- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 2
累積人氣: 5688
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


2009-12-26 分類: 未分類

  10點幾又比人打黎嘈醒左,再訓,訓到11點
  妖~呢幾排經常比人嘈醒
   老豆嘈我
   再訓過
   叫左文永鋒黎
   同佢玩1995既sega...正野=]
   佢條友掛住打麻雀
    吾記得約左人食飯囉
    笑死我=]
   之後我食完飯,沖完涼,去左波波到
   打麻將
   我食左鑊自摸對對胡..開心=]
   有局打咩老比人食囉...激鬼氣
   之後波波老豆番黎
    收野收得勁快,即轉鋤dee=]
   鋤完dee,玩7級豬
   魚魚笑得痴線,無啦啦掩鼻,fake左我囉
   佢又同聰講野,我又同聰講野
   攪到一齊死囉-3-...衰魚~
   玩完kai鋒輸左
   有面食=]
   玩到11點45走左
   高佬,魚蛋.......走哂
   肥男,聰,kai鋒,偉哥,魚魚,文永鋒去左天柏玩何仔工
   聰好似比我玩到冇氣-3-
   之後閃左人
   kit又黎埋
   玩開口中,問問題
   問埋d垃圾問題-3-
   玩到2點30走
   條key比牙哥攞左,勁驚冇得番屋企
   之後陪kit同魚魚行番去
   點知kit送番我搭的士...thx=]
   的士佬爆沖燈,我吾想死住
   好彩冇事姐
   係棲下大堂水池濕濕對手
   即沖上屋企,開鐵閘
   開到,...番到屋企
   勁開心
   不過隻手勁痛
  

  今日好開心
  我同kit都發現左d野..呵呵=]  



2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


2009-12-25 分類: 未分類

   尋日一早8點比肥男嘈醒...妖~
   再訓...訓到10幾
   問魚蛋幾時出
   仲要係甘問人出吾出-3-
   之後同文永鋒吹左陣水
   玩msn=]
   出西鐵站....見到波波個樣..係正牙-3-
   出到去好熱..好彩我著短衫短褲姐=]
   又行左去天耀...買野食
   比左100蚊出黎..冇得回-3-
   死肥男亂up叫我地買咩買盛,之後死朱屎講左話自己買野飲,又話自己吾係甘講,賤格!!!!
   之後去左釣魚...釣埋d垃圾魚上黎-3-
   番去玩馬騮搶球,閃避球
   我攪到粉粉閃左水..嘻=]
   玩玩下..個天差吾黑哂
   之後班友又話要買野飲,買野食
   點知我同魚魚猜輸左-3-
   之後kit又陪埋我地
   見到有個bb好得意,但係隻手手吾知咩事wo
   番去燒多春魚
   魚魚你好衰,食鬼哂d個魚身,靜番d頭頭尾尾
   都算你有d人性比番一條我
   10點幾走
    kit吾見銀包,我都吾知放左係邊-3-
   好似搵得番姐
    個銀包比人當黎做煙灰缸
   搭車番去,去左波波到
   去到即訓教
   訓醒...鋤dee,7級豬
   肥方係甘煮野食...正..給你一個讚=]
   7級豬,我同kit都做左傻仔..掛住講野,.吾記得掩鼻
   之後比波波老母叫走囉
   朱屎又走,kit又走
   得番魚魚,我,文永鋒
   坐起到吹水
   吹到5點先走
   送左魚魚番去
   自己搭的士番屋企
   我頂...個的士佬..吾識路
   個d咩湖撈到亂哂
   仲要我教番佢轉頭
   攪到落車吾係係屋企樓下囉..係係出面巴士站
   出面大閘拍卡壞左..-3-
   等左成5分鍾有人黎按密碼
   吾係吾知點入去
   番到屋企...成家訓哂
    我都訓lu=]


  

  



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


2009-12-23 分類: 未分類

   今日訓到10點幾起身
    起身睇電視
   睇緊..學校打電話黎叫我番去補課
   -3-
   吾想番
   老豆係甘迫我番
   之後換套學校落街..扮野=]
   見到老豆走左,先番上樓
   食野...搵kit吹左陣水
   又睇電視
   5點幾去學琴
   今日kai子 look出街
   頭又無梳..著件白痴衫,垃圾褲出街
   係西鐵到玩電話
   玩玩下..冇啦啦有人叫'哨牙b'
   嚇死我...差d電話都跌埋,好似拎番實
   原本係楊+怡
   靜係問左佢去邊,就冇睬佢
   學琴
   個ms見到我,問我係吾係轉左髮型-3-
   呆左...即話岩岩訓醒
   學完...番屋企
   去游水
   游完..好攰
   我今日做了小學雞...
   聽日釣魚有點不想去=[



2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


2009-12-22 分類: 未分類

  聖誕聯歡..yaya=]...番半日
   番到去就食野
    聽埋d低能歌
  之後同及豪,郁又打波=]
   子豪同富豪扮cs  d人...周圍扔野..仲扔埋入4d
   傻既
  跟住落去睇singing contest
  好多都唱都幾好
  我地班仲幫4d打氣
  真係犀利=]
  睇完就放
  上去同子豪繼續食野
  食完落去打波,玩
  又玩無聊野-3-
  粉粉同魚蛋打波
  係甘入wo~!
  女子籃球隊招你地入黎牙=]
  打打下..先知要練波
  即問聰借條褲黎著
   交換..哈哈=]
  練完
  同文永鋒,kai鋒,肥男玩
  玩完我出左元朗食飯
  我牙哥又遲大到
  老媽子同老豆勁嬲
  之後我哥到左
  老媽及同老豆走先
  我好心等佢
  食完..行左陣街
   搭車番去..我訓著左
  我哥落車吾叫醒我
   勁賤
   差d飛站
   我勁火
   我好心等埋佢
  佢甘對我囉
   次次都係甘
  我好憎有呢個牙哥囉
   我講比老媽子聽
   佢仲要扭曲事實囉
   我超嬲
  番到屋企...即訓
 



2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


2009-12-21 分類: 未分類

     番埋今日...聽日番多半日就放假lu
    開心~
    番到去
    d堂過得好快
    小息同子豪打table tennis=]
    好玩!
    放學又有生日會
   但係我去左打閃避球
    係甘扔人..哈哈
   之後打完
    同鈞鈞係更衣室吹水
   吹完
   出左去街場同4e班友玩
   勁悶
   鑊鑊都玩埋d小學雞野
   冇癮
   之後魚魚,波波,鬼鬼都黎左
   一齊走
   跟住送粉粉同牙婆去搭車
   番到去訓教=]