- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 6
累積人氣: 5669
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 9 日  星期六   陰晴不定


2010-01-09 分類: 未分類

     今日轉左時間補習...終於識醒了=]
    補習hea左陣...訓著埋-3-
   補完去食飯
   得自己一個=[
   之後仲要去學琴
   學完搭西鐵番屋企
   係西鐵我行樓梯
   聽後面有人沖緊上黎追車
   諗住做好人...點知做左衰人-3-
   我冇望後面..行埋第2邊讓佢行
  點知阻住左佢囉-3-
  我即轉番第2邊..點知又阻住左佢
   佢勁吾鋸講左聲..''吾該..借借''
   我吾郁..佢過到
   之後佢追到架車...但係比d門夾住左-3-
  好似佢追到姐..吾係實啤死我
  番到屋企..用左陣電腦
    溫書~..溫到食飯
   食完飯..訓左=]    



2010 年 1 月 8 日  星期五   陰天


2010-01-08 分類: 未分類

  波波生日快樂=]
  今日一番去就比胡sir check校服
  終於ok lu
  今日LS堂係甘同leung leung玩
  衰人..攪到我個頭亂哂
  中史堂...專心=]
  睇睇本書就識答
  好似好易甘...
  eng堂...hea上
  中文堂...黃君婷又講垃圾-3-
   床腳撞牆角 -3-
  去羊城食飯...
  成班傻仔..跑去羊城
  食完..跑番學校-3-
  maths..計數
  子豪係甘玩波
   個波勁臭
   超煩-3-
   放學...落左去送野比波波
   同佢講聲生日快樂
   之後冇留低
   因為有mimi既野要做..嘻=]
   去補習
   係甘同波波sms
   勁想串佢-3-
   見你生日放你一馬
   游水
   正~
   
  



2010 年 1 月 7 日  星期四   雨天


2010-01-07 分類: 未分類

    今日精神好似好差
    番到學校..問番kit攞番副眼鏡
    check校服...差個頭-3-
    eng堂做paper
    諗尾開始冇心機做
   小息同子豪落去食野
    geog...冇啦啦又黎個測驗
    吾想做...亂做..訓教
    中文堂...講功課
    都冇交...再訓=]
    之後去宗教小組
    德威發左幾次火
    d人勁嘈
    王永麟比我地攪到佢個頭變左林振龍囉=]
    maths..做數做數
    子豪你好蠢牙..乜都吾識
    放學...係下面玩電話
    玩到魚魚同魚蛋落堂
    之後等完佢地落黎...就想走..眼訓
    閃水了~
    番屋企訓教~



2010 年 1 月 6 日  星期三   陰天


2010-01-06 分類: 未分類

   今日7點起身...
   番到去..等方成本mock test
   之後攞完...早會
   check校服
   比人捉-3-
   真麻煩~
   eng堂  hea上
   maths堂都係hea上
   t&t..比ms叫左去整旗仔
   中史..頭個堂..忍眼訓
   半訓半醒-3-
   比ms叫到我醒左..冇啦啦要我背野
   背完..早5分鍾落去食飯
   準備接小學生
   接到班小學友..幫佢地貼貼紙
   我即同佢地玩..揸揸手..哈哈
   之後同佢地上dt室睇收縮膠
   話條友...你畫到好似畢卡索
   佢話係畢加索....差吾多姐-3-
   我記得有個口靚仔...同佢玩左好耐
   我話佢梵高...叫佢番我飯桶-3-
   全程大家都甘叫
   之後上埋科學室睇野
   跟住同佢地say bye
    我人氣指數高
    又同佢地揸手=]
   之後完左...原來先知我地班有個人叫李瑞琦
   我仲以為班有2個李瑞儀添..攪到我叫錯名-3-
   放學...係下面同波波,kit玩..吹水
   之後魚魚,魚蛋,lulu落左黎
   幫魚魚做comp
   諗到頭都爆-3-
   之後同佢地走
    諗住去買d野
   點知比kit引左朱屎同魚魚埋黎-3-
   激死我la
   跟住襯佢地走左..番轉頭再買=]
   番屋企...訓教..食飯
 
  我係吾係玩出火呢~



2010 年 1 月 5 日  星期二   陰天


2010-01-05 分類: 未分類

      尋日8點中就訓左..訓到今朝先醒-3-
      沖涼...食早餐...仲有時間用陣電腦=]
     番學
  中文..朗讀..亂up=]
     LS忍住吾訓教
    好辛苦
     都聽吾到d咩入腦-3-
    英文堂
    成半班冇做功課
    ms發癲..哈哈=]
     派卷...吾錯吾錯=]
     lunch  去左羊城食飯
    maths...捱上-3-
    公文堂..同子豪玩
    畫埋d垃圾圖
     放學...係班房踢波
    踢完落左去
     串朱屎
     之後同kit番屋企..吹水
    之後佢又陪番我番學囉-3-
    then...佢地成班友
    有野做
    又叫我去咩會所
    企係到...食風..吾知做乜囉
 我頂吾順...
    要番屋企
    今日上堂冇訓過
    超眼訓...當我做一次衰人la
    我閃水了
    番到去攞起本中史
    溫一頁即訓著=]
    訓醒..游水
   游完水...攰死了=]