前幾日番左大陸考察
好熱..日日36-38度~
第一日...去啤酒廠~
我真係吾係好飲得...比乸盛屈我飲左2杯半
暈暈地..
之後食飯...我係一個飯桶....
食左好多碗..d送都清左好多XD
食完..勁想嘔..可能飲完酒
上番車...後面幾個面全部我霸哂~
訓左4個位,富豪個大比比我做枕頭XD
夜晚去左步行街
去左機舖..走先知..成人先入得..XD
之後乸盛,子豪,肥龍,富豪買戒指,頸鍊
D頸鍊都幾正..送比另一半都真係吾錯
可惜冇...不過係買都買D HIGH CLASS
富豪曳曳..見到PINKY就叫...
死仔吾扯你走..叫到天光都未叫完~
番酒店...沖完涼
睇波...睇睇下..訓著~
第2日...去左報紙廠
冇野睇...個導賞串77
好想打鑊佢~
之後睇完搭車走
成日見到B班架車
見到鬼鬼攞住隻海錦寶寶XD
食完飯...去埋戈垃圾城就番香港
又訓教~爽哂~
係車到攪D訓左教既人
劃花梁X情隻手XD
將吳敏欣對鞋放左上行李架
哈哈~正~
番到香港...搭小巴番屋企
番到去..一陣又出番黎
去左鄭恆昌屋企打麻將
昌哥...清一色,18羅漢都放生人,佩服
好彩我都吾輸蝕
玩錢..都贏左乸盛一個M記,同30蚊到~
真開心..照早5點中番屋企~
訓到下就6點先起身-.-
夜晚游水~
今日1點起身,
出左元朗
番黎搵KIT
順便幫老媽子買埋送~
同KIT就圍係玩
玩完番屋企~
MISS YOU GUY~
|