- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 7
累積人氣: 5693
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 14 日  星期三   陰晴不定


2009-10-14 分類: 未分類

   今日好乖,自己起左身,跟住沖涼...番學lu
   番到去,搵數學抄=],跟住早會...聽d abc廢up
   英文堂又聽上短講...差吾多落堂,冇啦啦超眼訓....
   數學堂訓左半堂,比陳SIR叫我洗手間洗面,去左洗手間又訓左陣-3-
   第一個小息,都係罰企-3- T&H抄哂粉粉本maths,之後,訓左15分鍾到,然後
   鄧慧兒叫醒我,我做個張吾知工作紙,好易牙=]
   第2個小息落去吾知叫左個咩飯,又罰企....中史好專心上....
   三家分晉,齊魏爭雄,哈哈仲記得=],lunch想搵老胡...吾q知佢死左去邊...
   攞完個飯,比我秒左....即刻換衫打社際排球...吾識打...哈哈...成個傻仔甘=]
   比隔離條友係個爭我波打,我都算...你好波.我屎波...爭飽佢...中史..我比人吞併左...
   紅社嬴左藍社,換番衫,沖上去罰企.老胡鬧緊人...佢行出黎我,攞我出氣,又幹炮我
   比人停pe堂...企到成6點,仲交左第2篇文比黃君婷...值得興祝....跟住落去見到醉仁蕩,lulu,魚魚,魚蛋...傾計...爆料=]
   入到去同leung leung and ms chan打左陣羽毛球,好玩....陪魚魚番屋企...又係度爆料=]
   搭專巴番去...再去游水...正牙..爽牙......好眼訓!!!



2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 開心 分類: 未分類

  早左好多起身唷!!得登番去攞粉粉份地理抄,好彩抄得切
  跟住聽黎家昌講佢自己d野,不過我係到抄野,冇理佢=]
  中文堂,2堂訓哂zzz,第一個小息罰企,順便攞份野比Ms Lau睇睇
  佢問..仲有一份呢!?我昆佢,話我尋日做完太攰訓左=]因為佢知我尋日打完閃避球
  佢放過左我=]跟住交埋比Ms Tsui,仲差一份,開心=],又要罰企,LS堂發夢...
  諗緊放學打波=],又罰企lu...英文堂,都係發夢發夢...多左10鍾出黎,抄左少少地理
  落左去買狗飯食...食完之後勁肚餓-3- 再罰企,入到去,有陣超臭既體味,不知邊個臭男人-3-
  跟住同李裕泰一齊串d F.2小學雞,串完搵左Ms Chan傾計=]罰企攪到我似吾係罰甘^^
  MATHS堂又發夢..好期待放學打波,跟住落去聽講座,訓左lu  zzz,訓到個頭挨左落格炸到
  比EMMA嘈醒左2次...保持冷靜....忍...跟住訓吾番...衰人牙! 甘番去LS TEST 吾識
  亂吹...TEST完即刻鏢落去換衫,見到LULU係更衣室WO~去打波LU,一打波成個人喪哂
  過癮.....請釗釗食火鍋=]爽牙..HEHE,打完波,出去方城講左D野,就走左LU...甘岩魚蛋粉同LULU又走
  吹左陣水,又見到EMMA,跟住鬧佢=]番屋企LU....攰攰...
     祝 波波 RECOVER EARLY!!!
  聽日好似要打排球-3-...冇啦啦比4眼KAI踢左入去-3-...



2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


2009-10-12 分類: 未分類

   今日7點半先起身,又遲左..-3-,好彩今日冇遲到
   早會...同Ms Chan吹水,冇比人捉指甲....
   跟住聽Ms Lau up野,遲左上地理堂...交左功課比Ms Tsui
   佢見到好開心,跟住佢問,仲有2樣呢,我話冇做,我比面你先做1份比你炸!
   串左佢-v-,測驗睇文永鋒..攞10分=]上完堂又去罰企lu...英文口語堂,講左好多野
   但係好眼訓,比Ms Lam拍左個頭一下,跟住醒哂....maths堂,差吾多落堂先至訓左...
   比陳SIR話左一句...又罰企><...好鬼煩牙....T&H又測驗...答左好多,但係好似錯哂=]
   跟住聽書聽書...好快LUNCH...出左去羊城飲茶...王永麟叫錯飯..哈哈..白痴仔-V-
   食完飯..陪鄭點去買廁紙...我抬番去=]番到學校,即刻沖去罰企,點知比胡SIR幹炮
   係甘比佢插,我仲見到鈞鈞...佢隻眼紅哂....吾知咩東東...!?停課..企2堂><訓左陣
   跟住幫陳繼榮攪D吾知咩東東=]打鍾即上去攞書包,同搵鈞,仲問胡SIR比吾比我打波,佢話吾比牙
   凸佢.....攪到5點先放人...打左一陣閃避球...好玩=]...打完換番衫,跟住買野飲.又撞到Ms Lau同Ms Tsui
   Ms Tsui同Ms Lau投訴我...妖...攪到我超麻煩..激死我-3-買完野飲,同粉粉,魚蛋,魚魚,波波,朱屎吹左陣水
   同埋比左把lv間尺魚魚...仲諗住佢笑我低能白痴...出乎意料...佢冇甘講...佢好中意bo~...呵呵
   我好叻牙~跟住波波同我講左x@#$%!,跟住我就x@#$%!係甘比吾知粉定魚蛋,踢我個袋....又吹左陣水
   粉,鬼個d搭輕鐵閃水...靜番波同魚,逐個逐個扔佢地番歸...跟住(行番去北江買野食...好味=]),搭專巴番歸,
   悶....彈琴,玩背琴譜....又幾好玩...=]..我好無聊牙!!!!!!!!!
             



2009 年 10 月 11 日  星期日   時晴時雨


2009-10-11 開心 分類: 未分類

   8點30比個電話嘈醒左,8點45方城打電話叫我起身,點知都係9點先起身
   即刻去沖涼...跟住踩單車去教會,今日要做詩琴,彈左幾次,彈得吾錯..=]
   聽道,查經,跟住去食飯...等左好耐牙-.-好忍肚餓牙><...食完陪個團友仔
  去買護腕,then,佢話去打波,陪佢打陣...打打下見到2個F.2小dee dee
  打打下落雨,濕哂={..跟住先記起要買番把LV間尺比魚魚-3-
  我叫個2條友打住波等我...我濕淋淋周圍問d書局''有冇LV間尺''
  個d人一係就o嘴,一係就話''咩黎嫁?我地冇bo''仲比一個牙婆鬧
  淋雨淋傻左咩...-3-...跟住行左去嘉城廣場...d冷氣凍死人,去左間吾知乜野專門店
  見到把我腦諗既LV間尺,哈哈...好開心...跟住老闆娘同我傾計

  我:我要呢把...
 
老闆娘:你買比女朋友嫁!?
   我:呆左.....吾係牙...我整爛左人地把間尺,賠番比人炸!
  老闆娘:哦...賠比人姐,洗吾洗買甘靚!
  我:佢話要LV間尺WO~
  老闆娘:下...關咩事!?
  我:呢把間尺靜係可以整L同V既英文字!
  老闆娘:哇...你甘有創意牙....人地女仔黎嫁!?
  我:係牙係牙.....
  跟住我同佢講拜拜...就走左LU....個老闆娘真係攪笑=]
  買完之後覺得自己有點低能-3-
  跟住搵番2個DEE DEE,一齊踩單車番天水圍...又落雨
  濕哂啦....番到屋企沖涼,又同波波吹左一兩句!
  同埋今日係我第一日係屋企做功課,我做左geog既mindmap
  因為我應承左徐玉敏星期一要交功課....一陣同我哥去游水=]
            開心開心=]

   You talked too much rubbish to me!
   Also,it was disgusting!
   Then,we will be more worse
   PLEASE DON'T BE TROUBLESOME GUY!
   Then,I just be more angry with you!



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10 分類: 未分類

  今日8點30醒左,溫左陣樂理,沖涼
  跟住去補習.個Ms 吾知係度up咩....
  成堂係度發夢,又比人扔筆,因為我訓著左
  完左之後,係紅榭林等老媽子...等左半個鍾
  激鬼死,食完飯...搭車去青衣考試....
  見到有個牙太又帶住個仔去考樂理..
  跟住我媽同佢媽好好傾,原來佢係我師弟(天循小學)
  大家夾錢一齊搭的士,點知我地考試個地方吾同...
  我呆左囉-3-跟住車左佢地先,比低左15蚊,
  我去到試場30蚊,岩岩好一人一半....
  個間學校入到去,我心諗甘恐怖...
  一入去成堆死人相,學校又舊,好似拍鬼片個d
  入到試場....同隔離個細佬玩猜包剪x,好無聊....
  開考,我係度畫公仔...畫左部琴出黎,先做
  d題目識識地..又d吾知up咩...hehe
  2點做到2點45,跟住訓教,嘆陣冷氣
  冇蝕底,跟住舉手話想番屋企...同個細佬偷雞講拜拜
  考試真係正,同老媽子一齊番屋企,開始攰,去左美孚食下午茶
  打番比EX,佢又鬧我-3-算..我忍...有點過份牙....
  食完番歸,用陣電腦訓教...訓到10幾先醒
  訓教係甘比人嘈醒,勁多電話打黎,仲要比d人叫食糖水
  我憎人係我訓教嘈醒我,仲要打完手提,打屋企,打完屋企SMS,(條利冇毛)
  諗係都火,跟住同波波傾計,食飯  同埋鬧我老豆,佢攪我部電話,攪我比人鬧!
  HEHE...考試真係過癮=]
  

  你好煩.....應你一兩句,吾代表肯理你
  你仲未識諗....where is your brain? in  asshole!?