今日好彩魚魚叫醒我..先識醒..thx=]
戈天光都冇光過
勁想訓番
geog...hea上
英文口語...點解條條友都吾講野
永遠都係得我一個傻佬..係到講野囉-3-
maths...子豪係甘嘈..係甘問陳sir數
t&h 冇啦啦背書
好彩識做=]
出去去食飯
食完..中文堂
黃君婷勁煩
係甘譚祐銘咩...譚祐銘乜
鑊鑊都講我都吾知佢想點
成日話人聰明仔...好煩耶
放學同魚魚,波波,魚蛋,lulu玩
魚魚倒到我成身都係chocolate-3-
之後kit番左黎
同隔離枱個傻仔玩
點知冇啦啦比佢達
滿肚子火牙
不過要忍
我吾再打架
because I have even promise you!
之後狂食野
補番數
消左啖氣佢
之後kit同我番屋企
玩完
我踩車送佢番去
番屋企食飯溫書...
中文吾知溫咩..是但望望d野
但係望完又訓著左-3-
中文溫完好似冇溫過
聽日考天才吧!!!
|