今日6點15起身
長跑比賽~
7點幾先出門口
之後跑過去消防局...當做下熱身
寄存d行李
8點幾....跑8km戈d跑完
到我3KM跑
同徐偉,阮建中戈D吹水
排左係後面...冇排頭位-3-
勁HEA囉XD
開跑...沖牙沖...
見到趙嘉英...吹陣幾句...
走先~
吾知第10幾,廿個沖線
成績一般..吾練..食肥左..差吾多LA XD
跑完..見到陳禮義個傻仔..遲起身
飛的過黎都冇得跑
哈哈...笑死你XD
之後HEA
小Q條友第8
終於有獎攞..
胡SIR同你跑左甘耐..終於有番個獎LA XD
不過你拎獎...胡SIR已經走左LU..哈哈XD
冇人睇佢攞獎囉=]
阮建中...你講得好~
我牙哥真係KAI嫁~
睇到余+慧,屎戈D跳舞
都吾PROFESSIONAL
比我攪幾攪
係度偷笑..
屎屎笑得最勁係你牙~
睇完..閃..番屋企...
LUNCH..同老豆食飯飯
又比佢係甘哦
溫書溫書~
|