今日8點中...比聰嘈醒了....之後再訓過=]
8點45又打過,先起身
跟住沖完涼..就出去...去釣魚=]
諗住得子豪,聰同偉哥....點知有粉粉,魚魚,魚蛋
仲以為佢地吾會甘早起身添
醒左..比個叻你地=]
之後搭西鐵去三聖
買左支魚杆
去左攞魚排...釣左2條細魚=]
之後我教魚蛋..釣..又釣到2條...叻=]
之後愈黎愈大雨..不過吾理照釣
濕哂
粉粉係甘我整左條係佢塊面到..好彩冇比勾勾到姐..吾係就毀佢容-3-
佢要則我食虫..比我攪番轉頭..哈哈=]
之後開始覺凍...粉粉同魚魚都攞左我件嬲..嘻=]
冇得擋雨-3-
之後魚蛋走左...魚魚,聰,子豪係甘釣到魚...叻叻=]
釣到5點..就走
我地送左魚魚去商場
我同聰送子豪,粉粉,同偉哥搭車
子豪個妹超串囉-3-
跟住同聰搵wc
之後去左會所
再落番去食粥
粥完搭專巴番屋企...訓著左zzzz
好攰...番到屋企....沖完涼...摺完衫
幫牙媽煮飯...仲攰..又要做功課
聽日吾想番學-3-
|