| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
| 2009-10-25 |
分類: 未分類 |
今日8點醒左次,諗住番教會,點知眼都睜吾大....再訓教教...
10點幾,比文永鋒嘈醒左,跟住沖涼...換衫,出街,去銀座等佢
我番左教會問媽媽攞錢,跟住同文永鋒搭車去錦繡花園
to join菜的生日會...我地最早去到,玩佢隻牙bi=],跟住fing,牛皮,滴,釗釗都黎左
食野,打機...跟住踩單車出左去,接p,我地一齊打波,又同人鬥波,winwinwin...=]
去左草地,我訓左陣教,跟住比佢地叫醒玩....玩左7級豬,killer.......
好好玩...跟住玩尋寶遊戲,我同菜一組,佢地搵吾到,我好聰明,哈哈
跟住文永鋒,同釗釗學我地放個d位,但係出左搵既範圍,茅.....
跟住踩單車番去菜家,放低d野,我載菜出去市中心,同佢傾計,講左好多野=]
亦都知道左驚人既'meme'=]...我估魚見到..一定又問我咩黎...哈哈=]
去左百佳,ok買野...文永鋒抽獎,乜都冇-3-...去左買野食,我同p夾...
跟住載番菜番去佢家,點知佢地成班蕩失路,我同菜又出搵番佢地-3-
搵身3佢地,載文永鋒番菜家...今日載左好多次人-3-
鋤dee....食野,玩多左陣...就走了,又去左打波=]
打左陣,比人趕,跟住行去搭車,走lu....
p,文永鋒,釗釗去左大雞大,叫雞,你地大個仔啦=]
去到銀座,點左p同釗釗攞車,跟住我同文永鋒拎單車,
同佢玩,佢問我一條問題~我問番佢一條問題=]
行到我家出面,就走左lu~
今日都玩得幾過癮~
|
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
| 2009-10-24 |
分類: 未分類 |
訓得4個幾鍾頭,尋日同魚魚msn到2點...
訓醒沖涼,執野,跟住出門口,行到輕鐵站見到子豪,
佢陪我去左7仔買野=],跟住一齊番學校,魚魚同魚蛋放哂d野落我個袋到,
同埋我比魚食左粒藥,所以佢今日冇暈=]搭車,聽歌聽歌...訓教訓教
上山,醒神d,廢事仆..同子豪睇左陣報紙,我仲以為Ms Tsui,點知係ex,攪到亂左
比人話=[...到左大澳,周圍行,食白豆粥,哂咸蛋,呢到同出面真係好吾同,雖然簡陋左d
但係佢人與人之間既關係好好,又比我地試啦,平比我地,體會很深唷,點心,子豪身為宗教小組,你地去拜神,想死牙!!!!
食飯,魚魚問我攞番支汽水,都比子豪講左成日...點心,同vickie wong狂講爛gag囉.....
搭船,出係過癮,又舒服wo~但係停左有少少暈,不過都冇咩事=]
自由活動同子豪,朱屎,呆坐...坐坐下,朱屎話去食豆腐花,子豪同我講死都要去車仔面食,因為佢要望女-3-
但係都係去左食豆腐花,食完...番去集合,好似遲到了-3-魚魚同魚蛋又放番d野落我袋,仲比條咸魚我-3-
搭車,聽歌,訓教,比文永鋒,肥南嘈醒左,訓吾番....睇住子豪訓-3-
落車Ms Tsui嘔,佢要膠袋,但係我比左條咸魚佢-3-都係魚蛋醒目=],Ms你冇事嗎....小心身體牙~!!!!
去左搵波波同粉粉,去左波波到,玩鋤dee,彈琴.....
跟住一齊出去十勝牛食飯....係度玩,好hapi=]我同朱屎一齊走行番去,去左公園吹左陣水,就閃水了!
今天好開心唷!!!=] |
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
| 2009-10-23 |
分類: 未分類 |
今日又遲左起身la....沖完涼...沖番學,簽到遲左,比林sir話左幾句
個胃仲好痛耶....LS堂超眼訓,訓左一堂,又上番一堂,小息又訓,
中史堂測驗,吾識><,所以都係訓教,第2個小息,落去補番罰企
英文堂hea過=],好彩格炸提我今日要默書,即溫囉,用20分鍾背2篇詩
吾記得左4個字,應該88分啦!已經覺得自己好叻,背野背得甘快=]
黃君婷又打擊人自信心,串我篇文,我吾交,吹bb =p
食飯,同格炸,方成,王永麟,鄭子豪,璟彥去波仔食
吾錯吾錯~番到去搵Ms Tsui交錢,佢比我睇人名張list
我同鄭子豪講,即落去轉,避人..hehe
數學堂,格炸坐左上黎,教我數....教教下,我訓左,
又比陳sir叫番醒...完左即沖番屋企,訓教
訓過左,4點30即跑番學,練跑,再跑,時間不錯=]
坐左係學校,全部人都busy中,所以番屋企lu,又訓過
去補習,一日補2堂,惡頂,9點先走,番黎同波波sms
搭LRT又個姐姐偷睇我sd sms,比我發現左,佢即刻避開我既眼神,跟住同個fd 嘻嘻
我對住佢微笑,攪到佢好尷尬...哈哈...番到屋企.....悶~
聽日去大澳,應該吾錯,不過又要早起身=[ |
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 2009-10-22 |
分類: 未分類 |
起身食個包包,番學狂胃痛,仲攪到遲到,岩岩入到,都當-3-
比林sir罰企,同簽到8點前番到-3-,攞命牙!
頭兩堂,好眼訓,好彩冇比Ms Lam話姐,小息去罰企,個胃好痛好痛牙=[
地理堂,超痛,訓左陣教,第2個小息,早退,番到去睇左陣片就訓教
3點鍾睇醫生,醫生話''個胃有事,食錯野傷胃-3-一定係前日d b仔涼粉
痛死人,睇完,即去練波...練完,番學校,同魚魚,粉粉,LULU,波波吹水,跟住換左件衫,
廢事臭親人,同波波,魚魚走,跟住送左魚魚番去=]
自己搭車番去,番到屋企,狂比老豆,老媽子煩,我好辛苦,又眼訓,又比佢指黎指去,做咩家務,
我老豆又超煩,好苦!
同埋,多謝魚魚,波波,粉粉,魚蛋 鈞鈞,lulu你地關心=]
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 2009-10-21 |
分類: 未分類 |
一早起身,打番個qooza先,跟住沖完個涼,就番學lu=]
又差d遲到-3-番到去搗亂=],攪咩班會活動,冇咩興趣囉!
英文堂又聽人speaking,格炸同郁郁比吳敏欣狂問問題,2條友都吾識答,笑左囉=]
數學,訓教....比陳sir踢我隻手醒左-3-,d maths吾識做添-3-第一個小息,訓教訓教訓教....zzz
訓到比Ms Tsui叫醒,跟住上T&H,好專心上=]...第2個小息,攞去叫飯飯食,用個名係''陳奕信''笑左=]
中史上左一堂,悶到訓左....,食飯....睇波...我地成班宗教小組既人,起控=]比ms HO同校長話=]
跟住我上番去睇,上PE堂,小Q你好白痴,最後個圈比爆甩左=],打排球,威威對吾住,我冇心扔到你,
死牙俊,閃走左,打中左威威,總之對吾住牙威威=[....放學,周圍hea,出左打波,比釗釗還番個火鍋比我添,不過佢真的好茅-3-
諗住等埋波波,魚蛋粉個d坎,我又約左kai鋒游水,自己閃水,同kai鋒游水,我小腿抽筋,緊係今日跑步攪到甘....
游到好攰...番屋企食飯,冇胃口....今日成日都胃痛牙-3-
對吾住牙...威威....sorry=[ |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »
|