今日1點先訓醒...
醒左即比老豆叫落去食飯-3-
又要聽佢UP埋D垃圾
番到屋企....用左陣電腦
就溫書...
溫溫下就覺得大鑊LA
我乜都吾識-3-
算..做點功課
5點幾KAI鋒叫我游水
同佢吹左好多野
桑拿ING同佢講緊一D有關男女關係既野
隔離個3個牙叔..吾知做乜鬼...
+入我地對話
攪我地冇野講
KAI鋒..牙叔教你講的
{{{我係中意佢,你吹咩!!你覺得佢樣衰..我覺得靚}}}}}
之後講講下吾知點解去左克林頓-3-
我狂落水
趕走左班牙叔
跟住番屋企
食飯
食完飯....又溫書
真係吾識牙..救命><
我吾想走...我想留番係度...
|