粉粉..生日快樂...hapi birthday~
尋日太遲訓...今日起身仲以為9點幾
點知12點幾...吾想起身
又見老豆一個孤零零-3-
算..起身陪佢落街食飯
之後想買d野
但係搵吾到..算~
番去沖涼
執執野
就出去..慶祝粉粉生日lu~
去左元朗唱k
同魚魚..鈞..lulu..粉.....鋤dee
又玩13張...
之後先唱歌
係甘唱係甘唱
把聲好傷-3-
食完蛋糕..唱多陣
就去左食面
食完..我地去千色
男既射波..女既影相
我地係甘偷睇佢地d相..哈哈~
有咩吾睇得...你地d相超讚~..簡直個個都靚..
我射波又破左紀錄 505分...愈黎愈有進步=]
之後又打拳...
玩完...kit拉左我去夾公仔個到
我亂撞部機
跌左幾隻公仔落黎
即叫kit....鈞去夾
夾到4隻
我地走
去飲野...魚魚隻唐老鴨比鈞鈞搶左
之後佢個傻妹係度搵-3-
你永遠都係比人玩
佢同魚蛋番屋企..我地落車先比番佢
我地去波波到hea
係甘扔佢d公仔..整佢d魚..哈哈
hea到甘上下
搭的的番屋企~
至憎影相...比人偷拍我發現左仲憎~~~~
自己影自己另計
|