| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 26 日 星期六  |
| 2009-12-26 |
分類: 未分類 |
10點幾又比人打黎嘈醒左,再訓,訓到11點
妖~呢幾排經常比人嘈醒
老豆嘈我
再訓過
叫左文永鋒黎
同佢玩1995既sega...正野=]
佢條友掛住打麻雀
吾記得約左人食飯囉
笑死我=]
之後我食完飯,沖完涼,去左波波到
打麻將
我食左鑊自摸對對胡..開心=]
有局打咩老比人食囉...激鬼氣
之後波波老豆番黎
收野收得勁快,即轉鋤dee=]
鋤完dee,玩7級豬
魚魚笑得痴線,無啦啦掩鼻,fake左我囉
佢又同聰講野,我又同聰講野
攪到一齊死囉-3-...衰魚~
玩完kai鋒輸左
有面食=]
玩到11點45走左
高佬,魚蛋.......走哂
肥男,聰,kai鋒,偉哥,魚魚,文永鋒去左天柏玩何仔工
聰好似比我玩到冇氣-3-
之後閃左人
kit又黎埋
玩開口中,問問題
問埋d垃圾問題-3-
玩到2點30走
條key比牙哥攞左,勁驚冇得番屋企
之後陪kit同魚魚行番去
點知kit送番我搭的士...thx=]
的士佬爆沖燈,我吾想死住
好彩冇事姐
係棲下大堂水池濕濕對手
即沖上屋企,開鐵閘
開到,...番到屋企
勁開心
不過隻手勁痛
今日好開心
我同kit都發現左d野..呵呵=]
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
| 2009-12-25 |
分類: 未分類 |
尋日一早8點比肥男嘈醒...妖~
再訓...訓到10幾
問魚蛋幾時出
仲要係甘問人出吾出-3-
之後同文永鋒吹左陣水
玩msn=]
出西鐵站....見到波波個樣..係正牙-3-
出到去好熱..好彩我著短衫短褲姐=]
又行左去天耀...買野食
比左100蚊出黎..冇得回-3-
死肥男亂up叫我地買咩買盛,之後死朱屎講左話自己買野飲,又話自己吾係甘講,賤格!!!!
之後去左釣魚...釣埋d垃圾魚上黎-3-
番去玩馬騮搶球,閃避球
我攪到粉粉閃左水..嘻=]
玩玩下..個天差吾黑哂
之後班友又話要買野飲,買野食
點知我同魚魚猜輸左-3-
之後kit又陪埋我地
見到有個bb好得意,但係隻手手吾知咩事wo
番去燒多春魚
魚魚你好衰,食鬼哂d個魚身,靜番d頭頭尾尾
都算你有d人性比番一條我
10點幾走
kit吾見銀包,我都吾知放左係邊-3-
好似搵得番姐
個銀包比人當黎做煙灰缸
搭車番去,去左波波到
去到即訓教
訓醒...鋤dee,7級豬
肥方係甘煮野食...正..給你一個讚=]
7級豬,我同kit都做左傻仔..掛住講野,.吾記得掩鼻
之後比波波老母叫走囉
朱屎又走,kit又走
得番魚魚,我,文永鋒
坐起到吹水
吹到5點先走
送左魚魚番去
自己搭的士番屋企
我頂...個的士佬..吾識路
個d咩湖撈到亂哂
仲要我教番佢轉頭
攪到落車吾係係屋企樓下囉..係係出面巴士站
出面大閘拍卡壞左..-3-
等左成5分鍾有人黎按密碼
吾係吾知點入去
番到屋企...成家訓哂
我都訓lu=]
|
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
| 2009-12-23 |
分類: 未分類 |
今日訓到10點幾起身
起身睇電視
睇緊..學校打電話黎叫我番去補課
-3-
吾想番
老豆係甘迫我番
之後換套學校落街..扮野=]
見到老豆走左,先番上樓
食野...搵kit吹左陣水
又睇電視
5點幾去學琴
今日kai子 look出街
頭又無梳..著件白痴衫,垃圾褲出街
係西鐵到玩電話
玩玩下..冇啦啦有人叫'哨牙b'
嚇死我...差d電話都跌埋,好似拎番實
原本係楊+怡
靜係問左佢去邊,就冇睬佢
學琴
個ms見到我,問我係吾係轉左髮型-3-
呆左...即話岩岩訓醒
學完...番屋企
去游水
游完..好攰
我今日做了小學雞...
聽日釣魚有點不想去=[ |
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| 2009-12-22 |
分類: 未分類 |
聖誕聯歡..yaya=]...番半日
番到去就食野
聽埋d低能歌
之後同及豪,郁又打波=]
子豪同富豪扮cs d人...周圍扔野..仲扔埋入4d
傻既
跟住落去睇singing contest
好多都唱都幾好
我地班仲幫4d打氣
真係犀利=]
睇完就放
上去同子豪繼續食野
食完落去打波,玩
又玩無聊野-3-
粉粉同魚蛋打波
係甘入wo~!
女子籃球隊招你地入黎牙=]
打打下..先知要練波
即問聰借條褲黎著
交換..哈哈=]
練完
同文永鋒,kai鋒,肥男玩
玩完我出左元朗食飯
我牙哥又遲大到
老媽子同老豆勁嬲
之後我哥到左
老媽及同老豆走先
我好心等佢
食完..行左陣街
搭車番去..我訓著左
我哥落車吾叫醒我
勁賤
差d飛站
我勁火
我好心等埋佢
佢甘對我囉
次次都係甘
我好憎有呢個牙哥囉
我講比老媽子聽
佢仲要扭曲事實囉
我超嬲
番到屋企...即訓
|
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| 2009-12-21 |
分類: 未分類 |
番埋今日...聽日番多半日就放假lu
開心~
番到去
d堂過得好快
小息同子豪打table tennis=]
好玩!
放學又有生日會
但係我去左打閃避球
係甘扔人..哈哈
之後打完
同鈞鈞係更衣室吹水
吹完
出左去街場同4e班友玩
勁悶
鑊鑊都玩埋d小學雞野
冇癮
之後魚魚,波波,鬼鬼都黎左
一齊走
跟住送粉粉同牙婆去搭車
番到去訓教=] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 49 | »
|