- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 14
累積人氣: 5677
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

 今日長跑比賽,我吾知醒牙..7點起身...7點15番學校集合
 我踩車飛過去囉..好彩趕得切,
 之後坐胡sir車去淺水灣...係車到睇詹瑞文
 有幾好笑wo~=]
 之後8點15到
 熱身
 格炸同蔡展鴻係甘話要去洗手間
 洗吾洗甘緊要牙
 之後我地成9點45先開跑
 我跑第16...吾錯了...時間都吾錯吾錯
 十分滿意牙
 之後搭番胡sir車番黎
 狂訓
 之後踝單車去左天耀買魚,蝦...喂龜龜=]
 番屋企..又出去同老豆食飯..佢勁煩囉-3-
 我去南灣跑步..佢話我去南非跑步!!!!! -3-超無奈
 又番屋企
 點知又比老媽子call出黎幫佢攞野
 好攰牙
  被迫出><
  攞完野番黎
  過左陣kit又叫我出黎打波
  想吾去
  但去逃吾過-3-
  手風不是太順
  死肥方..係甘放屁..不知羞字點寫..好=]
  之後kit車左我番去..順便攞埋我部單車出元朗
  買10蚊可樂..食錢囉-3-
   番屋企..吾得la..訓著左
   起身..打邊爐=]
  聽日hea埋佢就放假la
   開心開心=]
  
 



2009 年 12 月 19 日  星期六   陰晴不定


2009-12-19 分類: 未分類

   今日7點45比朱屎嘈醒左...叫我食早餐-3-
   之後8點幾..叫魚魚起身...咩怪聲黎嫁-3-
  叫先落去食野
   食完...番學校搭車
   去mega box
   同子豪,朱屎,魚魚,魚蛋周圍行
    子豪乜你有畏高嫁!?哈哈=]
   睇溜冰...之後諗住同子豪講d野...差d同錯人講-3-
   好彩個腦轉得快
   吾係講左就大檸樂
   行左係兒童天地
    好多野玩,哈哈
 搵到隻公仔好似波波
 之後行完就走lu
    去左九龍城寨
    去個度搵野食
    搵搵下撞到牙公,kit,lulu
    去左間問吾咩西餐廳到食
   佢地話d水似水喉水wo
   我勁快食完...肚餓死
   跟住去左7仔食雪條
    再去行公園
   上番車
   去德福
   子豪係車勁嘈
   又話吾知乜水腦癌-3-
   跟住去冒險樂園玩氣墊球
    2人玩...我同kit打死左lulu,牙公,子豪,朱屎
    之後同魚魚,lulu扔波=]
   番天水圍
   又去波波到
   扔公仔
   扔死粉粉
 哈哈=]
   之後比波波老母鬧
   鋤dee
   攞左幾次鐵支..哈哈=]
   朱屎條囂張怪贏我 一round
   我笑死你=]
  之後魚魚,魚蛋要去跳舞
  同佢地搭專巴去美湖
   陪埋佢地去天晴
   之後又陪埋粉粉番去
   順便去聰攞野
 而家隻細龜好幸福唷=]
  番到去...好餓
  冇飯食
  等左陣
   先有得食...食完就訓左
  

 今日很開心=]



2009 年 12 月 18 日  星期五   陰天


2009-12-18 鬱悶 分類: 未分類

   訓醒....呆左成個字係到諗野
   諗完想訓番..好攰
   尋日溫maths溫到好夜..我好頭痛牙
   番學..早會
   狂打喊路
   之後番班房個時...同鄭恆昌講左d野
   佢笑左囉..哈哈=]
   LS眼訓
   超眼訓...冇聽過書
   但係我訓教..有聽書..我仲記得今日LS教咩
   小息訓左
   中史小測吾識囉
   又訓
   小息落去叫飯飯
   英文堂係度玩屎屎部機
   中文堂又係
   之後去左新翼食飯
   上番去溫maths
   maths測驗
   都ok既
   測完又打機=]
   放學中文又test
   黃珺婷狂睇我份卷囉
   之後上左5樓同鬼鬼玩
   落左4樓又玩一輪
   之後落地下
   見到粉粉同波波
   又比我串爆了
   之後搭車去補習
   補完番屋企
   好攰...訓教...
   訓醒..個人好頹
   仲要吾知點解無啦啦係甘做家務-3-


   我真係shot左la...我係危險人物
   我心理變左囉....我成個都shot左囉
   諗野方式都變埋...吾通那個日子就到
   我怕嗎!?
   我整個人亂哂...我串你吾好見怪牙-3-



2009 年 12 月 17 日  星期四   陰天


2009-12-17 分類: 未分類

   今日凍了點..有點不想醒
   番學...係甘茶野...好乾燥耶!
   番到去..早會,,,聽到想訓-3-
   我星期二遲到..都廢事出去聽林sir廢up
   英文堂..test...溫左少少...識do~
   之後writing
    同子豪一齊落去食野
    又同koiee吹水
    地理堂
    張note屎比vickie攞左
   冇得抄
   訓教...好彩elam幫我睇水
   吾係比ms tsui煩死
    我冇抄野
    比ms tsui留左成個小息
    我同文永鋒仲昆佢話上pe堂
   點知比佢玩番轉頭
    之後佢話要拉我地去搵pe老師
     我同文永鋒即走佬
     番課室上中文堂
     攞左屎屎部野黎玩=]
   玩玩下ms tsui係出面啤住我
    哈哈-3-我同佢say hello
    點知子豪又同我一樣
   冇抄野..比德威留
   所以冇叫外賣
   玩左成個中文堂
   lunch出去椰林閣到食
   之後跑番去
   去宗教小組
   maths堂...冇聽書
   睇子豪扮青山..我扮痙攣
   放學..係甘比一條友煩
   我好想打q 7佢囉
   之後去左打波
   吾留低上堂表演
   見到魚魚同魚蛋
   吾知講左d咩串佢地-3-
   打波...爽yy
   番到學校繼續打..正
   魚魚,魚蛋,波波,kit,p,鬼鬼,粉粉成班等我打完場波
   攪到我有點吾好意思
   好似有點大佬feel
   我個次係扮發嫁炸-3-
  之後又係甘串波波
    陪粉粉等車,又串佢
   之後kit同我番屋企
   番到去...用左陣電腦..訓教
   訓醒..溫maths
  
 
   呢幾排吾知點解成日好想溫書-3-
   但係自己心情又吾多好
   我表面上好似無咩野
   其實心裡面吾知做乜鬼
    好多野煩
   我個人真係愈來愈癲
   你地吾串我,都會無啦啦比我串爆
    真攞命><



2009 年 12 月 16 日  星期三   陰天


2009-12-16 分類: 未分類

    今日凍左...醒左之後...攪哂d野..就出門口
    番到去...同子豪玩
    之後又比譚雞輝捉左出去煩囉-3-
    英文堂...訓著左
    數學堂釣魚...計錯數比人發現-3-
    小息落去搵譚雞輝...亂up一輪
    T&H玩電話
    牙公同牙婆真係恩愛=]
   之後落去叫飯
   中史..想訓教..又比粉粉叫番醒
   無無聊聊過左一堂
   lunch...打左陣波
   上番去...睇波
   pe堂...體適能....ok la
   放學去左4d班....又去左4c班
   玩完...同魚魚,魚蛋,鬼鬼,波波,粉粉,kit,朱屎走
   朱屎...我有野吾會同你講囉=[
   番到去
    出番黎游水
    呢排我真係好吾開心..成個人癲癲喪喪
    亂甘鬧人...亂甘發癲...吾知自己想點
    i must be clam...

\