- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 5
累積人氣: 5691
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 11 日  星期日   陰天


2010-04-11 分類: 未分類

  尋日吹水吹得太晏添
  今朝吾識起身番教會
  訓到1點
  實比老媽子鬧死
  之後諗住做埋d濕碎功課
  做做下..點解好似樣樣都少甘張
  eng冇左篇文-3-
  中文冇左張閱讀報告
  maths冇左一張..同一份-3-
  激死~
  一定係比鄭子豪攞哂-3-
  4點幾..老豆番黎
  同佢去下午茶..
  佢係甘同我講講講~
   老豆你老了...
   乜都講-3-
   話過馬路吾好行甘前..後面可能有痴線佬推你出去-3-
   之後佢係指黎指去...有架的士停左我地面前-3-
   以為佢截車-3-
   攪笑囉=]
   食完..番屋企...繼續攪埋d手尾=]










    聽日要番學...又要開始補課
    番學咪番學..補咩課
    hate that~
   



2010 年 4 月 9 日  星期五   陰天


2010-04-09 分類: 未分類

   今朝9點半..波叫醒我
   拿拿林執好哂D野..去覆診...
   10點半到去到E院
    等照X光...等左起碼一個中
    等死我~
   好彩玩下電話姐=]
   照完..等E生
    又等成個中...
   差吾多1點幾先見
   E生話""""未拆得""""""
   凸你...我等左2個中你同我講吾拆得
    要我等多2個星期...夾埋幾多個中
   我好番嫁LA-3-
   2個星期後仲吾拆..我拆你骨
   之後等約時間
   SHIT!!2點先開番
   之後周圍行
   行左去精神科戈邊..好想入去睇下=]
   約完時間
    走人...去左兆康食野..
    食完...去左波波到
    佢地成班係度做功課
    我同KIT黎度就同魚旦,魚魚鋤DEE
    魚魚病仲周圍藤
    揸靚牌....好多都比我拆哂-3-
    甘就吾洗洗牌=]
    但係有陣真係迫住甘出-3-..算~~
    嘻嘻...
    之後冇野做..就訓教教
    訓醒有燒賣食..HEHE
    食完又鋤DEE..
    跟住玩波子棋
    塞住你地吾比贏    
    最後打和XD
    之後落左去..係甘比人塞我食野-3-
    波波戈2件衫吾錯吾錯..不過有件真係傷腦筋-3-
    多謝哂=]
     走人..送左魚旦,粉搭車
    跟住同魚魚,kit行番去
    吹水吹水
    魚魚自己番去..
    kit送我搭車...
    番屋企...

 



2010 年 4 月 8 日  星期四   雨天


2010-04-08 分類: 未分類

   今日老豆老媽子番澳門
   屋企得我同牙哥
  12點訓醒..悶死我
  同牙哥玩神來也
  之後搵到粉粉...知有咩功課LU
  今日吾記得左番學校交MATHS添..實比陳SIR鬧-3-
  之後同鈞鈞打機
   傑又黎..一齊打機..
   夜晚去食宵夜=]




  祝魚魚..你早日康復!!
  



2010 年 4 月 7 日  星期三   雨天


2010-04-07 分類: 未分類

  尋日...諗住做功課
  點知搵吾到比陸冠霖撕爛戈張閱讀報告-3-
  間房仲要比人整到勁亂囉!!!
  超火牙~
  之後文永鋒打黎問有咩做
  kit又打黎
  跟住算..去打波~
  我打左陣籃球同閃避球
   好潮濕..打到喘哂氣..
   之後成身濕哂
  同lulu,p,kit去會所嘆冷氣
  去左游樂場玩
  比人鬧趕番出黎-3-
  跟住kit去左我屋企打機...
  攰..早訓...






  今日..老豆一早話攞回鄉證
  點知佢又話吾攞..仲有一個月先到期
  昆左我起身囉!!
  之後係度叫我番大陸-3-
  吾想去....
  之後比佢講多幾講...算...見你放假陪下你老人家-3-
  跟住攪左勁耐..搭bus轉kcr轉西鐵再轉bus-3-
  先到大陸
   去食野...好正耶...自助餐..有個廚師係我地前面整野食比我地食..
  好正..好味...
  食飽飽同老豆周圍行
  條友係甘吾睇車囉
   大陸d車又亂甘沖
   攪到要係甘拉住佢
  行行下..落雨
   見到有姐賣
  nike姐...puma姐..-3-
   都吾知買定吾買好-3-
  跟住老豆話省..吾買=]
  番黎HK
   搵kit..去左佢到
  佢用用下電腦中毒-3-
  跟住吾理住..同佢玩2人麻將
  又小相公-3-
  玩完攞佢部野去整
  之後行左去頌富玩=]
  kit送我番屋企..
 
  2個臭師奶..攪到我甘火
  攪到我爆左甘多粗
  我詛咒你...
  老虎吾發威真係當我病貓...
  很火很火...



2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


2010-04-05 分類: 未分類

   尋晚諗住早d訓
   點知比牙哥捉我幫錄波
   攪到4點先訓
    訓到2點30..比牙哥一句大聲"屌你"
   嘈醒左-3-
   玩神來也出吾到牌姐..吾洗甘牙-3-
   嘈醒我緊係插死你
   吾煮飯你食..衰人..
   煮完飯..用左陣電腦
   同kit傾左陣電話
  開始做功課
   好難做...諗爆腦la
   終於做完..中文..complete
   粉粉快d番黎..吾知有咩功課牙-3-