- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 2
累積人氣: 5700
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

  king 生日快樂=]
  尋晚同魚魚,kit吹水
  悶到睇足球小將
  之後訓左一個鍾..kit叫醒我
  玩左陣..又訓
  訓到2點先醒
  跟住食飯..食完飯去kit到玩will
  玩完6點去九龍灣食飯
  我牙姨係甘講我表哥d衰野
   不過真係好衰..仲衰過我
  我姨勁吾開心  
  我媽諗住同你傾..點知火上加油
  好彩我叫佢收聲=]
  落去大排檔食團年飯-3-
  野食好食就好食
  但係勁多油
  攪我d面油出哂
  番屋企要補補妝-3-
  之後牙姨比左生日利是,鞋同衫我
  佢仲要我著住走
   破壞左我個look-3-
  但係我死口都話靚
  我吾想牙姨吾開心
  之後番屋企...
 



2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


2010-02-09 開心 分類: 未分類

   人生16年..最開心的生日就係今年
   多謝朋友們為我慶祝同對我講聲生日快樂=]
   2月8號...11點就同魚魚開始倒數我生日
   開心=]
   亦收到好多sms,msn,qooza comment的生日快樂
   到今朝番學
   作文...黃君婷今日我生日心情好
   交一篇文比你la
   LS堂做功課
   eng堂冇帶書
   呆坐..同子豪玩
   lunch去羊城食
   maths訓左
   公文教育..玩yoyo~
   多謝子豪送左個yoyo~比我
   但係我要同子豪分開坐了
   好吾捨得=[
   放學同格炸一齊坐
   聽校長講垃圾
   係甘玩magic=]
   聽完
   落左canteen
   原來有生日蛋糕
   好驚喜耶
   多謝你們(k)
   食完同波,魚魚,魚旦,p,kit,粉粉走
   之後出元朗食飯
   跟住買野
   睇左3個中
   先買到條褲
   哈哈=]
    不過都好開心
   心情靚爆鏡=]

  多謝魚魚,波波,粉粉,魚旦...lunch食蛋達...特登買蛋糕比我..我最開心=] 很touch唷,仲有卡la..仲有sms...仲有波波獨自送的禮物唷=]
  多謝kit,p特登去北江買比我...
  多謝子豪..你個yoyo...我無聊可以係甘玩=]   
  多謝葡國雞..送張普通既紙同冰崩波同,東南西北...我也很喜歡
  多謝king...你個sms..很有心意..很喜歡
  多謝man,聰等..幫我食蛋糕=]
  多謝以上既人..仲有kai 鋒,方城,pinky,鄭昆,emma
                                 鬼鬼,王永麟,璟彥,高佬,koiee
                                 徐偉,鄭恆昌,leung leung,牙亮
                                 思琪妹,肥方,格炸,肥男,朱屎
                                 lulu,tai tai,珈珈,妙妙=]

 多謝你地對我講聲生日快樂...希望我全部都記得哂
 有你地我先有一個甘開心既生日=]
  thank you(k)
  
   
  
   
   
  



2010-02-09 開心 分類: 未分類

生日勁開心...多謝朋友們
 (k)



2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


2010-02-08 分類: 未分類

   最後一天了
   今日好早訓醒
   醒左..好悶~
   睇鐵達尼號..haha
   之後去左kit到
   睇戲..食野=]
   之後出左去
    勁大雨
  去左街市食野
  又去北江行行
  哈哈
  之後ki勁無聊
  玩d小學妹妹仔-3-
  佢話帶我去兒機
   講真都好少去
  入埋今日..冇得入-3-
  不過可以入第2d=]
  係兒機睇人揸車
   笑死我la=]
  見到2父子揸車揸到抄哂
  笑到肚痛
  跟住送番kit番去
  去睇d龜仔
  有隻想買
  不過太貴-3-
  之後買左d蝦番去喂龜仔=]
  跟住番屋企lu

 
 仲有4小時30分中=]



2010 年 2 月 7 日  星期日   雨天


2010-02-07 分類: 未分類

  今日一早起身..番教會
   做詩琴
   之後番屋企換衫
  好大雨..濕哂-3-
  換完衫..番學校
  見家長=]
  ms chan冇啦啦捉我頭髮-3-
  咩事牙-3-
  3個( )
  吾錯吾錯
  之後老媽子同ms chan要人
  下個學期高5分平均分
  -3-
  我係甘問子豪第幾
  佢好似爆左出黎
  應該係.....
  都冇乜野
  好彩好彩=]
  


  2天2天=]