今朝9點半..波叫醒我
拿拿林執好哂D野..去覆診...
10點半到去到E院
等照X光...等左起碼一個中
等死我~
好彩玩下電話姐=]
照完..等E生
又等成個中...
差吾多1點幾先見
E生話""""未拆得""""""
凸你...我等左2個中你同我講吾拆得
要我等多2個星期...夾埋幾多個中
我好番嫁LA-3-
2個星期後仲吾拆..我拆你骨
之後等約時間
SHIT!!2點先開番
之後周圍行
行左去精神科戈邊..好想入去睇下=]
約完時間
走人...去左兆康食野..
食完...去左波波到
佢地成班係度做功課
我同KIT黎度就同魚旦,魚魚鋤DEE
魚魚病仲周圍藤
揸靚牌....好多都比我拆哂-3-
甘就吾洗洗牌=]
但係有陣真係迫住甘出-3-..算~~
嘻嘻...
之後冇野做..就訓教教
訓醒有燒賣食..HEHE
食完又鋤DEE..
跟住玩波子棋
塞住你地吾比贏
最後打和XD
之後落左去..係甘比人塞我食野-3-
波波戈2件衫吾錯吾錯..不過有件真係傷腦筋-3-
多謝哂=]
走人..送左魚旦,粉搭車
跟住同魚魚,kit行番去
吹水吹水
魚魚自己番去..
kit送我搭車...
番屋企...
|