- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 8
累積人氣: 5694
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 22 日  星期一   陰天


2010-02-22 分類: 未分類

   番學lu.....
   kit一早打電話你叫我起身..點知我己經起左身=]
   番到去葡雞派手信..部左個散紕包比我做生日禮物
   遲就遲左d..但係都好多謝你=]
   佢比左粒榴槤糖我食...
   食左..攪到成口都係榴槤味
    shit~...
    geog..同文永鋒吹水...做m記..吾係牙ma~
   英文上埋d垃圾口語..英文既象形文字=]
   maths  測驗..都okok la
   小息..同子豪玩yoyo =]
   t&h   kit差d pk
   我地後面班男仔係甘笑
   lunch..出面好多人食飯..之後去左阿一食
   方城幫我倒豉油..點知成杯檸水倒左落我條褲到T3T
  拿拿林食完,...璟彥陪我番去先
   換pe衫上中文堂=]
   做listening
   做完..放學
   同子豪係班房玩
   死波波串我...你未死過
   係咪嫌命長
   等到有人練波..就練波lu
   練到我攰唷
    番屋企食完飯...就9點中訓教



2010 年 2 月 21 日  星期日   陰天


2010-02-21 分類: 未分類

  尋日同魚魚,kit吹完水..就訓教
  差吾多5點
   今日訓到3點醒
  起身做讀書報告
  是但交份功課比黃君婷
  6點到..老豆叫我同佢去打波
  算~陪你打了3..打完番屋企
  hea..hea
  執執樣..吾係聽日番學嚇死人=]
  擲埋弓,字..今晚做吾做功課
  結果係吾做既
  甘就早d訓..聽日聽書..吾比訓教
  所以我而家訓教la=]
 

 



2010 年 2 月 20 日  星期六   陰天


2010-02-20 分類: 未分類

 

  今日9點30醒左醒..吾想起身
  因為勁眼訓~
  10點幾都要起身
  同老豆老媽子一齊出元朗
   我去補習..佢地飲茶
  補完習..我又去飲茶
  飲完去學琴
  學琴..好攰-3-
   之後去左剪頭髮
  一般 -3-
   打比kit..去kit到
   佢係度執屋
   我去洗洗頭
   魚魚同魚旦上左黎做功課
   我係度轉呼拉圈=]
   佢地ok..就開枱
    打牌
   bull shit..大相公囉
    之後愈玩愈眼訓-3-
   爆出銃-3-
   輸埋...
   魚魚開心la..贏左..份m記記住先la=]
   7點到走..同魚旦一架車去左頌富
   冒險樂園玩-3-
   我想訓教牙..kit~
   算.,..癲多陣
   又射籃...細過千色戈部
 氣墊球..係甘打出界
   kit仲打中戈牙嬸
   玩完...番屋企...食飯
    即訓左教-3-
  
  


 



2010 年 2 月 19 日  星期五   陰天


2010-02-19 分類: 未分類

  粉粉..生日快樂...hapi birthday~
  尋日太遲訓...今日起身仲以為9點幾
  點知12點幾...吾想起身
  又見老豆一個孤零零-3-
  算..起身陪佢落街食飯
  之後想買d野
  但係搵吾到..算~
  番去沖涼
  執執野
  就出去..慶祝粉粉生日lu~
  去左元朗唱k
  同魚魚..鈞..lulu..粉.....鋤dee
  又玩13張...
  之後先唱歌
   係甘唱係甘唱
  把聲好傷-3-
  食完蛋糕..唱多陣
   就去左食面
  食完..我地去千色
   男既射波..女既影相
  我地係甘偷睇佢地d相..哈哈~
  有咩吾睇得...你地d相超讚~..簡直個個都靚..
  我射波又破左紀錄 505分...愈黎愈有進步=]
  之後又打拳...
  玩完...kit拉左我去夾公仔個到
  我亂撞部機
  跌左幾隻公仔落黎
  即叫kit....鈞去夾
  夾到4隻
  我地走
  去飲野...魚魚隻唐老鴨比鈞鈞搶左
  之後佢個傻妹係度搵-3-
  你永遠都係比人玩
  佢同魚蛋番屋企..我地落車先比番佢
  我地去波波到hea
  係甘扔佢d公仔..整佢d魚..哈哈
  hea到甘上下
  搭的的番屋企~


  至憎影相...比人偷拍我發現左仲憎~~~~
  自己影自己另計



2010 年 2 月 18 日  星期四   陰天


2010-02-18 分類: 未分類

  今日特登早少少起身陪老豆食飯(其實係比波波嘈醒..激死我)
  廢事佢成日一早就得一個人
  食完..佢番工
  我係屋企悶到死
  又彈琴
  又玩龜
  沖涼都沖埋
  悶到7點30先出去食飯
  老媽子胃痛
  拿拿聲食完野
  閃水~
  番去搵胃仙U
  之後舅父舅母表弟黎拜年
  舅母比利是果然吾同
  舅父之前比都預左10蚊
  今次舅母就吾同la=]
  表弟勁麻煩
  本來我都好中意同細佬玩
  點知佢癲既
  係甘扔野
   吾同你玩la...細佬
  之後係屋企同幾個人sms
  忙死~