- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 4
累積人氣: 5690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 21 日  星期三   晴天


2010-04-21 分類: 未分類

  尋日2點先訓得著
 合埋眼..就不斷諗野..經常性耶-3-
 今日番學..見到四眼kai
 同佢講社際籃球d野
 打黃社..吾好呱-3-
 eng堂...present..推左富豪去死
 攪到佢出去講~
 maths堂..計數計數
 t&h..test..
 吾識..想交白卷
 hea左半粒中
 ms tsui 行黎同我吹水
 好..我做少少na=]
 中史堂...專心
 出黑板寫野..答問題
 叻叻~
  lunch..去羊城食~
  同子豪去買水槍..入貨=]
  pe堂..狂射葡雞..同波波
  波波係甘死八婆...死八婆
  見你笑住講..射死你=]
  放學..睇辯論
  同葡雞..格炸玩~
  之後戈個牙嬸講野..我訓著左~zzz
  訓醒...繼續玩
  最後4D贏左..
  全靠何國彬~
  放學..
  落去同魚魚,魚旦,波,粉玩水槍
  吾識答問題就比人射
  射死波波~
  死魚魚,魚旦送把槍比你地射番我=[
  算數..點知到我比人圍-3-
  跟住射番死粉粉,魚旦
  玩完佢地走左
  之後我+入左子豪同kit既戰團
  最勁戈兩把槍送左比魚魚,魚旦
   吾夠子豪射-3-
  玩到成日濕哂番屋企~




 番學呢3日..未訓過教
 但係又好夜先訓得著
 或許我太開心了..開心開心=]
 靜2日~



2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


2010-04-20 分類: 未分類

  今日遲左起身
  拿拿林走人..
  撞到王永麟..一齊行
  番到去check番校服
  ah sir吾好得閒check我la><
  中文堂..作文
  作微笑=]..smile=]
  LS堂...做功課...
  吾該富豪幫我抄筆記=]
  eng堂...繼續做功課
  對番d ans..就過左lu=]
  lunch...苦瓜,多春魚好味道....
  之後玩水槍
   去左4D玩波子棋
   食棋贏左XD
  又出去玩水槍
  射LULU,王宗,魚旦,魚魚..HEHE  XD
  MATHS堂..射粉粉=]
  子豪你好衰囉
   冇心射嫁-3-
  公民堂..睇埋D白痴片
   冇羽毛球打羽毛球-3-
   何志培跑步..勁似牙俊
   吾知唱乜垃圾歌-3-
   之後吊位
   吊完位..搭車出尖嘴
   藝術館..悶死人
   坐左係度...肥方又坐
   同佢吹水吹水
   之後偷走
    曳曳XD
   搭西鐵..番屋企=] 


  靜3日~



2010 年 4 月 19 日  星期一   晴天


2010-04-19 分類: 未分類

   尋日係張床典黎典去典左成個中先訓~
   係甘係度諗野諗野
  今日早會..比人捉船物-3-
  geog堂...派測驗卷...勁差囉=[
  eng堂...mr.i...亂up廿四=]
  maths...計數計數
  t&h...溫中史
  lunch..出左去食飯
  chin堂同子豪粉..玩水槍..好正=]
   周圍射濕人XD
  放學...中史TEST
  應該PAST既
  落左下面HEA
   同魚魚,魚旦一齊玩電話
   食野~
  之後波,粉落左黎..HEA多陣走LU
  補習..吾想再補
  ORAL吾想講
  比MS迫..攪到9點先走-3-
  番屋企..食飯~
  靜4天XD


  Be hapi,pretty girl xp
  Smile..Smile =]
 



2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天


2010-04-18 分類: 未分類

   一早起左身..番教會~
   但係訓左好少..有點眼訓
   番到去發夢...-3-
    聽完道..同教會d uncle,auntie傾計
   好多人問我乜係閃避球
   緊係老媽子又唱通街-3-
   傾完..同f.1細佬..玩5子棋
   大獲全勝..正宗烚細佬=]
   跟住..玩完落去食lunch
  好味好味XD
  食飽飽...同老媽子去買餸
  老媽子同我講前面幾個北姑企街-3-
  吾講真係睇吾出
  吾好望住我...吾好行埋黎
  我吾需要..需要都吾叫
  成個馬騮屎忽甘...一巴車Q死你~
  之後老媽子係甘周圍走...我又眼訓,又急急
  激死我~
  買完..番屋企...解決~
  訓教訓教=]
  之後比牙哥嘈醒...凸
  打死你
  起身溫中史..
 



2010 年 4 月 17 日  星期六   陰天


2010-04-17 分類: 未分類

  今日去左契媽屋企~
 佢第一眼見到我...大個左甘多..
  HEHE~我不是BB了~
  睇佢新屋..
  佢屋企好多空間
   吾錯吾錯~
  又有會所...
  跟住老媽子,老豆同契媽係度吹水
  我同哥係度睇雜誌
  6點落左去食飯
  契媽講野好攪鬼
   有幽默感=]
  差吾多食飽飽
   老豆同契媽吹水討論一D問題..
  老豆愈吹愈激動囉..吾知咩事
   但係契媽講D野...好多都中POINT
   老豆你小組討論輸左LA..哈哈XD
  吹完..閃水
   番屋企...
   雖然同契媽講左幾句野
   但係都想同佢相處耐D
   話哂都係佢臭大我=]