人生16年..最開心的生日就係今年
多謝朋友們為我慶祝同對我講聲生日快樂=]
2月8號...11點就同魚魚開始倒數我生日
開心=]
亦收到好多sms,msn,qooza comment的生日快樂
到今朝番學
作文...黃君婷今日我生日心情好
交一篇文比你la
LS堂做功課
eng堂冇帶書
呆坐..同子豪玩
lunch去羊城食
maths訓左
公文教育..玩yoyo~
多謝子豪送左個yoyo~比我
但係我要同子豪分開坐了
好吾捨得=[
放學同格炸一齊坐
聽校長講垃圾
係甘玩magic=]
聽完
落左canteen
原來有生日蛋糕
好驚喜耶
多謝你們(k)
食完同波,魚魚,魚旦,p,kit,粉粉走
之後出元朗食飯
跟住買野
睇左3個中
先買到條褲
哈哈=]
不過都好開心
心情靚爆鏡=]
多謝魚魚,波波,粉粉,魚旦...lunch食蛋達...特登買蛋糕比我..我最開心=] 很touch唷,仲有卡la..仲有sms...仲有波波獨自送的禮物唷=]
多謝kit,p特登去北江買比我...
多謝子豪..你個yoyo...我無聊可以係甘玩=]
多謝葡國雞..送張普通既紙同冰崩波同,東南西北...我也很喜歡
多謝king...你個sms..很有心意..很喜歡
多謝man,聰等..幫我食蛋糕=]
多謝以上既人..仲有kai 鋒,方城,pinky,鄭昆,emma
鬼鬼,王永麟,璟彥,高佬,koiee
徐偉,鄭恆昌,leung leung,牙亮
思琪妹,肥方,格炸,肥男,朱屎
lulu,tai tai,珈珈,妙妙=]
多謝你地對我講聲生日快樂...希望我全部都記得哂
有你地我先有一個甘開心既生日=]
thank you(k)
|