- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 10
累積人氣: 5696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


2010-02-04 分類: 未分類

    尋日一起身,就去同子豪個d去踢波
    我終於識少少點樣踢波
    隻腳吾洗甘痛=]
    番到屋企...訓左陣
    比kit嘈醒
    打波-3-
    之後去埋打波
    攰死我了
    番屋企食飯..食完就沖涼訓左lu
    所以冇打blog=]


   今日英文堂默書
    都吾錯吾錯la
   地理堂
    又同文永鋒鋤dee
   同kiman吹水
   中文堂
   做埋d吾知咩垃圾
    死人黃君婷又係到係甘叫我個名
   lunch宗教小組
    幫璟彥改裝陀螺
   maths堂
   同子豪玩
   上得勁hea
    之後
    打波
    打完..番屋企=]
    攰~



2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


2010-02-02 分類: 未分類

   呢幾日..經常一覺訓天光
  我真的好攰了
   中文堂..口語
  好彩冇比譚sir煩姐
  LS堂係甘同子豪玩
   但係我都專心上堂
  LS冇訓到...
   難得難得=]
   英文堂...玩話劇
   我同子豪出去做
   2條友係度做埋D白痴野囉=]
   LUNCH...比璟彥昆食狗飯
   賴成爆石..又係甘比我地攪=]
   MATHS堂..冇聽書
   冇著了
   之後班主任堂
   問答
    我同子豪送入呢個瘋狂狀態
   不斷亂舉手
   但係我又識答WO~=]
   放學...去左練波
   個人仲係好癲囉
   打波都癲癲地
   但係也不錯
   滿意今天的表現=]
   之後釗釗陪我走
   打完波...又攰了
   每天手手腳腳都是酸軟的=]



2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


2010-02-01 分類: 未分類

  多麼快就到2月了=]
  今日番學琴
  成個人攰得很
  geog堂..釣魚....
  釣釣下...文永鋒叫我同佢鋤dee
  同你玩下
  幅牌甘貴攞黎鋤dee
  有錢冇訂先
   英文堂..又訓著了
  ms lam又叫醒我
  maths計數
  t&h
   ms tsui係甘抽人水
  我同kit係度玩=]
  lunch..今次多左個taitai
  佢係甘比人串
  嘻=]
  中文堂
   黃君婷又抽我水-3-
   上佢堂冇訓到
   但係一放學鍾響
|  我就訓著左
   -3-
   之後醒番..就落去打閃避球
   玩玩下..玩到吾想玩-3-
   打完
   同魚魚,lulu,波波,魚蛋,粉粉,鬼鬼走
   番到屋企
   煲片
   今日過得蠻好唷!!!
  

 

 

   試試彈彈這首歌先=]



2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 分類: 未分類

    今朝吾知醒比賽
    好彩老媽子叫姐
    吾係有排訓
     我即刻沖番學校
    頂..早知慢慢
     人都未到齊-3-
    之後搭車去屯門
    坐左陣
    見到牙哥
    係甘比佢煩囉
    -3-
    過多陣開跑
    lead住個第一好耐囉
    點知過完轉折點
    勁多彎
     都吾知幾時爆
    諗住差吾多..+快少少
     點知仲有no個彎囉
      激死
     仲有比人追埋
     好彩都有番個牌
    之後坐番車...番屋企
    睇戲
   holy shit
   睇到成隻眼都係水
   愛情片..真係犀利
    之後同kit,p,肥男打波
   有d吾想出
   但係又吾想推-3-
    打囉
   打到我hp值靜番0.09
   kit條死仔..仲要搶人架車
   真冇良心
   大心鬼
   番屋企..食完飯
    即訓...攰死我了
  



2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


2010-01-30 分類: 未分類

  打番個qooza先
  星期六又要補習..學琴
  永遠都中意吾梳頭..亂著衫的星期六
  補習...釣魚..好彩ms冇鬧
   自己一個食野~悶
  學琴...都ok la
   之後學完搵kit
   睇下佢有冇做
   上左佢屋企
   即刻話走-3-
   原來pinky急call..=]
   教踩單車
   之後我死都叫番屋企
   執執個look先
   佢死都吾肯就扯我走
   之後又見到黃沅彤
   kit教佢地踩單車...
   我周圍同d花花樹樹玩=]
   kit你笑死我la=]
   之後黃沅彤話要自己踩
   係甘差d pk
   算...幫佢一把
   之後又繼續同d花花樹樹玩=]
   pinky都學得好快
   好快識踩lu=]
   之後踩完
   飲野
   飲完我同kit送pinky番去
   跟住係臭河同佢研究點樣2個人坐一部車
   又比我地研究到..踩番去肥方到
  之後搭車番屋企lu
   今日真係好攰....