- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 6
累積人氣: 5692
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


2009-11-27 分類: 未分類

   尋日打完波...跟住仲要學琴...攰死我
   食完波訓左...blog都吾記得打
   差吾多1點..冇啦啦比老豆叫醒
   佢比我插左幾鑊囉
   點知佢叫我同佢搬sofa-3-
   幫佢搬埋落去垃圾站
   番左屋企..沖涼...再訓
   訓吾著...諗起張sofa
   都有10年,有點感情耶!
   

  今日起身...條腰冇甘痛啦!!!
  開心
   番到去..早會..冇check 校服=]
   跟住ms lau冇啦啦同我講聽日跑學界
   冇心理準備..驚左囉
   LS堂狂攪昌哥個頭
   中史...訓著左...太攰了
   比王子同粉粉嘈番醒
  英文堂冇交功課,比ms lam話-3-
  仲好似攪喊左xxx
   對吾住牙...
   數學堂..測驗..吾識做...跟住hea
   放學同郁玩波
  今日扔波扔到好多人
   對吾住牙..冇心冇心
   跟住番屋企...補習
  補完食飯...
   番屋企....
  
   
   
 



2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


2009-11-25 分類: 未分類

   尋日訓吾到...條腰好痛
   今日好早訓醒,
   好似冇訓過
   賴左陣床,慢慢起身
   攪好d野
   慢慢行番學
   英文堂,數學堂
   好辛苦...痛得
   子豪幫我按摩
    好了點兒
   T&T ms吾比我接小學生
   都好既....我腰又痛...尋日發癲又攪到把聲沙沙地
   今日飲左水,要可以大聲少少講野
   中史test...吾識囉-3-
   pe堂冇得上
   要去吾知邊間野到自己玩=]
   玩完....係課室又玩
   整open day d野=]
   整完落左去,同波波追黎追去
  你輸了....20蚊..多謝了
   魚蛋請我食魚仔餅
   粉粉話我白痴...吾理佢囉
   點知發番我脾氣轉頭
   氹就氹左....吾理甘多lu
   跟住魚魚跳完舞
   落番黎..就走lu
   走個陣又發癲-3-
   捉左鮑鮑走
  又癲
   跟住行番去銀座,還番飽飽比譚仔
   我偷左老豆架車番屋企=]
 
   今日腰痛足成日
   狂死頂..冇扮事
   把聲沙到吾得了
   好彩食左喉糖
   粉粉,魚魚快d好番牙!!!
 



2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


2009-11-24 分類: 未分類

   尋日靜係記得跑步
   跟住10點半訓左
   咩都吾記得lu-3-
 
   因為尋日早訓
   所以今日精神過份充沛
   形成哨牙b的發癲日
   LS堂同鄭子豪偷粉粉d野黎玩
   跟住開始心軟
   比番哂d野佢囉=]
   陪子豪落左去
   英文堂,冇啦啦行出黑板答問題囉
   喪了
   lunch
   要好立克,比左奶茶,要curry比黑椒
   跟住我鬧方成囉!!!
   但係吾關佢事
   方成對吾住!!!!我今日癲了
   數學堂迫粉粉比我睇d野
   睇到少少=]
   陳sir發嬲
   拍爛玻璃
   好厲害既鐵沙掌=]
  我仲係度笑
   放學出outing
   係架車亂講野
  ms tsui都阻我吾住
   去到農場,都係癲....
   狂嘈
   番黎係架車都係狂嘈
   番到學校去放低d野
   跟住魚魚同魚蛋請我食野
   我又瘋瘋癲癲吾知答左d咩
  長頸鹿!?我答咩....咩黎嫁
   我過份精神
   打波...隊友打得吾好...比我狂鬧
   但係如果過份精神.打波係最好
   今日打波打得最好
   雖然場場輸哂
   但係自己覺得今日勁好波=]
   之後打完
   周圍跑
   跑番學校,換衫
   跟住條腰突然好痛
   痛得好緊要
   我撿野都痛
   番到屋企
   休養下先....
   今日我發癲,我喪了
  在此對甘多位受害者說聲...對不起
   精神過份充沛對我來說不是一件好事-3-
  


  
  
 



2009 年 11 月 22 日  星期日   陰天


2009-11-22 開心 分類: 未分類

   今日心情非常好,好開心=]
   同魚魚吹水吹到2,3點到=]
   訓到下就1點先醒,
   係床碌左陣,先起身
  食飯
   食完無無聊聊睇youtube
   跟住沖涼
   出去橫州同宗教小組玩
   睇左陣波.就同踢波
   好玩=]
   我踢到格炸甩眼鏡
  冇心的=]
  踢完
   出左做左陣keeper
  做得吾錯吾錯牙=]
  自讚=]
  之後過左籃球場同喬治,溫詠傑,同曾志豪鬧波
  比我一條友ko哂佢地
 再自讚=]
  開心=]
  跟住行去燒野食
  行行下吾知行左去邊-3-
  打比格炸先知囉
  燒野食,燒左陣吾威
  驚爆瘡瘡=]
  同喬治,曾志豪吹水
  吹番自己d白痴野
  好好笑=]
  溫詠傑去wc淆青要我陪佢..哈哈=]
  有d似粉粉=]
  之後跟高生車番黎
  番到屋企,成身灰成陣味
  洗白白...沖涼=]

   
 



2009 年 11 月 21 日  星期六   陰天


2009-11-21 分類: 未分類

   今日諗座朝早7點起身去游水..
   點知周公吾比-3-
   我9點幾醒左...去補習
   仲諗住補完睇學界排球,
   MS OVER TIME攪到12點先放人
   冇得睇-3-
    番到黎勁趕食完野,就同方成,朱屎番學
   畢業典禮悶到死...仲係度練咩拍手掌
   白痴-3-
   生果金先生講野,我訓教...悶死人...
   同郁一齊訓=]
   跟住完左睇左陣跳舞就走
   去左波波屋企
   玩鋤DEE
   玩玩下冇左4仔
  邊個咸濕妹攞左牙!?
   奇異事件牙-3-
   跟住吾夠薑
  即閃水
  同魚魚一齊行
  講左好多野=]
   陪完佢番屋企
  搭車番去
  食完飯,同老媽子,KAI鋒去游水
  游完焗桑拿
  同KAI鋒笑到肚痛
  有個細佬比個教練玩
  跟住有一個話太熱
  跳落地下,之後地下滑仆街
  我同KAI鋒陰陰嘴笑
  到第2個細佬
  又學頭先條友甘跳
  又仆埋街
 我同KAI鋒忍吾到,係桑拿室爆笑
  笑到肚痛..哈哈=]
  跟住番屋企=]