- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 5
累積人氣: 5703
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 6 日  星期日   晴天


2010-06-06 分類: 未分類

   今日6點15起身
   長跑比賽~
   7點幾先出門口
   之後跑過去消防局...當做下熱身
   寄存d行李
    8點幾....跑8km戈d跑完
   到我3KM跑
   同徐偉,阮建中戈D吹水
   排左係後面...冇排頭位-3-
   勁HEA囉XD
   開跑...沖牙沖...
   見到趙嘉英...吹陣幾句...
   走先~
   吾知第10幾,廿個沖線
   成績一般..吾練..食肥左..差吾多LA XD
   跑完..見到陳禮義個傻仔..遲起身
   飛的過黎都冇得跑
   哈哈...笑死你XD
   之後HEA
   小Q條友第8
   終於有獎攞..
   胡SIR同你跑左甘耐..終於有番個獎LA  XD
   不過你拎獎...胡SIR已經走左LU..哈哈XD
   冇人睇佢攞獎囉=]
    阮建中...你講得好~
    我牙哥真係KAI嫁~
   睇到余+慧,屎戈D跳舞
   都吾PROFESSIONAL
   比我攪幾攪
   係度偷笑..
   屎屎笑得最勁係你牙~
   睇完..閃..番屋企...
   LUNCH..同老豆食飯飯
   又比佢係甘哦
   溫書溫書~
  



2010 年 6 月 4 日  星期五   晴天


2010-06-04 分類: 未分類

    今日係六四
   在此向死難者致個敬先...
   訓醒..勁遲出門口
   8點05先出-3-
   即跑番去...番到去08分
   好攰-3-
   早會...格炸笑死我...
    係甘走音
   之後老胡戈d唱歌
   前奏都照唱..勁野~
   LS堂...狂舉手
    幫自己組攞左好多分
  之後舉完..訓教教~
    小息訓埋~
    中史...專心專心
    同富豪講寵物小精靈
    富豪果然係專家
   ENG堂..作埋D垃圾故事-3-
   中文堂...黃君婷好煩牙
    玩虫...係隻嘈嘈閉
   LUNCH...係甘搶方成D野黎食
   請魚魚食多春魚~
   食飽飽...去左打波
   哈哈...當佢地成班傻仔玩..正爆~
   MATHS堂....做數做數~
   放學...訓左係度
   抖涼..好爽牙~
    比魚魚,魚旦打大比-3-
   MS TSUI入左黎..以為我係度補課
    哈哈XD
   吾補GEOG..閃人
    同鈞鈞走...鈞鈞黎左我度
    玩電腦
   玩到6點..同佢一齊走..去補習
   補完..再同鈞鈞打波,同埋肥男
   死鈞鈞..係甘扔我同肥男
   冇爆你大鑊..傻仔~
   鬥波...垃圾隊...比我地3條KO左~
   之後買水,汽水飲
   鈞鈞走左..肥男陪我番屋企
   死人頭..係甘放臭屁
   屎忽都打爆你~
   好彩今日補課你幫我同MS TSUI講..話我肚痛..走先
   叻仔~
   番屋企...休息~
    
   NICE DAY XD~~



2010 年 6 月 2 日  星期三   晴天


2010-06-02 分類: 未分類

  今日7點幾起左身..換哂衫
  訓番係sofa訓過-3-
  等媽媽整完野..就食早餐
  番到去...同子豪睇新聞
  eng堂..做test
  識做..吾錯吾錯
  maths堂..繼續研究部分變XD
  小息落左去食野..子豪冇去罰企-3-
  T&H..本來都上得好地地
   之後過左半堂..差吾多成班訓哂-3-
   小息...陪子豪一齊罰企
   中史堂...專心專心
   比MS捉左出黎講野..吾好攪我LA
   我吾識嫁-3-
   LUNCH...食飽飽同子豪再罰企
   PE堂..做完體適能
    玩埋D垃圾體能
    玩咩人...我咩起左肥男..行左轉
    真係好重-3-
    個馬紮得實..吾係仆死
    放學...即走..搵老豆
    出屯門整回鄉證
    一路行一路同老豆嘈
    話行邊條路邊條路先岩-3-
     情趣XD
    整完...同老豆下午茶
    之後同佢一齊買送
    豬肉檔牙姐..冇啦啦比個勁大個袋裝哂我老豆拎住D送
    攪到我全部送都有拎哂-3-
    算~有力出力
    番屋企~
     訓教教~..訓醒
     溫MATHS =]


    KAI鋒...宜家知真係對你吾好呢!!!
    我相信不久將來你一定會知~



2010 年 6 月 1 日  星期二   晴天


2010-06-01 分類: 未分類

   尋日黃昏由台灣返番黎
   個trip都吾錯吾錯~
    日日同鈞鈞一齊玩~
    同肥ben周圍玩
   雖然場波係輸左
   但係大家表現都吾錯吾錯~
   kai鋒.高佬,肥ben  好波~
   不過姓蕭戈個..就真係...不予自評~
   吸收經驗~
   去到都吾係買左好多野..係甘玩..哈哈XD
   同鈞鈞行左幾轉..先搵到STAGE
   淋到濕哂~-3-
   不過當中都有D小插曲
   肥BEN整爆人地戈波
    同隔離學校嘈左-3-
    牙SIR又勁吾鋸MS
    同港隊班人熟左~
    很好很好~
  
    今日返學..吾夠訓
    CHIN堂...聽到黃君婷又吾知講我乜野..但係訓緊教
    之後上左去說話
    講(何謂真正既愛情)
    哈哈XD
    LS堂...又比MS CHAN打
    訓著左
    eng speaking吾錯吾錯
    都幾高分..但係PERSONAL PRESENTATION乜都冇講-3-
    冇得+BOUNS
     LUNCH同子豪,方成一齊食
    MATHS堂...研究番D部分變
    班主任堂..訓過~
    放學..中史TEST
    吾識...邊有時間溫牙-3-
     之後去CANTEEN送手信比人
    魚魚真係識氹我...係甘話收到手信..所以HAPI
     THX LA~
      波波收到手信都吾HAPI~
     吾比面-3-
     正(傻豬)
      HEHE~
      落雨..姐魚魚去的士站
      同小夫番屋企XD  



2010 年 5 月 26 日  星期三   晴天


2010-05-26 分類: 未分類

      我走la~
      再見再見~
      掛住您牙~