3-
   放學愈來愈癲....作病之前既徵兆
  勁悶~係甘叫
   粉粉仲攞左我部電話..攪攪震
  之後玩埋D垃圾賽車-3-
  我飲魚旦枝水..倒哂落條褲到-3-
  狂發癲
   波波攞錢食野..
  魚魚又落左黎...一齊食
  之後食慾起埋
   暴食...
   繼續同魚魚,魚旦一齊食
   過左陣...黃君婷黎左吹水
   串死你串死你
   抽我水..抽番你水
  諗住講下笑...點知XX真係喊左出黎-3-
  ....黃君婷仲要係甘話我-3-
   甘事實上..XX你喊出黎都爽D LA
   你覺得辜負左人地...屈埋係心到..喊出黎仲好
  機會有的是...下次加油吧=]
    魚魚返番黎...成個攰樣~
  之後就一齊走LU~ 
  



2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


2010-03-02 分類: 未分類

  今日著左套整整齊齊既校服
  白色底3,皮帶,白襪..
   仲以為check校服
  早知吾甘樣著la~
  早會...講love
  ms chan你好假牙
  中文堂...黃君婷又黎係甘叫我名
  麻鬼煩~
  之後佢自己又係到發癲
  shot shot地-3-
  LS堂..同子豪玩5子棋
  係甘贏..哈哈=]
  之後又比粉粉攞左我個wallet
  小息落去叫外賣
  英文堂..prepare for singing contest
  吾錯吾錯~
  lunch食完飯..聽日高佬佢地個d唱歌
  到我地
  我靠...點解變左我一個唱歌嫁-3-
  冇人唱既-3-
  死格炸..永遠得講吾識做
  之後子豪做rap友..
  正~~
  攞到第3
  maths堂..做功課
  班主任堂...摺飛機..周圍飛
  飛中ms chan個頭..佢發火先吾玩
  之後再玩5字棋
  放學係班房hea
  hea完落去再hea
  kit攞左ms lau條key玩閃避球-3-
  超曳曳
  之後開始多人玩..正正
  璟彥係甘比人扔中囉
  我用2隻腳夾實左個波..開心~
  之後打完
  玩波波個{風}
  攪個條友..正正
  不過諗深層..自己都好似有d衰
  係超衰~~
  興起左冇法  
  不過甘樣應該都會對波波好既..個條友同你冇fd做la=]
  之後陪粉粉..魚旦等車..就番屋企~!
 



2010 年 3 月 1 日  星期一   晴天


2010-03-01 分類: 未分類

  前日t&h完.有點攰.9點訓左
  尋日10點醒
  係屋企hea...
   悶到嘔
  hea到5點
 kit話去佢牙麻到bbq
  去左佢到..等埋朱屎
  飛的
  到左..去買野
  買完先去佢牙麻到燒
  kit麻麻吾舒服..嚇親佢家姐
  佢麻麻又冇啦啦比利是我
  但係上次己經攞左
  之後我望住kit...佢又冇反應
  甘冇得吾收la
   燒野食..吾食甘多
  驚爆蒼蒼
  喂狗..好玩好玩
  我地又有打乒乓波
  之後打到吾見埋就冇打
  玩左陣大話骰
   吾係好識玩..係甘輸
  kit屋企人走哂就出去個塊爛地開枱
   係室外望月光打..都係第一次
   三缺一照打
   打到12點先走


    今日7點起身..打比朱屎同kit叫佢地起身
    之後番學
    仲以為今日有早會..所以扮冬季
    點知冇-3-
 geog堂...上左半堂..訓左半堂
    小息..子豪係甘講..踢波有條友點傷
   講完之後..攪到我今日成日腳軟
   eng堂..test..一個都吾識
   maths堂..派卷...33分  一般般
   t&h...kit超核凸
   諗起都想作嘔..上上堂下堂做埋d甘既野
   我訓左陣又醒又訓-3-
   lunch出去食
   中文堂
   默書...應該100分呱=]
   放學..死格炸真係信..屈左粉粉添
   係甘氹番佢...之後比拎埋個wallet走-3-
   超驚佢fing左我d money
   落去...見到波波 
   烚你戇du...黎攞番個銀包
   波波你太易信人la...
  haha
   打閃避球
   有場鬥波..又得我一個
   死吾去..打到攰
   死埋
   後面個d開始接吾實d波
   打完之後
   同魚魚,波波個班走lu~