- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 11
累積人氣: 5697
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


2010-05-14 分類: 未分類

  今日7點20先起身
  愈黎愈遲添-3-
  隻右手好痛-3-
  LS堂..LEUNG LEUNG做咩話我WO~
   明明就係隻格炸訓教..仲要話埋我囉-3-

   壞人=[
  小息..係甘同陳+欣..HEHE=]
   中史堂..上到一半..訓著左
   比MS CHAN叫左次...再訓
   再叫-3-
    坐最頭都預左~
    有陣真係頂吾順-3-
    ENG堂...HEA上
    UP左幾句XD
     CHIN堂..聽黃君婷亂UP
     叫個女仔出PROJECTER
    想講我地D男仔廢
     我開...你個死人頭
    比你甘講..我地男仔顏面何在牙?!
      壞人XP
     LUNCH食飯飯
     食完...番左課室HEA
    比葡雞係甘哦我-3-
    MATHS堂...訓著左
    陳SIR一野推番我個頭上黎-3-
    死野-3-..你隻手有粉嫁-3-
     放學...TEST中史
     吾識..好野XD
      測完..落去HEA左陣
      呃佢地番去開大..哈哈
     番到屋企..沖番個涼先
     吾記得去搵MS CHAN拎電話
     跑番去拎-3-
     搭西鐵撞到MS CHOW,又見到 住落下戈AUNTIE
      去+城廣場買D野先=]
      之後補習
      戈MS成日都串我...
     廢事理佢-3-
     番屋企~
      見到JOEY,MS CHAN,LEUNG LEUNG,MR CHAN一齊走
     今日撞到好多人XD



2010 年 5 月 13 日  星期四   晴天


2010-05-13 分類: 未分類

  尋日游完水
   今日訓醒好攰好攰
   好耐都未試過甘既感覺LU XD
   番學...早會..
   ENG堂..比MS LAM讚
   英文語感好..哈哈..開心XD
   小息..訓教教豬...好攰
   GEOG堂..紅姑黎睇堂
    又要交戲
    認真聽書
    玩KIMAN..鬥攞人地D野囉
    CHIN堂..死黃君婷係度嘈嘈閉
    吾理你..訓教教
    訓到流哂口水...中文書濕左-3-
   富豪你吾訓教吾明嫁LA
    LUNCH...宗教小組
    聽一個人既見證
    MATHS堂..又自己計數
    妖...攞幾都攞吾準個答案
    攪到成個中-3-
    放學..打閃避球
    有番哂水準
    接實...扔人..都OK LA
    換番衫...想訓教
    比魚旦,粉粉嘈多幾嘈吾想訓
    做數
    魚魚係甘話要教人-3-
    吾洗啦...望住條數..諗第2D野..冇做過-3-
    走人...同KIT,波波,魚魚,朱屎去銀座
    行左個圈..就番屋企
    好攰...
   



2010 年 5 月 12 日  星期三   晴天


2010-05-12 愉快 分類: 未分類

  今日又訓到7點15起身
  食蛋糕...超難食..嘔~
  ENG堂對PAPER 1
  同埋TEST
  份TEST..靜係作文高分..其他都冇咩做..HEHE
  吾合格XD
   MATHS..自己計數
   又吾理牙SIR
   T&H堂...食朱屎飲哂我D水
   我恨你~
   有BREAK就訓著..
    洗多幾個字堂..就上完
   中史堂...HEA上
   TEST得11分..退步左8分
   係甘上下..中史不嬲都吾係好穩定
    LUNCH..出左去食
   吾記得LUNCH搵MS LAU添 
   MS LAU嬲豬-3-
    之後同鈞鈞上左去睇班KAI兜捉棋
    都和LA..做乜鬼
    睇完出去同LEUNG LEUNG玩
    從來只有LEUNG LEUNG MEAT我
   我吾會MEAT番佢..鈞鈞算吧LA XD
    PE堂...踢波
    有波入..開心開心XD
    中文補課...黃君婷係甘廢UP
    阻哂D時間
    之後眼訓乜都聽吾到..亂甘寫文算LA~
    放學落左去
    魚魚係甘比蚊咬
    陰公~
    之後同佢玩青蛙青蛙跳,黑白配,口不對心
    青蛙青蛙跳左右手都聽哂佢話T3T
    之後等埋波波,鬼鬼..HEA多陣
    就走LU
    去左銀座諗住買野
    搵吾到.,.算~
    番到屋企..再出去游水
    洗完..爽哂
    見到4眼KAI做獨撚係到食飯..哈哈XD
    番屋企食飯食飯...訓教訓教ZZ=]



2010 年 5 月 11 日  星期二   陰晴不定


2010-05-11 分類: 未分類

  妙妙..生日大快樂XD
  今日訓到7點15起身
  食飽飽..番學~
  我把紅色姐出現番
   嘻嘻..真係有人攞左...
  尋日大大隻字寫係黑板
   今日就靜雞雞放番係度
   吾誠實的小傢伙~
  是誰牙?!
   CHIN堂...口語
   亂吹亂吹
   LS堂...訓教
   訓得吾好..
   死MS CHAN係甘車人起身
   可惡既人..係長吾高..LEUNG LEUNG話嫁XD
   ENG堂..做PAPER 1
   同ORAL...一開始冇人講..又我開頭
   亂UP添-3-..比MS LAM發現左
   之後認真番...被讚..GOOD POINT XD
   LUNCH...出左去天水圍公園湖畔食飯
   -3-
   妖..死人頭...自己叫外賣又吾叫我地..抵你地拎埋外賣出去食
   我同子豪..去左大快活叫外賣-3-
   MATHS堂...
   自己計數..吾理牙SIR
   班主任堂..講LS
   識鬼識鬼
   通通都吾識囉~
    放學...同菜SIR講再見
    你初初黎吾鋸你
    識落都鋸哂~
    送行~
    5點走左...出九龍接老豆放工
    做乖仔XD
    接完佢...去睇E生
    吾洗再睇LU
    之後同老豆周圍行
    去左食飯
    食飽飽..就番屋企LU~



2010 年 5 月 10 日  星期一   雨天


2010-05-10 分類: 未分類

 尋日做左衰仔..但係老媽子番左黎..
 做番乖仔XD
 尋日7點落街買送
 汁便野..哈哈~
 攞埋D綿被番~
 行行下撞到個神棍
 同我講耶穌
  好彩岩嘴型姐~
 好突然唷~
 番到屋企..一路MSN一路煮飯
 犀利~
  洗菜洗魚...切蔥切薑
   差D切到手
  攪左一大輪
  煮完....
  哇哈哈..估吾到自己會煮到都吾錯吾錯WO~
  吾太咸,吾太淡
  氹番老媽子開心..保番住D零用錢
  食完飯...晾衫...摺衫..叫牙媽訓教XD
  攪到12點幾..落大雨
   打埋比老豆..問佢要吾要姐
  夜媽媽..拎去輕鐵站
   好乖仔XD
   1點30先訓-3-
   攰死~



  今日6點55起身
  沖番涼先...冇落雨-3
-
   都係好眼訓-3-
  食完野...番學

 早會..冇聊冇聊
  GEOG堂...HEA上
  睇文永鋒銀包...XP
  ENG堂..DISCUSSION
  亂甘UP
  死格炸嘈住哂~
  MATHS訓左教
  比和尚頭禮義打
  T&H..同杰仔吹水吹水
  聽左陣書
  LUNCH...食飯食飯...
  佢地成班狂叫格炸..玩多佢吾HAPI
  之後攞左富豪PREFECT版
   好惡牙..做咩鬧我WO~
   甘認真...原來條女係度..要MAN  XD
   下次單聲MA~
    中文堂...全部中文老師睇堂
    照訓
    之後..訓完..做左少少野..就放學LU
    周圍HEA
    去禮堂..聽台灣D野~
    跟住同KIT,鈞鈞,蕭南A係更衣室玩波
   玩玩下..校長入左黎...比人沒收-3-
   之後即走
   同KIT去左神奇樂園射波
   初初射都吾好
   之後冇啦啦2條友吾知爆咩火
   狂入....破埋RECORD  312分~
   好玩....之後同KIT去左龍園吹水
   吹完..番屋企~