多麼快就到2月了=]
今日番學琴
成個人攰得很
geog堂..釣魚....
釣釣下...文永鋒叫我同佢鋤dee
同你玩下
幅牌甘貴攞黎鋤dee
有錢冇訂先
英文堂..又訓著了
ms lam又叫醒我
maths計數
t&h
ms tsui係甘抽人水
我同kit係度玩=]
lunch..今次多左個taitai
佢係甘比人串
嘻=]
中文堂
黃君婷又抽我水-3-
上佢堂冇訓到
但係一放學鍾響
| 我就訓著左
-3-
之後醒番..就落去打閃避球
玩玩下..玩到吾想玩-3-
打完
同魚魚,lulu,波波,魚蛋,粉粉,鬼鬼走
番到屋企
煲片
今日過得蠻好唷!!!
試試彈彈這首歌先=] |