| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 2009-11-27 |
分類: 未分類 |
尋日打完波...跟住仲要學琴...攰死我
食完波訓左...blog都吾記得打
差吾多1點..冇啦啦比老豆叫醒
佢比我插左幾鑊囉
點知佢叫我同佢搬sofa-3-
幫佢搬埋落去垃圾站
番左屋企..沖涼...再訓
訓吾著...諗起張sofa
都有10年,有點感情耶!
今日起身...條腰冇甘痛啦!!!
開心
番到去..早會..冇check 校服=]
跟住ms lau冇啦啦同我講聽日跑學界
冇心理準備..驚左囉
LS堂狂攪昌哥個頭
中史...訓著左...太攰了
比王子同粉粉嘈番醒
英文堂冇交功課,比ms lam話-3-
仲好似攪喊左xxx
對吾住牙...
數學堂..測驗..吾識做...跟住hea
放學同郁玩波
今日扔波扔到好多人
對吾住牙..冇心冇心
跟住番屋企...補習
補完食飯...
番屋企....
|
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
| 2009-11-25 |
分類: 未分類 |
尋日訓吾到...條腰好痛
今日好早訓醒,
好似冇訓過
賴左陣床,慢慢起身
攪好d野
慢慢行番學
英文堂,數學堂
好辛苦...痛得
子豪幫我按摩
好了點兒
T&T ms吾比我接小學生
都好既....我腰又痛...尋日發癲又攪到把聲沙沙地
今日飲左水,要可以大聲少少講野
中史test...吾識囉-3-
pe堂冇得上
要去吾知邊間野到自己玩=]
玩完....係課室又玩
整open day d野=]
整完落左去,同波波追黎追去
你輸了....20蚊..多謝了
魚蛋請我食魚仔餅
粉粉話我白痴...吾理佢囉
點知發番我脾氣轉頭
氹就氹左....吾理甘多lu
跟住魚魚跳完舞
落番黎..就走lu
走個陣又發癲-3-
捉左鮑鮑走
又癲
跟住行番去銀座,還番飽飽比譚仔
我偷左老豆架車番屋企=]
今日腰痛足成日
狂死頂..冇扮事
把聲沙到吾得了
好彩食左喉糖
粉粉,魚魚快d好番牙!!!
|
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| 2009-11-24 |
分類: 未分類 |
尋日靜係記得跑步
跟住10點半訓左
咩都吾記得lu-3-
因為尋日早訓
所以今日精神過份充沛
形成哨牙b的發癲日
LS堂同鄭子豪偷粉粉d野黎玩
跟住開始心軟
比番哂d野佢囉=]
陪子豪落左去
英文堂,冇啦啦行出黑板答問題囉
喪了
lunch
要好立克,比左奶茶,要curry比黑椒
跟住我鬧方成囉!!!
但係吾關佢事
方成對吾住!!!!我今日癲了
數學堂迫粉粉比我睇d野
睇到少少=]
陳sir發嬲
拍爛玻璃
好厲害既鐵沙掌=]
我仲係度笑
放學出outing
係架車亂講野
ms tsui都阻我吾住
去到農場,都係癲....
狂嘈
番黎係架車都係狂嘈
番到學校去放低d野
跟住魚魚同魚蛋請我食野
我又瘋瘋癲癲吾知答左d咩
長頸鹿!?我答咩....咩黎嫁
我過份精神
打波...隊友打得吾好...比我狂鬧
但係如果過份精神.打波係最好
今日打波打得最好
雖然場場輸哂
但係自己覺得今日勁好波=]
之後打完
周圍跑
跑番學校,換衫
跟住條腰突然好痛
痛得好緊要
我撿野都痛
番到屋企
休養下先....
今日我發癲,我喪了
在此對甘多位受害者說聲...對不起
精神過份充沛對我來說不是一件好事-3-
|
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
2009-11-22  |
分類: 未分類 |
今日心情非常好,好開心=]
同魚魚吹水吹到2,3點到=]
訓到下就1點先醒,
係床碌左陣,先起身
食飯
食完無無聊聊睇youtube
跟住沖涼
出去橫州同宗教小組玩
睇左陣波.就同踢波
好玩=]
我踢到格炸甩眼鏡
冇心的=]
踢完
出左做左陣keeper
做得吾錯吾錯牙=]
自讚=]
之後過左籃球場同喬治,溫詠傑,同曾志豪鬧波
比我一條友ko哂佢地
再自讚=]
開心=]
跟住行去燒野食
行行下吾知行左去邊-3-
打比格炸先知囉
燒野食,燒左陣吾威
驚爆瘡瘡=]
同喬治,曾志豪吹水
吹番自己d白痴野
好好笑=]
溫詠傑去wc淆青要我陪佢..哈哈=]
有d似粉粉=]
之後跟高生車番黎
番到屋企,成身灰成陣味
洗白白...沖涼=]
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
| 2009-11-21 |
分類: 未分類 |
今日諗座朝早7點起身去游水..
點知周公吾比-3-
我9點幾醒左...去補習
仲諗住補完睇學界排球,
MS OVER TIME攪到12點先放人
冇得睇-3-
番到黎勁趕食完野,就同方成,朱屎番學
畢業典禮悶到死...仲係度練咩拍手掌
白痴-3-
生果金先生講野,我訓教...悶死人...
同郁一齊訓=]
跟住完左睇左陣跳舞就走
去左波波屋企
玩鋤DEE
玩玩下冇左4仔
邊個咸濕妹攞左牙!?
奇異事件牙-3-
跟住吾夠薑
即閃水
同魚魚一齊行
講左好多野=]
陪完佢番屋企
搭車番去
食完飯,同老媽子,KAI鋒去游水
游完焗桑拿
同KAI鋒笑到肚痛
有個細佬比個教練玩
跟住有一個話太熱
跳落地下,之後地下滑仆街
我同KAI鋒陰陰嘴笑
到第2個細佬
又學頭先條友甘跳
又仆埋街
我同KAI鋒忍吾到,係桑拿室爆笑
笑到肚痛..哈哈=]
跟住番屋企=]
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 49 | »
|