冬天又番黎na...I LOVE YOU~
乾燥又黎na... I HATE YOU~
病菌你吾好黎牙...I FUCK UOU牙~
尋晚勁攰...9點訓左LU
今日7點先醒,根本吾想起身}
仲好眼訓囉~
番到去..地理堂...捱眼訓上
但係都訓著左...比MS TSUI嘈
收聲NA...我你都嘈..想死牙~
ENG堂..垃圾發音..我先吾學
訓埋~
MATHS..又訓
點解甘攰嫁..堂堂都要同周公打架
次次都吾夠打
T&H...比周公打到SHOT埋
我打贏左佢嫁
但係攪到我冇心上堂...呆滯~
LUNCH..去阿一食..食完都好肚餓~
中文堂..冇帶中文書..做吾到聆聽
今日黃君婷好似好開心甘..係甘對住我笑
平時實小我的~
之後同子豪一齊寫垃圾信-3-
放學..冇波練..落雨
見到魚魚,波波,LULU,鈞鈞.鬼鬼
跟住等鈞抄完野就姐佢,LULU去BUS STOP
番屋企...HEA
換衫出去補習
訓著左-3-
見到戈以前教會既姐姐..即吾訓..廢事比佢串我-3-
之後補完..番天水圍}
見到2條魔門教係度傳道
落車..就好似追住我甘
行快D行快D..比佢地追到添-3-
佢地介紹完佢地
我主動同佢揸手=]
{NICE TO MEET YOU}
之後同佢地講{I NEED TO TURN LEFT TO GO BACK HOME.DO YOU ACCOMPANY ME!?}
真好玩..之後同佢地揸多次手..BYEBYE..GOD BLESS YOU
正正~開心~
番屋企LU~ |