今日凍了點..有點不想醒
番學...係甘茶野...好乾燥耶!
番到去..早會,,,聽到想訓-3-
我星期二遲到..都廢事出去聽林sir廢up
英文堂..test...溫左少少...識do~
之後writing
同子豪一齊落去食野
又同koiee吹水
地理堂
張note屎比vickie攞左
冇得抄
訓教...好彩elam幫我睇水
吾係比ms tsui煩死
我冇抄野
比ms tsui留左成個小息
我同文永鋒仲昆佢話上pe堂
點知比佢玩番轉頭
之後佢話要拉我地去搵pe老師
我同文永鋒即走佬
番課室上中文堂
攞左屎屎部野黎玩=]
玩玩下ms tsui係出面啤住我
哈哈-3-我同佢say hello
點知子豪又同我一樣
冇抄野..比德威留
所以冇叫外賣
玩左成個中文堂
lunch出去椰林閣到食
之後跑番去
去宗教小組
maths堂...冇聽書
睇子豪扮青山..我扮痙攣
放學..係甘比一條友煩
我好想打q 7佢囉
之後去左打波
吾留低上堂表演
見到魚魚同魚蛋
吾知講左d咩串佢地-3-
打波...爽yy
番到學校繼續打..正
魚魚,魚蛋,波波,kit,p,鬼鬼,粉粉成班等我打完場波
攪到我有點吾好意思
好似有點大佬feel
我個次係扮發嫁炸-3-
之後又係甘串波波
陪粉粉等車,又串佢
之後kit同我番屋企
番到去...用左陣電腦..訓教
訓醒..溫maths
呢幾排吾知點解成日好想溫書-3-
但係自己心情又吾多好
我表面上好似無咩野
其實心裡面吾知做乜鬼
好多野煩
我個人真係愈來愈癲
你地吾串我,都會無啦啦比我串爆
真攞命>< |