- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 16
累積人氣: 5679
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 24 日  星期日   陰天


2010-01-24 分類: 未分類

   尋晚等kit等到4,5點
   死人頭又吾搵人
    攪到我訓左...
   今日10點幾訓醒
   仲好眼訓..不過吾敢再訓..驚訓過龍
   因為今日閃避球比賽
   12點幾番到去
   玩左陣
   搭車去大埔
   係車到玩kit部電話
   之後到左..練波
   見到d小學雞..好攪野=]
   練完波
    有個垃圾開幕禮
   真係好垃圾
   小學雞開波
   都打得吾錯吾錯
    有個小妹妹打到隻手損埋
   慘慘~
   之後同我地學校d女仔同d女小學雞打
   全部人跳波都吾夠d小學雞跳囉
   好彩都贏..險勝-3-
   之後到我地男仔
   一開波..我去做鬼
   p同kit勁開比人ko左
   攪到第1 round輸左-3-
  嚇死人
   之次後第2 第3 round我吾做鬼..好似好好多
   狂接哂d波
   同kit一個一個圍死d人...正=]
   跟住贏左..勁肚餓
   即沖出去買m記
   ms lau我記住你攞左我4條薯條=]
   之後冇啦啦比條友話我兇狠囉-3-
   搭車番學校
   係學校打多陣波就走左lu
   很攰.....

 



2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


2010-01-23 分類: 未分類

        今日10點醒左...去補習
        之後學琴ms病左..吾洗學=]
       去左kit屋企hea
       等番學校打閃避球
       打左好多round
       準備聽 日比賽=]
       打完閃避球
     出左去街場打籃球
      追分追死人
      好彩都贏=]
      之後kit黎左我屋企打機
     我老豆老母係甘嘈
      當聽吾到=]



     日日都冇咩特別野發生



2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


2010-01-22 分類: 未分類

    終於考完試..可以打番qooza lu=]
   今日考t&h..亂做
   之後同kit..牙公,lulu食飯
   番學校吹水
   死kit..食飽飯冇屎痾
   考英文oral
    都okok la
   番屋企..玩電腦=]
   跟住鈞鈞打黎話冇啦啦要練波
   即去..打完..補埋習
   就留屋企lu
   一陣同埋kai鋒游水
   =]



2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


2010-01-18 分類: 未分類

    考試都過左成個禮拜
    覺得自己考得都一般般
    成日都有溫書溫書
    但係每次都會訓著
    kit講通識...洗腦..洗到我訓著
    但係都幫到少少野既
    專心溫書到經常冇打qooza
    其實係溫到訓著左
    用電腦都少左
    同kit玩左隻新game
    都吾錯吾錯
    希望出黎既成績好d...
    可以留番起度....
     吾想走
 


   
   今日考中史真係好驚
   但係覺得自己已經盡力...
   ms chan應該會驚訝..我冇聽書..都識做=]
   考完中史...番屋企
   用陣電腦
   過左3點去左天瑞體育館prepare for 學界比賽
   今天對基元...很強對手
   開始打ok
    打打下..冇籃板球
  人地防守進攻都搶到板
   我睇吾過眼...即沖入去搶
    先攞番幾球
   最後都係輸32:41
   今場打得好辛苦
   我都出左吾少失誤耶
   好攰
    之後上左kit到
   跟住佢又上番我到
   仲食埋飯添
    之後同我成家玩pair牌
    hapi =]
    
     



2010 年 1 月 11 日  星期一   雨天


2010-01-11 分類: 未分類

     今日好彩魚魚叫醒我..先識醒..thx=]
    戈天光都冇光過
     勁想訓番
    geog...hea上
    英文口語...點解條條友都吾講野
   永遠都係得我一個傻佬..係到講野囉-3-
   maths...子豪係甘嘈..係甘問陳sir數
   t&h  冇啦啦背書
   好彩識做=]
   出去去食飯
   食完..中文堂
   黃君婷勁煩
   係甘譚祐銘咩...譚祐銘乜
   鑊鑊都講我都吾知佢想點
  成日話人聰明仔...好煩耶
   放學同魚魚,波波,魚蛋,lulu玩
   魚魚倒到我成身都係chocolate-3-
   之後kit番左黎
   同隔離枱個傻仔玩
   點知冇啦啦比佢達
   滿肚子火牙
   不過要忍
    我吾再打架
    because I have even promise you!
   之後狂食野
   補番數
   消左啖氣佢
   之後kit同我番屋企
    玩完
    我踩車送佢番去
     番屋企食飯溫書...
   中文吾知溫咩..是但望望d野
    但係望完又訓著左-3-
   中文溫完好似冇溫過
   聽日考天才吧!!!