- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 13
累積人氣: 5676
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 未分類

    今日訓左成12個中先起身..2點訓醒
    呆呆滯滯-3-
    之後約kit出去hea
    hea,到7點
    陪kit去佢牙麻到
    食飯-3-
    逗利是=]
    之後玩狗..喂錦鯉
    玩炮仗..攪到耳仔..wingwing聲-3-
    之後番天水圍西鐵茹
    見到波波~
    番屋企~...



2010 年 2 月 16 日  星期二   晴天


2010-02-16 分類: 未分類

  呢個澳門垃圾trip
  一句穿3吾想講
  聽到我痴線
  我真係痴線
  手信都有幾舊餅
  吾講la=[



2010 年 2 月 15 日  星期一   陰天


2010-02-15 分類: 未分類

  我番澳門la
  聽日先番
   不要掛住我唷~



2010 年 2 月 14 日  星期日   雨天


2010-02-14 分類: 未分類

  祝大家新年快樂,情人節都快樂=]
  尋日訓到12點醒
   起身..係屋企發臭
  食飯...
   食完飯同老豆打波
  又見到peter仔..=]
  一齊鬥波
  打完..番屋企..
  又落街同老媽子去買野
  買左勁多
  又要我拉住架車仔..抬住成包米番去
   樣衰死~
  食完飯...就出帶對新鞋行花市..開開光先
  飛的去西鐵站..等埋魚旦同粉粉就去花市lu
  蛇餅型入去
  入到去迫迫迫
  行行下冇啦啦又班吊頭行埋黎..撞番我轉頭-3-
   激死~
   之後等kit
   死人頭又話係維他等
  他媽的~
  又入去撞lu
  迫迫下..我老點魚旦舉手
  舉到甘低-3-
  再老點埋魚魚舉手
  哇哈哈
  戈傻妹比我玩..哈哈~
  個條友大叫...指住魚魚
  笑死我
  條友扔左支玫瑰黎
   好彩接得實
  之後佢話要收錢
  即扔番比佢
  佢又話免費
  之後支花比左魚魚
  迫完我地食冰甜葫蘆同尢魚
  冇比錢-3-
  波波仲要嘈嘈嘈
  收聲la=]
  再迫過
  死kit係甘推推推
  發火小佢
  跟住我地諗住去b仔食野
  冇位
  唱k..魚魚話要走
  去左玩籃球機...打拳
  打拳破左幾次紀錄
  籃球機都破=]
  開心開心~
  波波又走埋
  我同kit,粉粉,魚旦
  去m記食野..魚旦走..粉粉又陪埋佢..得番我同kit
  真掃興..吾happy囉~
  同kit係m記鋤dee
  2點45行番去花市
  搵平貸
  好行好多=]
  周圍行..見到個肥仔賣野賣左好附..諗住做下好心
點知比佢老點
  死肥仔~
  之後我地去搵禮物
  見到好多都好普普通通
  行多陣比我見到戈special one
  那個boss你贏左我la
  之後買多幾隻豬仔玩
  死kit又吾比錢
  5點到西鐵站
  鋤dee...玩公仔..扔飛機
  勁無聊..甘都玩左成個半粒中囉咩事
  諗住買野飲..我又冇銀又吾想用紙
  見到個牙叔波友...kit係甘叫ah釗
  哈哈~
  講多聲恭喜發財又利是
   新件第1封舉然係呢個牙叔波友比囉
  甘有錢就緊係買野飲la
  之後7點搭車番屋企訓教zzzzz






  訓到5點先起身
  好耐冇試過lu~
  食完飯...牙姨黎左
  收利是
  有個牙姨飲酒係甘講d野好好笑
  笑死我~
  可能佢醉醉地
  食盆菜...勁悶
  搵魚魚..叫佢收禮物
  出左去天耀
  比左隻豬仔佢
  比我fake到la=]
  同佢吹水..送埋佢番去
  差吾多先拎舊堅野出黎
  哈哈=]
  廢事你拎住甘大個膠袋先fake炸=]
  之後番屋企lu=]

  
 



2010 年 2 月 12 日  星期五   陰天


2010-02-12 分類: 未分類

   尋日起身一陣
   就冇啦啦比牙媽調左學琴時間
   攪到要一路行一路著衫-3-
   凍左好多~
   開心
   學完琴..等kit
   之後番到屋企...
    勁火
   我哥攪到我d書冧哂
   佢吾認..話自己趺多黎
   自己間房亂就好..做咩要攪咩我間房
   我成日撿房你就幫我攪亂
   肚餓諗住食飯
   一粒米都冇
  我臨走煲d飯..整d送全部比我哥食哂
   佢仲要大大食話d飯好好味
  激到我爆炸
   我不可以再對呢條友心軟
   佢太賤了
   kit係屋企玩琴
   過陣就出旺角
  行左就波鞋街
  見到一對想買既鞋
  得女裝size-3-
  之後又行左去金魚街..睇貓貓,睇狗狗,睇龜龜=]
   得意得意~
  之後亂行
   kit係甘攪我
   吾知痴咩線
   我不是同性戀者=]
  繼續睇鞋
   都係睇吾岩
  跟住走去食面
  食完..又行番去波鞋街
  我行到腳隻攰
  買吾到心水甘對
  是但買對番去交差=]
  kit仲要揀..
  佢揀左勁耐
  都揀完
  5點揀到12點15
  7個中~勁野
  之後搭巴士番去..西鐵冇車
  諗住大欖轉車
   死kit拍既都吾醒
  真係想一巴車死佢
  之後將計就計
   同佢食宵夜
  食完..搭的士番屋企lu=]