- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 18
累積人氣: 5681
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 10 日  星期四   陰天


2009-12-10 分類: 未分類

    今日終於有媽媽叫我起身=]
    之後...番到去
    又要早會...麻煩
   英交堂....同子豪玩左陣...之後訓著左-3-
   小息...子豪又叫落去食野...陪下佢=]
   地理...好專心上堂=]
   每次覺得上地理時間都會過得好快好快=]
  中文..咩都冇做..係度背書
   背背下肚子痛...我死忍難忍-3-
   之有又急另一便...2面夾攻-3-
   去左wc...爽了=]
   lunch...宗教小組
   maths..做番之前d功課
   冇聽書
   放學做埋d手尾比陳sir
   去練波
   開心=]
   多謝你地真係等埋我
   吾洗甘淆..走咪走囉..嘻=]
   同偉哥,魚魚,魚蛋,粉粉,波波走
   陪粉粉,魚蛋,偉哥..等車
   魚蛋病左
   下次先請你食糖=]
   番到屋企...胴牙哥吹左陣水
   眼訓...訓著左
   11點45先醒...食飯
   一陣溫中史...=]



2009 年 12 月 9 日  星期三   陰天


2009-12-09 分類: 未分類

    今日吾該魚魚叫我起身牙=]
   番學...
    番到去...冇野做囉...英文同maths都同子豪玩
   hea上
   小息...因為沒有老媽子的早餐
   就食冰姐d早餐la=]
   食完...T&H..係甘比MS Tsui問問題-3-
   攪到我吾識答
   之後中史..測驗一條都吾識-3-
   上堂..訓著左-3-
   lunch...又同戈班友出去食..
   5條友比卡位囉...痴線-3-
   pe堂...跑步又迫爆小Q...哈哈
   之後打波
   小Q狂比胡sir話
   射n球入一球...佢都算勁la=]
   我都吾錯牙=]
   我打到胡sir都o咀..hehe
   開心囉=]
   之後同昌哥鬥波
   吾錯la=]
   球感好好牙!ya!!
   之後上左4b  hea左陣..落番canteen
   同文永鋒,聰,kai鋒,魚魚........個d玩uno
   玩玩下..腳踝痛
   一郁就痛
   所以單腳企玩-3-
   玩完..番屋企
  之後...去游水...舒服好多..冇甘痛
  好肚餓...屋企咩人都冇
   冇野食><
  
 



2009 年 12 月 8 日  星期二   雨天


2009-12-08 分類: 未分類

   尋日同魚魚吹水吹到2點-3-
   今日起身遲左..比老媽子鬧-3-
   超眼訓..一番到去..見到張枱勁污租
   抹枱...訓教...今日眼訓...阻我訓教者死
   今日好幾次隻眼流眼水...好似喊甘囉-3-
   粉粉叫我..比我怒睥...對吾住耶-3-...我真係好眼訓
   劉詠杰叫我起身,捉住我隻手...痴線嫁
   比我一野fing開..再+怒睥
   中文堂...黃君婷又煩...叫我去埋一2角訓
   比我鬧囉
   一照早已經亂甘發人脾氣
  火氣十足
   小息..同子豪落左食野...
   LS又訓...比ms chan嘈左幾次
   可能開始有少少精神
    所以開始冇發癲
   英文堂同子豪勁淆ms lam囉
   子豪仲叫我吾交功課比佢
   明明做左-3-
   我尋日特登吾交
   吾交都吾知幾時先有機會交-3-
   之後同璟彥,王永麟,子豪,方城去椰林閣食野
  璟彥傻傻地...落牛油係d湯到
   之後食完..成班企係度睇戇豆..哈哈=]
   番到去maths派卷
   考得吾錯耶...,勁開心
   子豪先白痴...3+2=6????   7既2次方=14?????
   咩黎嫁-3-
   公文堂...問答遊戲
   死人ms chan發理我...
   訓教..吾睬你=]
   之後冇落雨..跑番屋企換衫
   再去打波...頂..打左陣
   又落雨
   番黎同曾淳傑吹陣水
   之後自己番屋企囉=[
  番到去...訓教....訓到岩岩醒
   老豆老媽子過左澳門得番我同牙哥=]
   
  我非常不悅...
  有人出賣我
  有人行動非常怪異
   過份無聊囉
  有人扔低我....
  吾hapi牙!!!心情-100%好
  



2009 年 12 月 7 日  星期一   雨天


2009-12-07 分類: 未分類

   今日8點中...比聰嘈醒了....之後再訓過=]
   8點45又打過,先起身
   跟住沖完涼..就出去...去釣魚=]
   諗住得子豪,聰同偉哥....點知有粉粉,魚魚,魚蛋
   仲以為佢地吾會甘早起身添
   醒左..比個叻你地=]
   之後搭西鐵去三聖
   買左支魚杆
   去左攞魚排...釣左2條細魚=]
   之後我教魚蛋..釣..又釣到2條...叻=]
   之後愈黎愈大雨..不過吾理照釣
   濕哂
   粉粉係甘我整左條係佢塊面到..好彩冇比勾勾到姐..吾係就毀佢容-3-
  佢要則我食虫..比我攪番轉頭..哈哈=]
  之後開始覺凍...粉粉同魚魚都攞左我件嬲..嘻=]
  冇得擋雨-3-
  之後魚蛋走左...魚魚,聰,子豪係甘釣到魚...叻叻=]
  釣到5點..就走
  我地送左魚魚去商場
  我同聰送子豪,粉粉,同偉哥搭車
   子豪個妹超串囉-3-
   跟住同聰搵wc
   之後去左會所
   再落番去食粥
   粥完搭專巴番屋企...訓著左zzzz
   好攰...番到屋企....沖完涼...摺完衫
   幫牙媽煮飯...仲攰..又要做功課
   聽日吾想番學-3-
 



2009-12-07 分類: 未分類

    今日訓到12點先醒
    尋日同魚魚傾到4點幾,仲同老豆嘈左幾句-3-
    訓醒都記得-3-
    沖涼...食面..就番學
    番到去....悶爆
    周圍行...冇野做
    係甘係課室玩
    甘子健又係度嘈....麻鬼煩
    同子豪一齊避ms lam..哈哈=]
    之後hea到差吾多完
    拆野囉
    點知個死波波襯人忙攞我命
    打左我一下...20蚊又多凍過水
    有點火
    拆完..番去扔波
    扔左出去....子豪扔番入黎
    中左甘子健
    佢嘈我...話容忍都有限度....你今日係到搗亂,你真係好有問題囉!
    我話又吾係我扔你...關我鬼事
    佢話你扔波就有問題
    我話我吾覺有咩問題囉
    佢又話搵訓導睇下邊個有問題
    ms chan叫我番屋企
    甘就叫我同佢去搵訓導
    睬佢都垃戇...番屋企..由得隻癲狗係度叫...呵=]
    番屋企...再同牙哥出元朗大棠去教會d人屋企打邊爐
    食完..好眼訓..係人地度訓左
    之後叫8折的士番黎
    爽=]
    尋日同魚魚傾得太耐...比老豆叫左搖控
    但我永遠都是魔高一丈
    hehe=]...我又用到電腦la