- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 4
累積人氣: 5702
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 10 日  星期三   晴天


2010-03-10 分類: 未分類

    今日起身..訓到個頭扁哂~
   趕時間懶整....乾燥..狂茶CREAM
   第一堂就自修..正正~
    maths堂...計數計數
  小息,,見到黃君婷
  話佢班係傻..佢係白痴..話左幾次
  佢發脾氣唷
  叫我抄70次白痴
  吾好嬲NA..小氣鬼
   之後氹番佢..冇野LU=]
  t&h...聽書..訓教-3-
  中史堂...聽書聽書
   MS CHAN我中史係冇得救
   你吾洗追我功課
  你吾上堂問問題
   
我係吾會識答..同埋我係吾會交
  GIVE UP ME LA!~
  LUNCH食狗飯
  閃避球做球證..哈哈=]
  PE堂...閃避球
  鬼鬼..對吾住..我已經細力左
  比起肥男好好多=]
  肥男SORRY 唷
  真係太猛戈球-3-
  SORRY
  之後中史TEST
  吾識吾識
  放學落去同魚魚玩開口中
  食窮LULU..4串-3-
  我就1串
  胃食妹~
  之後出去打閃避球  
   扔穿哂D發泡膠
  比TOMMY叔鬧
  收聲..要黎做咩..要黎賣咩~
   再打比賽
  打到隻手指甲入面出血-3-
   追吾到魚旦佢地添
   之後同TIMTIM.傑番屋企
   死KIT冇拎個波就死左上車....
   我實吾記得帶~
  

  
 



2010 年 3 月 9 日  星期二   雨天


2010-03-09 分類: 未分類

 I must save up for my future!!
 
 I need To DO that=]



 今日上上下堂..吾知諗左d甘既野出黎...所以想做
 都吾錯=] 



 放棄還是繼續~~~ 



2010 年 3 月 8 日  星期一   雨天


2010-03-08 分類: 未分類

  冬天又番黎na...I LOVE YOU~
  乾燥又黎na... I HATE YOU~
  病菌你吾好黎牙...I FUCK UOU牙~
   尋晚勁攰...9點訓左LU
   今日7點先醒,根本吾想起身}
  仲好眼訓囉~
   番到去..地理堂...捱眼訓上
  但係都訓著左...比MS TSUI嘈
   收聲NA...我你都嘈..想死牙~ 
   ENG堂..垃圾發音..我先吾學
   訓埋~
   MATHS..又訓
   點解甘攰嫁..堂堂都要同周公打架
    次次都吾夠打
   T&H...比周公打到SHOT埋
   我打贏左佢嫁
   但係攪到我冇心上堂...呆滯~
   LUNCH..去阿一食..食完都好肚餓~
   中文堂..冇帶中文書..做吾到聆聽
   今日黃君婷好似好開心甘..係甘對住我笑
   平時實小我的~
   之後同子豪一齊寫垃圾信-3-
   放學..冇波練..落雨
   見到魚魚,波波,LULU,鈞鈞.鬼鬼
    跟住等鈞抄完野就姐佢,LULU去BUS STOP
   番屋企...HEA
   換衫出去補習
   訓著左-3-
   見到戈以前教會既姐姐..即吾訓..廢事比佢串我-3-
   之後補完..番天水圍}
   見到2條魔門教係度傳道
   落車..就好似追住我甘
   行快D行快D..比佢地追到添-3-
   佢地介紹完佢地
   我主動同佢揸手=]
   {NICE TO MEET YOU}
   之後同佢地講{I NEED TO TURN LEFT TO GO BACK HOME.DO YOU ACCOMPANY ME!?}
   真好玩..之後同佢地揸多次手..BYEBYE..GOD BLESS YOU
   正正~開心~
  番屋企LU~



2010 年 3 月 7 日  星期日   雨天


2010-03-07 分類: 未分類

  今日比賽...本來想8點30起身
  點知戈2個傻仔...7點幾打黎嘈醒我
  死人頭~
  之後仲要昆我8點30係元朗等
  點知佢地未到...仲要去錯地方...去左橫洲
  真係傻仔~
   攪到我等左成個中
  之後睇人打波
  係甘笑人
  到我地..對住d小矮人
   佢地得f.1..我昆佢地話f.2
  甘冇法..要比我地屈機
  20比2贏左
  佢地入左一球
   ms都要話..點解比條友走甩射入
  比人入一球都好..炒蛋好衰囉~
   之後落雨...去左千色射波
  又破紀錄516分
   不過條友行過答同我講好波
   即破番我紀錄
  洗吾洗甘串我牙
  之後同籃球隊戈班人玩同一個郭一葦既同學
  粉粉打黎..吹水~
  跟住同番戈2個傻仔去食面
  食完去銀座..見到d fd..見到聰..仁..
  玩杜sir  haha
   之後去左買pair牌同紙牌麻將
  好玩好玩~
  跟住又打波..
  其實好眼訓...想番去訓教
  但係都照打=]
  射半場連入左4球..戈2個傻仔仲吾o哂嘴=]
  有球感=]
  打完..番屋企
  打比粉
  好似吾想同我傾甘
  算算算~!
  番屋企訓教教~

  


 多謝你地關心..我好左好多la=]
 



2010 年 3 月 6 日  星期六   陰天


2010-03-06 分類: 未分類

  病病真係好辛苦
  今日仲要早起身..補習學琴
  之後仲要練波
  學完琴..搭車番天水圍
  行左去天慈大家樂食野
  之後再去天柏打波
  個人好攰
  吾想郁甘..又有d暈暈地
  又好似作發燒甘~
  但係吾練..聽日比賽就打得吾好
  不過都係打得吾好嫁na
  2個傻仔..+ 1個病人
  打3on3
  想贏都好難~
  番屋企..同班fd打cso
  想訓教~但係懶沖涼-3-
  唉..聽日比賽hea打算na~