- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 9
累積人氣: 5695
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


2009-12-04 分類: 未分類

   今日訓到10點15先醒,
   又吾番朝早..哈
   跟住冇食野就番學
   魚魚打比我,問我係邊...
   點知我以為係魚蛋囉-3-
   sorry牙!!嘻=]
   番到學校,聽左陣野,就帶隊
   班小學生早左勁多到囉
   潘雞皮介紹學校就2點囉
   我地應該2點先開始行程-3-
   之後吾知點...
   好似有d helper幫手姐
  個組長叫我做組長囉-3-
   之後帶黎帶去
   我都吾鬼理d小學生
   由得佢地周圍走
   落番地下..見到魚魚
   吹左陣水
   傻奸奸牙..表錯情...=]
   之後上去天台
   射箭....
   吳敏欣請我食珍寶珠..多遵你比我醫肚,...
  之後有個妹妹仔同佢傾計
  比我攪到佢笑死左
  佢話冇珍寶珠..我特登拎支比佢=]
   我好好牙!!!!
   帶完隊...鬆哂=]
   之後諗住出去食野...醫醫肚
   魚魚同魚蛋陪我出去
   食完...波波同粉粉都到埋
   波波係甘比人罰錢..吾知佢地玩咩
   不過波波實比人罰死囉..哈哈=]
   之後去波波到
  買pair牌...見到ex的老母
   即閃水囉...=[
   跟住玩鋤dee
   對吾住la..魚魚..搶哂你d牌
  仲攪到你3隻deedee都出吾到
   有怪莫怪小朋友吾識世界=]
   之後就閃水了
   同魚魚吹水
   見到一條大狗
   佢嚇到媽媽都吾認得
   之後送佢番去
   講左好多野..hehe=]
   然後自己搭車走
   番到美湖,點知要去銀座食飯
   又要行...-3-
   今天過得十分開心=]
   不過傷風好辛苦,好麻煩唷=[



2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-03 分類: 未分類

    今日kit打黎...跟住醒左...
   比左張學生站佢...叫佢番去幫我拍卡
   之後再訓過..點知又比佢嘈醒
   講佢同xx誤會-3-
  之後下就諗住搵子豪..搵吾到
   點知自己番學校食面囉-3-
   同牙公,亮,鄭琨,kit,同朱屎一齊玩
   鋤dee
   吾錯吾錯
   之後玩結他
   完全吾識玩..比我試試下 
   識彈''瑪莉有隻小錦羊''同''生日快樂''
   我音樂感都吾錯...
  吾該讚我..=]
   我會自信心爆炸
   跟住去左練波
   打得吾錯
   一個ko你5件
   有d似kobe..
  嘻=]
  我囂了-3-
  之後番去同kai鋒,魚魚,文永鋒,桂旻,tip,神秘人一號
  玩uno
  開心=]
  魚魚係甘出聲..比人罰牌
  但係都贏...
  比個叻叻你=]
  之後同番佢地走
  再陪朱屎番屋企
  自己番...
  今天過得吾錯吾錯....
  我好開心=]

  



2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-02 分類: 未分類

   今日一早起身....去左游水
   勁多牙伯,牙婆囉-3-
   跟住番學..冇野做..搗亂
   之後番屋企訓教囉=]
   訓左一個中
   先番返學
  又hea左一陣
   去食飯...同子豪,魚蛋粉,波,佢地食飯
   食完返去攞野...去左跑學界囉
   跑第7...一般般
   胡sir做裁判....比全部學校鬧
   因為佢響左雞...人地跑左20米
   先話偷步
  比人鬧到媽媽都吾認得=]
   跟住...番屋企..訓教=]
   
   
 



2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


2009-11-30 分類: 未分類

   6點55醒左...沖涼..撿野...番學
   番到你..見到子豪好似冇咩野..好開心
   跟住同佢去wc..做功課-3-
   比喬治發現左....
   比佢捉左落去...跟住先知要比賽
   去左運動場...周圍hea
   睇比賽...
   4x400到我地
   第一棒 釗釗...第2吾錯吾錯
   第2棒  張凱喬尾2
   第3棒..我...第4
  last   羅鋒..都係第4
  result就係第4
   一般般-3-
   跟住番上去..訓教
   訓著左
   比ms lau叫醒
   之後同釗釗去板橋食
   去左個坐左40分鍾
  但係我地食只用5-7分鍾
   等死我地2個囉!!!!
   番黎中文堂...我默書100分...yaya
   開心囉=]
   跟住落係打閃避球...好玩好玩
   出埋街場打
   鈞鈞係甘比我打中頭..
   sorry
   之後番黎更衣室踢波囉
   出番去...同波波,魚蛋,魚魚,粉粉,kit走囉
   送埋粉粉搭bus
  番屋企...
   好攰...要休息



2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


2009-11-29 分類: 未分類

   尋日掛住玩..冇打blog
   玩FACKBOOK 大老二=]
   好似有你姐....叻..吾係就死LU..
   哈哈=]
    
   尋日學界完,隻腳吾痛..開心
   醒左..等文永鋒同方城黎
   跟住出去食LUNCH
  食完剪頭
   剪完又食..哈哈=]
 有錢真係吾同D
   跟住去左我屋企..佢地2個玩.我訓左一陣教
   醒左又玩....
   鋤2 HAHA
   尾張大老二
   笑死....
   跟住玩打架
   勁無聊
   之後佢地走...
得我一個悶死了=[