- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 19
累積人氣: 5682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30 分類: 未分類

   今日又遲左起身,涼都冇沖...即沖番學....
   好彩冇遲到...點知學校個鍾原來快...甘我簽到應該吾會日日遲-3-
   LS堂....上左堂,訓左堂....小息都訓埋...中史堂...測驗乜都吾識....訓埋=]
   第2個小息,同子豪落左去食野...子豪仲周圍傳教-3-...英文堂...hea過...
   中文堂發夢.....同舊2D班...MS CHAN  ,LEUNG LEUNG,MR CHAN一齊食飯,慶祝菜今日生日
   生日快樂...壽星女=]
   跟住文永鋒同釗釗做埋D野勁白痴...笑死人=]
   數學堂....烏烏下...訓左....比陳SIR整番醒....跟住好專心上堂..
   放學OLE....PHOTOIMPECT攞命....都吾識做...比甘SIR話左幾句...
   我係甘睇片...睇相....睇番中一教育營D相.....個個都好吾同.....
   鈞鈞冇甘肥-3-
   同子豪見到牙俊D白痴樣...笑死人牙=]
   放學...即番屋企換衫....點知群姨打黎..叫我幫佢整FACEBOOK D咩吾咩GAME
   攪到遲左出去,搵波波,魚蛋粉,LULU
   一齊出元朗FOR BUYING SOMETHING...出到天水圍....魚蛋冇啦啦話要煲飯...閃水
  佢地係朗屏落,我係元朗落...遲到..比MS話左幾句....
  放左之後,去千色搵佢地,
  魚魚買左海錦寶寶間尺....跟住粉粉走先
  我昆左佢地去嘉城行...
  魚魚係甘嘈冇錢買M 記..又話抽筋...-3-
  都吾知佢想點-3-,一齊搭LRT番天水圍...波波,魚魚落左車
  我同LULU吹左陣水,我都落埋車,自己搭專巴番屋企...
  係屋企好煩...好吾HAPI,好憎我哥,老豆,老媽子又煩...吾想係屋企甘耐=[



2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29 分類: 未分類

  今日遲起身,又遲左簽到....早會訓教...
  英文堂烏下烏下,都過左....第一個小息又訓....
  地理堂hea上,有交功課=]
  中文堂...冇啦啦比黃君婷屈,仲要勁大聲鬧我囉...
  你咩新鮮蘿蔔皮....鬧我...未死過
   我吊番轉鬧佢牙....隻死格炸成個鵪鶉,吾出聲...凸你2個
  跟住訓左中文2堂....出去阿一食飯 .....
   maths堂做數.....吾錯吾錯...放學落左去同鈞鈞吹水...hea...
  同鬼鬼,波波,魚蛋粉,lulu一齊走.....
  去左天水圍西鐵站陪牙邊個整八達通...
  跟住見冇專巴,送魚魚番屋企...之後先搭車走
  番到屋企..好眼訓....



2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


2009-10-28 分類: 未分類

   今日諗住早d起身,點知都係遲-3-...叩完涼,食早餐..仲幫老媽子晾左幾件衫,先出門口
   簽到又遲左..-3- ..好彩林sir冇鬧=].....英文堂訓左陣,比Ms  Lam鬧...冇交功課...=p....比佢鬧,叫到留下4c同4a上pe堂
   打排球,見到好想笑...忍得好辛苦-3-....數學堂訓左-3-...訓埋第一個小息,T&H...Ms Tsui攞我同xxx做比較
   吾鋸,訓教,訓2堂=]...第2個小息...同子豪一齊呆左...中史堂...又訓左...我好想起身上堂...但係個人真係發緊夢....但係我聽到ms chan講野,我自己發夢同LULU SD緊SMS,佢問我打吾打波-3-...但係我上緊堂囉...吾知咩事
   訓到LUNCH...同子豪,方成,璟彥去羊城食...好飽...上PE堂考試....考得好差耶=[
   跟住幫鈞鈞氖英文,佢幫我抄功課,仲幫佢X@#Z!$Y..=]難道被人發現-3-
   跟住放學同波波,魚魚,文永鋒,LULU一齊走....自己行番屋企....HEA左陣...同KAI鋒..文永鋒游水
   KAI鋒話我老豆真係好煩...都話左=]游水又比人抓...死人文永鋒  凸 你
   跟住同佢地食M記....M記超衰..賣剩D薯條平分...攪到勁少...食完..行隧道
   見到2條飛仔..一個踩單車,一個企後面,大叫沖落去...跟住踩個個過到個欄
   後面個個過吾到,仆左街...我地3個忍笑...2條友走左...我地3個笑到肚痛..
   我同KAI鋒笑到碌地....番屋企..食埋飯...好飽....
   今日笑左好多次....笑到喪喪地=]



2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 分類: 未分類

    天氣涼左..大家保重身體耶....
   今日7點鍾比鬧鍾嘈醒左...又訓番7點20先醒
   食完早餐,行番學,岩岩好8點番到,簽到...冇比人話=]
   跟住早會,落左去聽垃圾-3-
   中文堂,上說話,乜都吾講.跟住訓左=]
   LS堂...上左一堂吾知佢up咩-3-
  又訓左=]....跟住抄maths
  英文堂又hea上....同子豪,方城去阿一食飯....
  王永麟,璟彥,我凸死你....又吾講我地聽..攪到我地等你食飯,等超耐,抵比我地打=]
  食完..番黎mths test...吾識做-3-..做做下訓左=]
  又聽六頂帽...同格炸狂吹水...冇訓到...奇蹟^^
  聽完...去打波...今日同班垃圾一隊..打到我發火...激死
  last場同番正選個d人打...就爽番d...激鬼死我...
  打完...同魚蛋粉,波波,草一齊走.番到屋企訓左..
  同老豆去食飯...同人msn............
 

   
 



2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


2009-10-26 分類: 未分類

  今日2點先起身,冇野做...同哥玩左陣-3-
  跟住睇片,同人sms...比一個人話我睇a片
  吾hapi囉...hea到5點到...比肥男call左出去打波
  見到2個舊生....同埋samsung,p,釗釗,肥男,肥方
  鬥波....又贏左....近排鬥波成日win...有點滿足=]
  跟住散band,同p,samsung去m記食野...亦聽到重要既情報=]
  自己踩單車番去....溫maths....覺得自己好乖=]
  今日冇冇聊聊過左la....
(*打波整到眼角位...損左=[*)