今日番番學lu~
開心...=]
一早番去同校長吹左陣水~
上去見到子豪隻眼
笑到我肚痛/....冇心的
LS..MS話我精神左
=]
小息...
比成班圍住簽名...
我知你不悅...JUST FORGET IT!!!!!
DONT CRYING
中史....訓左
吾知佢講乜
落左叫外賣
見番魚旦,魚魚戈D 開心 =]
同魚魚吹水...
ENG...估人物..HEA上
中文...黃君婷冇啦啦甘好人
吾可以心軟~難道睇穿了我
LUNCH同LULU踢足球
白痴龍門~~
之後LULU走左
又攝左個人入黎
鮑魚擦-3--
魚魚又塞埋入黎
迫迫唷~
睇完MATHS堂
補測
超差 岩岩PASS
是但NA~
放學..中史TEST
吾識-3-
之後同粉粉,魚旦,波波走
番到屋企又出黎洗傷口
then補習
ms都晝我隻手-3-
之後番屋企~
今日返番學真開心=]
|