今日kit打黎...跟住醒左...
比左張學生站佢...叫佢番去幫我拍卡
之後再訓過..點知又比佢嘈醒
講佢同xx誤會-3-
之後下就諗住搵子豪..搵吾到
點知自己番學校食面囉-3-
同牙公,亮,鄭琨,kit,同朱屎一齊玩
鋤dee
吾錯吾錯
之後玩結他
完全吾識玩..比我試試下
識彈''瑪莉有隻小錦羊''同''生日快樂''
我音樂感都吾錯...
吾該讚我..=]
我會自信心爆炸
跟住去左練波
打得吾錯
一個ko你5件
有d似kobe..
嘻=]
我囂了-3-
之後番去同kai鋒,魚魚,文永鋒,桂旻,tip,神秘人一號
玩uno
開心=]
魚魚係甘出聲..比人罰牌
但係都贏...
比個叻叻你=]
之後同番佢地走
再陪朱屎番屋企
自己番...
今天過得吾錯吾錯....
我好開心=]
|