尋日做左衰仔..但係老媽子番左黎..
做番乖仔XD
尋日7點落街買送
汁便野..哈哈~
攞埋D綿被番~
行行下撞到個神棍
同我講耶穌
好彩岩嘴型姐~
好突然唷~
番到屋企..一路MSN一路煮飯
犀利~
洗菜洗魚...切蔥切薑
差D切到手
攪左一大輪
煮完....
哇哈哈..估吾到自己會煮到都吾錯吾錯WO~
吾太咸,吾太淡
氹番老媽子開心..保番住D零用錢
食完飯...晾衫...摺衫..叫牙媽訓教XD
攪到12點幾..落大雨
打埋比老豆..問佢要吾要姐
夜媽媽..拎去輕鐵站
好乖仔XD
1點30先訓-3-
攰死~
今日6點55起身
沖番涼先...冇落雨-3-
都係好眼訓-3-
食完野...番學
早會..冇聊冇聊
GEOG堂...HEA上
睇文永鋒銀包...XP
ENG堂..DISCUSSION
亂甘UP
死格炸嘈住哂~
MATHS訓左教
比和尚頭禮義打
T&H..同杰仔吹水吹水
聽左陣書
LUNCH...食飯食飯...
佢地成班狂叫格炸..玩多佢吾HAPI
之後攞左富豪PREFECT版
好惡牙..做咩鬧我WO~
甘認真...原來條女係度..要MAN XD
下次單聲MA~
中文堂...全部中文老師睇堂
照訓
之後..訓完..做左少少野..就放學LU
周圍HEA
去禮堂..聽台灣D野~
跟住同KIT,鈞鈞,蕭南A係更衣室玩波
玩玩下..校長入左黎...比人沒收-3-
之後即走
同KIT去左神奇樂園射波
初初射都吾好
之後冇啦啦2條友吾知爆咩火
狂入....破埋RECORD 312分~
好玩....之後同KIT去左龍園吹水
吹完..番屋企~ |