- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 2
累積人氣: 5662
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 31 日  星期六   酷熱


2010-07-31 分類: 未分類

   今日7點起左身
  8點幾出門口
  去買野食~
  魚~魚魚吾知醒..魚旦走埋=[
  冇人陪我玩-3-
  係架車同lulu..2條友玩26隻鋤dee
  得閒冇野做..攪腸仔個頭~
  搭電車~好熱好曬~
  之後去左立法會,匯豐銀行同終審法院~
   行行下..買旗~
  冇銀兩..扔左張20蚊銀票落去xD
  行完..搭車去中大~
   食飯飯...跟住何志培黎左~
  佢請食野,個個都食雪糕...我買左3個橙~正野..健康
  何志培JOIN埋我地~
  係甘講痴線痴線~
  係車到玩莫瑞芳頂帽,攪腸仔個頭~
   無聊死-3-
  去左赤柱行街~
   好熱..
   行完..去左淺水灣
   玩沙灘波~
   鮑魚刷好衰推LULU落水~
   之後佢又比LULU推番落水~
   腸仔...劉泳杰都比佢地推哂落水~
   我都知LULU都想推我~
   早有防犯~
   LULU昆我執波..我都知咩事...HING開佢..點知腸仔幫拖
   我都跌埋落水-3-
   攞左鮑魚刷對拖鞋著~
   吾該培思幫我買條沙灘褲~
   換哂衫褲..上車番去~
   訓教~訓訓下抽筋- -
   冇帶KEY~
   去左朱屎到~
   同朱屎搵暑期工~
    哈哈~去左神奇樂園~
   佢搵工..我玩籃球機
   玩完等老媽子~
   番屋企~ 



2010 年 7 月 30 日  星期五   晴天


2010-07-30 分類: 未分類

  今日可以晏d起身
  番11點~
  行番去..撞到子豪
  死仔..勁濕-3-
  番到去..坐左一陣..就聽movie
  幾好笑...
  子豪係甘縮吾比人埃
   衰人~
  放學...璟彥冇雷氣..走左
  得我同子豪自己走
   番到屋企...hea左陣..
  同老豆出去飲茶
  好煩ah~又係度嘈~
  尋日佢追車跌親~
   賴我地吾做家務
  要佢做..攪到佢甘趕..所以跌親= =
  我知你跌親好陰公..但係都吾洗話我地間接性令你跌親
  又話屋企冇人做家務
   次次靜係計自己做左d乜..我做戈d就吾計~
  成日話我係屋企吾做野
   我做你又鬧,我哥吾做你又鬧..吾做著數d wo~
  大家都係屋企人..點解要甘斤斤計較?!
   我都叫左老豆你中意做就做,吾做就吾做
   做就心甘命底,吾做就收埋把口

    最慘係你爭住做..又要鬧人..
   真係好無奈~

  老豆老媽子..番工辛苦我知~
  番到屋企又要顧好多野..我知
  我賺吾到錢,我出力...我係屋企都做吾少野~
  但係點解永遠係老豆眼中..我只係做埋d濕碎野~
  佢自己is the best~
  係牙媽話嫁..佢話好彩生多個~
  如果我吾係呢個屋企...老豆老媽子大把壓力你地受~
  世界上冇人係十全十美
  但最起碼我已經做好我做仔既本份~
  吾好再為左屋企呢d甘既零零碎碎既事再嘈..得吾得?!
  老豆可吾可以學識包容人,忍耐人?!
   甘既屋企已經足夠na~
  講講下變左抒情文添XD
  聽日outing~
  應該好好玩...
  熱切期待~

 



2010 年 7 月 29 日  星期四   雨天


2010-07-29 分類: 未分類

   尋晚12點訓教...
  訓吾著...3點係度玩電話
  4點先訓得著
  今日老媽子話叫左我起身...
  都吾佢點叫人起身..次次都叫吾醒
  學校打電話黎~
  先起身
  冇補到中史..靜係補ENG
  早放..開心XD
   同子豪捉棋...
  捉棋邊夠我黎...
  番屋企...食飯...睇電視~
   4點出左去學琴
   學學下..MS屋企出現乸盛~
  一野BEN左落去...
  攪店~
  學完..諗住番屋企...老媽子又冇啦啦叫人去買送
   次次都係甘..買送先黎落雨
   又濕哂...次次都係甘~
  夜D同方成游水~



2010 年 7 月 27 日  星期二   雨天


2010-07-27 分類: 未分類

 今日8點20起身  
 起身..沖完涼~
 諗住食早餐..一倒出黎..有隻不知明既乸盛...靠~ 
 冇早餐食..番學  
 落大雨.....褲腳濕哂~
 係天柏路公園坐左半個中..先沖番學~
 番到去9點40-3-
  上左陣中史..就落堂=[
  ENG..同子豪吹水~
  作故仔..賣毒品的男孩=]
  醒王子..哈哈=]
  從前有一個王子..有一日佢比一個公主鍚左啖~
  佢就長眠..冇起過身LU...
   勁垃圾xD
   又上中史~
   係甘比MS CHAN話-3-
   聽日要交中史功課...
   MY PROMISE~
   放學..番屋企... 

    沖涼~ 訓左陣教~
    起身..出街買送   
   好地地吾落雨...冇啦啦又淋濕人=[
   個天係咪甘玩我...照早又淋...黃昏又淋
   連早餐都吾比我食=[
   幾時攞埋雷公劈我牙~
   番屋企..又沖多次涼  
    今日沖左3次NA=[



2010 年 7 月 24 日  星期六   陰天


2010-07-24 分類: 未分類

  尋晚冇訓過...訓左..係張床碌到2,3點
  起身用電腦...用完到4點幾先再訓...
  冇訓過~8點醒左...
  睇新聞....打機~
  無無聊聊~愈黎愈頹...
  病埋...咳死,發燒
  冇話比老豆,老媽子聽...廢事煩~
   下就自己煮野食..又冇人係屋企..
   得自己一個...孤零零..
   想打波..又落雨
   病到死都吾理~
   繼續打機~
   打打下...終於有d眼訓
   訓教...老豆即打黎..打完到牙媽
   個天係咪甘玩我
   煩都煩死,,病都病死,,我想訓教姐..吾洗甘牙ma~
   最後都係訓吾到~
   夜晚...死都要死去游水~
   游水..個人開心左...個人舒服好多
   退埋燒...不過咳到死死下~
   番到屋企...又係得自己一個孤零零
   就黎變毒男
   {迷人既動作,令人好呵心,含麻扮刷牙啦............}
   悶悶不樂~