尋日2點先訓得著
合埋眼..就不斷諗野..經常性耶-3-
今日番學..見到四眼kai
同佢講社際籃球d野
打黃社..吾好呱-3-
eng堂...present..推左富豪去死
攪到佢出去講~
maths堂..計數計數
t&h..test..
吾識..想交白卷
hea左半粒中
ms tsui 行黎同我吹水
好..我做少少na=]
中史堂...專心
出黑板寫野..答問題
叻叻~
lunch..去羊城食~
同子豪去買水槍..入貨=]
pe堂..狂射葡雞..同波波
波波係甘死八婆...死八婆
見你笑住講..射死你=]
放學..睇辯論
同葡雞..格炸玩~
之後戈個牙嬸講野..我訓著左~zzz
訓醒...繼續玩
最後4D贏左..
全靠何國彬~
放學..
落去同魚魚,魚旦,波,粉玩水槍
吾識答問題就比人射
射死波波~
死魚魚,魚旦送把槍比你地射番我=[
算數..點知到我比人圍-3-
跟住射番死粉粉,魚旦
玩完佢地走左
之後我+入左子豪同kit既戰團
最勁戈兩把槍送左比魚魚,魚旦
吾夠子豪射-3-
玩到成日濕哂番屋企~
番學呢3日..未訓過教
但係又好夜先訓得著
或許我太開心了..開心開心=]
靜2日~
|