尋晚冇訓過...訓左..係張床碌到2,3點
起身用電腦...用完到4點幾先再訓...
冇訓過~8點醒左...
睇新聞....打機~
無無聊聊~愈黎愈頹...
病埋...咳死,發燒
冇話比老豆,老媽子聽...廢事煩~
下就自己煮野食..又冇人係屋企..
得自己一個...孤零零..
想打波..又落雨
病到死都吾理~
繼續打機~
打打下...終於有d眼訓
訓教...老豆即打黎..打完到牙媽
個天係咪甘玩我
煩都煩死,,病都病死,,我想訓教姐..吾洗甘牙ma~
最後都係訓吾到~
夜晚...死都要死去游水~
游水..個人開心左...個人舒服好多
退埋燒...不過咳到死死下~
番到屋企...又係得自己一個孤零零
就黎變毒男
{迷人既動作,令人好呵心,含麻扮刷牙啦............}
悶悶不樂~ |