今日自己起身番OLE..好乖仔=]
番到學校..差d遲到
但係之後諗早知遲到la-3-
係度同點心,子豪玩...笑死
子豪比人除左隻鞋比點心由va室踢到新翼-3-
痴線嫁=]
跟住12點放人
同魚蛋粉,波波去左越南野食野
跟住行左下面間書局睇埋d白痴書
睇左本驗性功能-3-
跟住走左..去左波波屋企鋤dee2蚊鋪
留前鬥後...最尾贏左....
波波攪到魚魚同魚蛋玩到冇mood
波波是傻的
我100%肯定了=]
贏左d錢..吾要lu...吾賭=]
之後同粉粉打黎打去,吾知咩事
跟住6點到走,
陪魚魚番屋企...吹水=]
番到去...訓左教=]
|