- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 8
累積人氣: 5671
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 14 日  星期六   陰天


2009-11-14 開心 分類: 未分類

   今日自己起身番OLE..好乖仔=]
   番到學校..差d遲到
   但係之後諗早知遲到la-3-
   係度同點心,子豪玩...笑死
   子豪比人除左隻鞋比點心由va室踢到新翼-3-
   痴線嫁=]
   跟住12點放人
   同魚蛋粉,波波去左越南野食野
   跟住行左下面間書局睇埋d白痴書
   睇左本驗性功能-3-
   跟住走左..去左波波屋企鋤dee2蚊鋪
   留前鬥後...最尾贏左....
   波波攪到魚魚同魚蛋玩到冇mood
   波波是傻的
   我100%肯定了=]
   贏左d錢..吾要lu...吾賭=]
   之後同粉粉打黎打去,吾知咩事
   跟住6點到走,
   陪魚魚番屋企...吹水=] 
   番到
去...訓左教=]

 
   

   
  



2009 年 11 月 13 日  星期五   陰天


2009-11-13 分類: 未分類

  今日涼左好多...呢幾個星期都會凍..大家保重保重身體牙=]
  7點訓醒...撿好今日比賽既野..番去上一堂LS...同子豪玩
  跟住就上路了....
  去到大棠...周圍熱身...攪事...我見番D小學同學..好開心=]
  跟住D甲組開跑哂
  就到我地....一開波
  跑到轉折點都係維持XX-XX名
  吾錯吾錯...跟住番到去就XX名LA
  =]
  之後坐左陣..拎野...就走左
  番到學校1點
  諗住出去搵子豪..搵吾到
  同左班4A人係羊城食..=]
  番到去..聽唱歌
  數學堂...訓教教
  放學班會活動..個人勁攰
  好呆...攰到吾想講野
  培培唱歌好投入
   GOOD=]
  黃君婷永遠都是癲婆
  跟住落左去..玩遊戲
  冇心情-3-
  跟住同魚蛋粉..波波個D玩數字球...
  吾錯吾錯
  跟住同佢地一齊走
  朱屎送我番去...
  番到屋企訓教...好攰
 



2009 年 11 月 12 日  星期四   雨天


2009-11-12 分類: 未分類

  尋日同魚魚傾計..傾到1點幾..眼訓得濟...訓左
  今日好眼訓...番到去上堂吾係訓教就係同子豪吹水
  尋日仲叫魚魚吾好吾專心聽書..點知自己吾聽書-3-
  今日吾青甘多...好攰...聽日比賽...養神
  今日跳繩比賽..第4...4A勁串...攪到我地勁吾鋸囉
  訓教囉....攰...



2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 分類: 未分類

   今日活動週終於有d活動可以玩下lu=]
   遲左起身...拿拿林跑番學
   冇遲到...
   今日坐左個新位...同子豪坐=]
   不嬲我都有2張枱用..死人格炸同我爭
   算...我豪比你隻小動物=]
  英文同..speaking  拿拿林up完就算
  ms Lam問d問題..我都吾知點答..佢話用簡單既英文答-3-
 但係根本用吾到囉-3-
  小息..落左去彈全因為你...同埋練歌
  開心=]
  T&H同子豪玩....佢冇得同心怡坐..好吾開心
  狂係度唱歌..我張佢d歌詞抄哂落佢d紙巾到=]
  跟住比心怡睇囉...點知比ms Tsui攞左-3-
  佢就話我係吾係寫比趙小姐...佢out左d wo~
  第2個小息..落去叫飯飯
  中史堂...同子豪一齊唱歌
  係甘比余家慧同黃芷彤話
  我同子豪d野比佢地收哂...鞋啦...紙巾啦
 跟住上上下...我攞左件班衫出黎索..跟住子豪..粉粉又攞出黎索-3-
 lunch係dt室食飯...跟住表演lu..點心...人氣指數no.1..勁野牙=]
 唱完....跟住周圍走...去左4b同4a玩=]
 之後落番去聽人唱歌
 我地宗教小組攞第3=]
完左..魚魚同魚蛋話有叫我...我聽吾到-3-
多謝你們的支持..心領啦=]
冇得上pe堂=[
去左電腦室睇波..睇到訓著左...今日上堂冇訓過牙...哈哈=]
放學...換衫落去玩競技..
王耀宗挑我地4e機...我同子豪同佢地開拖
打架甘....條粉角一開波就撞q我...我撞番佢轉頭..凸凸凸
撞完佢..佢想cake我..我閃...凸凸凸
節省d...開我拖=]
4D班女人們....在此真的向你們說'對不起'....你們是無辜的...sorry sorry
之後開生果...D皮厚到開吾到-3-
勁耐先開到...我攡左舊咬左一半...then..將另一半塞左入子豪個口到=]
 完左....練跳繩...打排球...
 好攰...係小食部訓左一陣
 出左去又玩過
 死人黃君婷...佢癲左囉
 fing快繩...我同格炸跳...
  格炸cake繩...攡到條繩打中我
  死人頭係度笑...哈哈...
 佢話好過癮...同佢有仇姐...都吾洗甘
 打中我吾係問題
 但癲左..就圍fing快繩囉...笑到痴左囉-3-
 聽日串爆佢=]
 跟住同魚蛋粉..波波走...跟住自己行番屋企..
同菜煲左陣粥
 出左去食飯...羊城打邊爐=]
 

 升左f.4抑制自己好左好多
 冇成日同人開拖=]
 應該開心=]
 
 



2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

   今日勁早比老媽子叫醒左....
    所以早左出門口...
   番到去先知要早會...真煩
   早會落去聽校長...同吳仲森講佢地以前d野...
   中文堂...訓左前個堂..訓訓下..冇啦啦彈起身...差d枱都跌埋...好似捉住
   跟住上堂...口語...比黃君婷點左出去
   亂up...哈哈=]
   小息同子豪落左去食野...子豪又狂係度避魚魚
   哈哈...都白痴既...
   LS堂..係甘醒係甘訓...上上下講吊位..超開心..吾洗坐格炸前面
  第2個小息....同子豪又搵德威..次次都搵吾到...哂時間-3-
  英文堂...hea過....=]
  lunch..出左去羊城食飯....
  又講璟彥同子豪又講佢地經常需要既野-3-
  嘔心-3-
  番到去..睇人打波...我係甘騷擾samsung同廖卓軒,...,但係佢地都贏左..勁野=]
  出去跳繩..上去上堂
  數學堂...pa係度上..訓左=]
  班主任吊位..同子豪坐=]
  我忍左3個月既說話亦都講左出黎...
  彭嘉盛你好煩...你吾好坐呢到-3-
  比我hurt爆了=]
  跟住落去聽講座...聽音樂..冇訓到...奇蹟=]
  聽完...去練波...開心=]
  練完番黎跳繩...周圍吹水..跟住上左DT室唱歌...
  唱唱下魚蛋粉...波波...入左黎...
  一齊唱...我唱到起痰...
  跟住同宗教小組同魚蛋粉...波波一齊走
  跟住同小timtim一齊行番去....吹水=]
  番到屋企..個人好似散哂...訓教訓到11點..波波叫醒我=]
  個人好燥..好似作病甘.....