- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 11
累積人氣: 5674
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 4 日  星期一   陰天


2010-01-04 分類: 未分類

   今日終於番學lu
   我早攪好哂d野..就番學
   早會...好哂耶
   一番到係甘比人講我個頭
   勿笑
   子豪係甘話外國興-3-
   地理..冇啦啦test
   亂答
   之後第一個小息..撞到黃君婷
   佢要行bit搵人陪都吾洗搵我-3-
   同佢吹水...
   eng   hea上.......
  maths派卷
   考得吾錯吾錯=]
   好開心~maths 未試過吾合格=]
   t&h玩下玩下甘上
   成日係甘同牙公對望=]
    中文又hea上
   之後比ms chan捉左
   溫中史
   煩~
   



2010 年 1 月 3 日  星期日   陰天


2010-01-03 分類: 未分類

    今日訓到12點先醒
     用電腦..等文永鋒打黎
   等到勁耐囉
 之後2點幾先同佢出元朗
    出到去..食面
    食完去剪
    洗頭妹...你d肌肉太大舊...抓到我個頭好痛耶
    洗左勁耐...10分鍾都有-3-
    忍完痛...
     剪頭髮
     條友吾比我講點剪-3-
     靜係頭你個頭超厚
     剪薄左先諗點剪
     之後剪剪剪
     比左個頭佢玩囉-3-
     剪得都so far so good la
     剪完....陪文永鋒去天盛到攞魚魚本野
    之後行臭河去聰到
    鋤dee..打psp
    佢地班友又話做功課
    乜都冇做
    之後陪文永鋒比野桂旻
    係甘抽kai fung 水=]
    桂旻師奶裝...型=]
    之後同文吹水
    吹完番屋企lu
    溫書溫書=]
   

   很想你唷~~
    
 



2010 年 1 月 2 日  星期六   雨天


2010-01-02 分類: 未分類

     今日9點幾醒左
     去補習
     又係頭都無梳
     衣衫不整...汁都冇汁過

     就出街
     去到冇人-3-
      比個fd昆左囉
     攪到我訓少左
     蝕左4蚊車錢
     番到屋企..昆埋牙媽話補完習
     即訓
     訓到4點先醒
     下午茶=]
     食完...溫書~~
     溫到想死
     我發覺自己溫書..溫完之後..訓一訓覺可以吾記得哂囉咩事-3-
     又吾可以吾訓
     激死我
     係甘溫....係甘溫.............
  
     過埋聽日就番學lu.....
     上堂吾可以再訓教
     臨考試先聽書=]



2010 年 1 月 1 日  星期五   陰天


2010-01-01 分類: 未分類

    今日1點先訓醒...
    醒左即比老豆叫落去食飯-3-
    又要聽佢UP埋D垃圾
    番到屋企....用左陣電腦
    就溫書...
    溫溫下就覺得大鑊LA
    我乜都吾識-3-
    算..做點功課
    5點幾KAI鋒叫我游水
    同佢吹左好多野
    桑拿ING同佢講緊一D有關男女關係既野
   隔離個3個牙叔..吾知做乜鬼...
   +入我地對話
    攪我地冇野講
    KAI鋒..牙叔教你講的
    {{{我係中意佢,你吹咩!!你覺得佢樣衰..我覺得靚}}}}}
    之後講講下吾知點解去左克林頓-3-
     我狂落水
     趕走左班牙叔
     跟住番屋企
   食飯
   食完飯....又溫書
   真係吾識牙..救命><




   我吾想走...我想留番係度...
  



2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


2009-12-31 分類: 未分類

 

    一早起身番去練波
    練完波..諗住同文永鋒
    之後佢叫我番去
    訓著左
   又比佢嘈番醒
   話冇錢....嘻嘻...(奸笑)
   同kai鋒吹左陣水
   係屋企勁hea..悶到發癲
   之後去學琴
   ms個肚d虫係甘叫
   肚餓就食野la..哈哈
   學完..又番黎hea
   又訓過
   8點去左天頌同老媽子打邊爐
   之後去左高佬屋企
  睇佢地玩吾知咩4 dead
  好似cs
   之後倒數
   冇癮-3-
   繼續玩
   鋤dee係甘贏
  贏到佢地吾想玩..哈哈=]
   之後成班係度打psp
  玩到差吾多5點先番屋企
   訓教lu