祝大家新年快樂,情人節都快樂=]
尋日訓到12點醒
起身..係屋企發臭
食飯...
食完飯同老豆打波
又見到peter仔..=]
一齊鬥波
打完..番屋企..
又落街同老媽子去買野
買左勁多
又要我拉住架車仔..抬住成包米番去
樣衰死~
食完飯...就出帶對新鞋行花市..開開光先
飛的去西鐵站..等埋魚旦同粉粉就去花市lu
蛇餅型入去
入到去迫迫迫
行行下冇啦啦又班吊頭行埋黎..撞番我轉頭-3-
激死~
之後等kit
死人頭又話係維他等
他媽的~
又入去撞lu
迫迫下..我老點魚旦舉手
舉到甘低-3-
再老點埋魚魚舉手
哇哈哈
戈傻妹比我玩..哈哈~
個條友大叫...指住魚魚
笑死我
條友扔左支玫瑰黎
好彩接得實
之後佢話要收錢
即扔番比佢
佢又話免費
之後支花比左魚魚
迫完我地食冰甜葫蘆同尢魚
冇比錢-3-
波波仲要嘈嘈嘈
收聲la=]
再迫過
死kit係甘推推推
發火小佢
跟住我地諗住去b仔食野
冇位
唱k..魚魚話要走
去左玩籃球機...打拳
打拳破左幾次紀錄
籃球機都破=]
開心開心~
波波又走埋
我同kit,粉粉,魚旦
去m記食野..魚旦走..粉粉又陪埋佢..得番我同kit
真掃興..吾happy囉~
同kit係m記鋤dee
2點45行番去花市
搵平貸
好行好多=]
周圍行..見到個肥仔賣野賣左好附..諗住做下好心
點知比佢老點
死肥仔~
之後我地去搵禮物
見到好多都好普普通通
行多陣比我見到戈special one
那個boss你贏左我la
之後買多幾隻豬仔玩
死kit又吾比錢
5點到西鐵站
鋤dee...玩公仔..扔飛機
勁無聊..甘都玩左成個半粒中囉咩事
諗住買野飲..我又冇銀又吾想用紙
見到個牙叔波友...kit係甘叫ah釗
哈哈~
講多聲恭喜發財又利是
新件第1封舉然係呢個牙叔波友比囉
甘有錢就緊係買野飲la
之後7點搭車番屋企訓教zzzzz
訓到5點先起身
好耐冇試過lu~
食完飯...牙姨黎左
收利是
有個牙姨飲酒係甘講d野好好笑
笑死我~
可能佢醉醉地
食盆菜...勁悶
搵魚魚..叫佢收禮物
出左去天耀
比左隻豬仔佢
比我fake到la=]
同佢吹水..送埋佢番去
差吾多先拎舊堅野出黎
哈哈=]
廢事你拎住甘大個膠袋先fake炸=]
之後番屋企lu=]
|