- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 17
累積人氣: 5680
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

   今日8點醒左次,諗住番教會,點知眼都睜吾大....再訓教教...
   10點幾,比文永鋒嘈醒左,跟住沖涼...換衫,出街,去銀座等佢
   我番左教會問媽媽攞錢,跟住同文永鋒搭車去錦繡花園
   to join菜的生日會...我地最早去到,玩佢隻牙bi=],跟住fing,牛皮,滴,釗釗都黎左
   食野,打機...跟住踩單車出左去,接p,我地一齊打波,又同人鬥波,winwinwin...=]
   去左草地,我訓左陣教,跟住比佢地叫醒玩....玩左7級豬,killer.......
   好好玩...跟住玩尋寶遊戲,我同菜一組,佢地搵吾到,我好聰明,哈哈
   跟住文永鋒,同釗釗學我地放個d位,但係出左搵既範圍,茅.....
   跟住踩單車番去菜家,放低d野,我載菜出去市中心,同佢傾計,講左好多野=]
   亦都知道左驚人既'meme'=]...我估魚見到..一定又問我咩黎...哈哈=]
   去左百佳,ok買野...文永鋒抽獎,乜都冇-3-...去左買野食,我同p夾...
   跟住載番菜番去佢家,點知佢地成班蕩失路,我同菜又出搵番佢地-3-
   搵身3佢地,載文永鋒番菜家...今日載左好多次人-3-
   鋤dee....食野,玩多左陣...就走了,又去左打波=]
   打左陣,比人趕,跟住行去搭車,走lu....
  p,文永鋒,釗釗去左大雞大,叫雞,你地大個仔啦=]
  去到銀座,點左p同釗釗攞車,跟住我同文永鋒拎單車,
  同佢玩,佢問我一條問題~我問番佢一條問題=]
  行到我家出面,就走左lu~
  今日都玩得幾過癮~
  



2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-24 分類: 未分類

  訓得4個幾鍾頭,尋日同魚魚msn到2點...
  訓醒沖涼,執野,跟住出門口,行到輕鐵站見到子豪,
  佢陪我去左7仔買野=],跟住一齊番學校,魚魚同魚蛋放哂d野落我個袋到,
  同埋我比魚食左粒藥,所以佢今日冇暈=]搭車,聽歌聽歌...訓教訓教
  上山,醒神d,廢事仆..同子豪睇左陣報紙,我仲以為Ms Tsui,點知係ex,攪到亂左
  比人話=[...到左大澳,周圍行,食白豆粥,哂咸蛋,呢到同出面真係好吾同,雖然簡陋左d
  但係佢人與人之間既關係好好,又比我地試啦,平比我地,體會很深唷,點心,子豪身為宗教小組,你地去拜神,想死牙!!!!
  食飯,魚魚問我攞番支汽水,都比子豪講左成日...點心,同vickie wong狂講爛gag囉.....
  搭船,出係過癮,又舒服wo~但係停左有少少暈,不過都冇咩事=]
  自由活動同子豪,朱屎,呆坐...坐坐下,朱屎話去食豆腐花,子豪同我講死都要去車仔面食,因為佢要望女-3-
  但係都係去左食豆腐花,食完...番去集合,好似遲到了-3-魚魚同魚蛋又放番d野落我袋,仲比條咸魚我-3-
  搭車,聽歌,訓教,比文永鋒,肥南嘈醒左,訓吾番....睇住子豪訓-3-
  落車Ms Tsui嘔,佢要膠袋,但係我比左條咸魚佢-3-都係魚蛋醒目=],Ms你冇事嗎....小心身體牙~!!!!
  去左搵波波同粉粉,去左波波到,玩鋤dee,彈琴.....
  跟住一齊出去十勝牛食飯....係度玩,好hapi=]我同朱屎一齊走行番去,去左公園吹左陣水,就閃水了!
  今天好開心唷!!!=]



2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


2009-10-23 分類: 未分類

   今日又遲左起身la....沖完涼...沖番學,簽到遲左,比林sir話左幾句
   個胃仲好痛耶....LS堂超眼訓,訓左一堂,又上番一堂,小息又訓,
   中史堂測驗,吾識><,所以都係訓教,第2個小息,落去補番罰企
   英文堂hea過=],好彩格炸提我今日要默書,即溫囉,用20分鍾背2篇詩
   吾記得左4個字,應該88分啦!已經覺得自己好叻,背野背得甘快=]
   黃君婷又打擊人自信心,串我篇文,我吾交,吹bb =p
   食飯,同格炸,方成,王永麟,鄭子豪,璟彥去波仔食
   吾錯吾錯~番到去搵Ms Tsui交錢,佢比我睇人名張list
   我同鄭子豪講,即落去轉,避人..hehe
   數學堂,格炸坐左上黎,教我數....教教下,我訓左,
   又比陳sir叫番醒...完左即沖番屋企,訓教
   訓過左,4點30即跑番學,練跑,再跑,時間不錯=]
   坐左係學校,全部人都busy中,所以番屋企lu,又訓過
   去補習,一日補2堂,惡頂,9點先走,番黎同波波sms
   搭LRT又個姐姐偷睇我sd sms,比我發現左,佢即刻避開我既眼神,跟住同個fd  嘻嘻
   我對住佢微笑,攪到佢好尷尬...哈哈...番到屋企.....悶~
    聽日去大澳,應該吾錯,不過又要早起身=[



2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 分類: 未分類

  起身食個包包,番學狂胃痛,仲攪到遲到,岩岩入到,都當-3-
  比林sir罰企,同簽到8點前番到-3-,攞命牙!
  頭兩堂,好眼訓,好彩冇比Ms Lam話姐,小息去罰企,個胃好痛好痛牙=[
  地理堂,超痛,訓左陣教,第2個小息,早退,番到去睇左陣片就訓教
  3點鍾睇醫生,醫生話''個胃有事,食錯野傷胃-3-一定係前日d b仔涼粉
  痛死人,睇完,即去練波...練完,番學校,同魚魚,粉粉,LULU,波波吹水,跟住換左件衫,
  廢事臭親人,同波波,魚魚走,跟住送左魚魚番去=]
  自己搭車番去,番到屋企,狂比老豆,老媽子煩,我好辛苦,又眼訓,又比佢指黎指去,做咩家務,
  我老豆又超煩,好苦!
   同埋,多謝魚魚,波波,粉粉,魚蛋 鈞鈞,lulu你地關心=]

 



2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


2009-10-21 分類: 未分類

  一早起身,打番個qooza先,跟住沖完個涼,就番學lu=]
  又差d遲到-3-番到去搗亂=],攪咩班會活動,冇咩興趣囉!
  英文堂又聽人speaking,格炸同郁郁比吳敏欣狂問問題,2條友都吾識答,笑左囉=]
  數學,訓教....比陳sir踢我隻手醒左-3-,d maths吾識做添-3-第一個小息,訓教訓教訓教....zzz
  訓到比Ms Tsui叫醒,跟住上T&H,好專心上=]...第2個小息,攞去叫飯飯食,用個名係''陳奕信''笑左=]
  中史上左一堂,悶到訓左....,食飯....睇波...我地成班宗教小組既人,起控=]比ms HO同校長話=]
  跟住我上番去睇,上PE堂,小Q你好白痴,最後個圈比爆甩左=],打排球,威威對吾住,我冇心扔到你,
  死牙俊,閃走左,打中左威威,總之對吾住牙威威=[....放學,周圍hea,出左打波,比釗釗還番個火鍋比我添,不過佢真的好茅-3-
  諗住等埋波波,魚蛋粉個d坎,我又約左kai鋒游水,自己閃水,同kai鋒游水,我小腿抽筋,緊係今日跑步攪到甘....
  游到好攰...番屋企食飯,冇胃口....今日成日都胃痛牙-3-
  

 對吾住牙...威威....sorry=[