今日跑番學校..吾係實遲到牙-3-
番到去早會..攞獎=]
LS堂係甘同牙婆同王子吹水
子豪冇番...悶死人
中史訓著埋添
係甘比粉粉叫醒
王子仲吾知茶左d乜攞我塊面到
勁滑-3-
英文堂..發夢
中文堂背書=]
lunch同方成出珊瑚堡食..講左好多野=]
maths堂...做做下訓著左
又比人叫醒..之後放學測通識
應該pass=]
跟住番左屋企...hea
見到我哥病到人吾似人鬼吾似鬼-3-
之後出去補習,
番黎去左天柏路諗住拎番個牌
順便玩多陣
同桂旻,希姐,鄭琨,朱屎,kit,魚魚,魚蛋,粉粉,波波,王耀宗
好玩=]
我3隻龜蛋,比人話2隻
-3-
跟住一齊走.番歸...冬眠=]
|