- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 21
累積人氣: 5684
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 20 日  星期五   陰晴不定


2009-11-20 分類: 未分類

  今日跑番學校..吾係實遲到牙-3-
  番到去早會..攞獎=]
  LS堂係甘同牙婆同王子吹水
  子豪冇番...悶死人
  中史訓著埋添
  係甘比粉粉叫醒
  王子仲吾知茶左d乜攞我塊面到
  勁滑-3-
  英文堂..發夢
  中文堂背書=]
   lunch同方成出珊瑚堡食..講左好多野=]
   maths堂...做做下訓著左
   又比人叫醒..之後放學測通識
  應該pass=]
  跟住番左屋企...hea
  見到我哥病到人吾似人鬼吾似鬼-3-
  之後出去補習,
   番黎去左天柏路諗住拎番個牌
  順便玩多陣
  同桂旻,希姐,鄭琨,朱屎,kit,魚魚,魚蛋,粉粉,波波,王耀宗
  好玩=]
  我3隻龜蛋,比人話2隻
  -3-
  跟住一齊走.番歸...冬眠=]



2009 年 11 月 19 日  星期四   陰天


2009-11-19 分類: 未分類

  尋日子豪整親腳....幫佢撿頭撿尾=]
  跟住留係學校一陣就番屋企
  朱屎上左黎
  跟住同魚魚吹左陣水=]
  之後去左游水
  番到黎食飯...攰..就訓左zzzzz


 今日番到學校,好寂寞...好空虛...無左子豪係隔離
  個人好靜...一出聲就癲癲喪喪
  好似粉粉同前面'牙婆',王子都可以解解悶...
  比王子拎埋條頸巾走-3-
  我番到屋企...就出去學琴
 番到黎..又出去跑步
 同波波sms
 佢地就好..玩數字球
 HP值大減
 打野都吾想打甘多...
 子豪牙....你幾時番黎ya~
 每天的收結都是以攰結束
  當然今日也不例外
 我攰了=]

 



2009 年 11 月 17 日  星期二   陰天


2009-11-17 分類: 未分類

  尋日11點訓著左...攰..跟住牙哥約我聽日跑步=]
  今日醒左,呆呆滯滯...跟住番學
  差d又遲到=]
  中文堂...同子豪寫情信比黃珺婷...勁白痴...未寫完就比佢收左-3-
  仲要比佢話...頂佢又叫人寫情信比佢..寫左又要嘈q我
   LS搗亂,講愛情講到咸野甘=]
   英文堂...同子豪 一齊訓教...頭4堂玩得太癲了-3-
   跟住lunch同璟彥,子豪,王永麟出去羊城食...
   仲一齊睇戇豆...笑死
   之後番黎差d遲到囉!
   maths堂hea上
   班主任堂周圍走=]
   跟住同子豪睇排球
   佢係許文強,我係丁力-3-
   跟住好攰...冇同魚蛋粉個d一齊
   就自己番去...冬眠
   zzzzz
   之後同哥出去跑步
   攰得很牙-3-
   要操...備戰學界...所以要冬眠多d..有陣要早d走
   你地吾好吾hapi,I will be back!=]
   
  



2009 年 11 月 16 日  星期一   雨天


2009-11-16 鬱悶 分類: 未分類

   冬天來了...開心開心=]我要盡情享受...=]
   起身...食早餐..出門吾記得帶傘
   比d毛毛雨...滴到濕濕地-3-
   番到去...同子豪一齊搗亂..死格炸今日狂跟子豪講野囉..正小學雞..同某人差不多
   地理堂d工作紙吾知去哂邊...成堂訓..哈哈
   文永鋒篤爆左個豬籠草
   小息...做功課等子豪番..
    跟住佢番黎都完左...上英文堂
   英文堂hea上
   數學堂同子豪一齊玩粉粉隻公仔..=]
   第2個小息同子豪攞隻公仔扔黎扔去...
   T&H...又hea..聽左少少野..跟住又係玩...
   今次玩牙公...哈哈=]
   lunch同子豪,方成出去食...佢地係甘講張正雨...同埋d人la
   扮得勁似wo~
   跟住格炸有黎痴...我地昆左佢係羊城,自己係椰林閣食
   我地好狗牙!!!
   番到去同子豪偷紙巾,
   跟住番到課室,激到粉粉吾睬我同子豪
   之後我地中文堂以中英對照既悔過書交比佢
   哈哈..佢笑番...
   雖然有點白痴+無聊...但係粉粉笑番..就值得la=]
   放學..有點野攪到我勁吾開心...勁火囉
   好似子豪同方成陪我...佢地黎左我屋企  鋤dee...食面
   我發洩哂...子豪,方成多謝你們!代價是送你一個公仔面=]
  佢地走左..我訓左一陣..就出左去游水...
   游完番黎食飯...休息=] 



2009 年 11 月 15 日  星期日   陰天


2009-11-15 分類: 未分類

    今日6點先訓....睇左猛鬼差館同有隻僵屍暗戀你
   一路睇一路同魚魚msn吹水
   訓到2點先醒...同老豆出左去銀座湘川滬食
   見到ex...當見吾到=]
   跟住同波波sms...係甘串佢...波波吾夠我串=]
   老豆係鵝我...好煩-3-
   食完..同老豆周圍行...行傢俬舖...
   跟住之後周番屋企...又訓過...醒..仲眼訓
   之後死頂...照起身..攪攪部電腦
   down左越戰玩...玩左一陣...
   訓過...冬眠牙~
   死火啦...甘訓法...聽日吾願起身.就舔蕉la-3-
   放假永遠都是冇冇聊聊的過
   下個星期測驗週
   循例望d書一眼
   再訓過-3-