今日7點起身...
番到去..等方成本mock test
之後攞完...早會
check校服
比人捉-3-
真麻煩~
eng堂 hea上
maths堂都係hea上
t&t..比ms叫左去整旗仔
中史..頭個堂..忍眼訓
半訓半醒-3-
比ms叫到我醒左..冇啦啦要我背野
背完..早5分鍾落去食飯
準備接小學生
接到班小學友..幫佢地貼貼紙
我即同佢地玩..揸揸手..哈哈
之後同佢地上dt室睇收縮膠
話條友...你畫到好似畢卡索
佢話係畢加索....差吾多姐-3-
我記得有個口靚仔...同佢玩左好耐
我話佢梵高...叫佢番我飯桶-3-
全程大家都甘叫
之後上埋科學室睇野
跟住同佢地say bye
我人氣指數高
又同佢地揸手=]
之後完左...原來先知我地班有個人叫李瑞琦
我仲以為班有2個李瑞儀添..攪到我叫錯名-3-
放學...係下面同波波,kit玩..吹水
之後魚魚,魚蛋,lulu落左黎
幫魚魚做comp
諗到頭都爆-3-
之後同佢地走
諗住去買d野
點知比kit引左朱屎同魚魚埋黎-3-
激死我la
跟住襯佢地走左..番轉頭再買=]
番屋企...訓教..食飯
我係吾係玩出火呢~ |