- ♡orange♡
orangeheheha
暱稱: - ♡Samuel橙♡
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-27
2011-03-06
2011-01-29
2010-12-21
2010-12-16
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 723
今日人氣: 6
累積人氣: 5704
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


2010-05-09 分類: 未分類

 尋日訓醒..食飯
 食飽..同牙哥玩左一陣電腦
  就出去做物理治療
 做完..番屋企hea
  之後9點幾..kit叫左我出去屯門look波
  有肥男,方成
   大獲全勝...
   之後同kit輸賭..哈哈..你輸左
   算la...廢事甘殘忍=]
    方成又輸左..比我打左5下心口XD
   LOOK完波..玩足球機
   好玩~
   蠻開心唷=]
   之後番去..同粉粉傾電話吹水
    吹到成6點先訓-3-


  今日好多人叫我起身
   但係都吾知醒番教會
   老媽子實好吾開心..母親節..唉
   我正一衰仔-3-
   係屋企HEA
   
   悶悶不樂耶~



2010 年 5 月 7 日  星期五   雨天


2010-05-07 鬱悶 分類: 未分類

   今日6點55起身...洗白白
  落雨..黃雨唷
   番學..比聰叫左陪佢食野
  之後佢食完..就上課室
  LS堂...LEUNG LEUNG好攪笑..話可惡既人係長吾高
  仲吾係話MS CHAN
   實要話比MS CHAN聽=]
  HEHE~
   中史堂..又分組
   MS係後面..吾岩角度睇我吾到..仲吾訓教
   訓飽飽先=]
   ENG堂..黎左戈吾知乜鬼牙叔黎睇堂
   HEA上....
   CHIN堂...發夢~
   黃君婷UP乜..聽吾到-3-
   LUNCH..食飯...璟彥講野笑到我同賴成都肚痛..哈哈
   睇F.2放飛機
   MATHS堂...計數計數
   落左堂...送左朵花花比魚旦
   去DT室學影相定吾知乜
    冇聽過..都吾知做乜
    同子豪,富豪玩飽就走LU
    去左3B班搵LEUNG LEUNG吹水
    攰..就抖下...又要出卷...攰死你牙
    呢個星期好抖抖LA  XP
   吹完水...上番去拎野..邊條粉角攞左我把紅色姐
   吾HAPI~邊個拎左牙...我又發癲
    邊個KAI兜牙-3-...有冇諗過我感受
    你要咪出聲...邊個自私精
   暴食..發脾氣...撈面,魚旦,牛丸,墨魚丸,蛋,雞翼,檸檬茶
    食哂~
   食完...魚魚,魚旦番黎
    魚魚好似吾多舒服WO~
    問冰冰攞粒糖請你食NA  XD
   之後繼續發癲..吾開心吾開心
    波波你話我咩..你睇住黎...以後呢個詞語我都會攞黎形容你~
   番屋企...吾開心..好吾開心
    乜瘡都爆哂出黎...激氣...訓教..勿擾~

  



2010 年 5 月 6 日  星期四   晴天


2010-05-06 分類: 未分類

   今日起身..用左一陣電腦
   番學撞到張偉麟..以為吾洗早會..同佢行左上去-3-
   早會...HEA...
   ENG堂乜都吾識-3-
   之後講篇文...HEA上
   小息..跟左郁郁落去食野..搶哂你地D野食XD
    GEOG..MS TSUI發脾四
    同KIMAN吹水吹水
    中文堂...訓教訓教
     黃君婷今日乖..冇嘈醒我XD
    訓到流哂口水...富豪幫我抹=]
    LUNCH... 食飽飽
    佢地吾知吾講D乜比方城知
    之後我陪方成
    我去左打波=]
    玩死兩個蕭同學
   柔拳XD
    MATHS堂...要補課添
    上堂..做番之前D功課
    好彩陳SIR睇吾到
    補完課.落左去..同鬼鬼走
    聰送我地去到銀座
    同鬼鬼出左旺角
    第一次同佢講左甘多野..
    改變左我對佢印象XD
    我做完物理治療.一齊番黎
    又吹水吹水XD
    之後番屋企LU~
    又出街食飯...
    老豆你好煩牙....
    我幫屋企晾衫
    嫌三嫌四
    平時都係甘晾..TROBULESOME
    
    假笑..假HAPI
     真苦..真UNHAPI



2010 年 5 月 5 日  星期三   晴天


2010-05-05 分類: 未分類

 

    今日起身...沖涼
   之後番學
    番到去一陣...shadow嚇親我
   佢好似好淒涼甘..之後粉粉安撫佢
   我落左去早會..冇聽佢講咩...
   唱完歌係甘叫安哥..哈哈
   上番去....eng堂派番d功課
   全部冇我份..冇交-3-
   攞野出黎扮野..maths堂..訓著左
   小息吾想起身...痴住肥龍周圍走=]
   t&h..同杰仔吹水吹成堂
   中史..聽書..乖乖
   ms話我出黎寫..好感動...哈哈XD
   LUNCH...睇師生
   垃圾到爆..冇勢..冇籃板
   學生比人禁住黎打
   唉...朱屎都話左吾夠打~
   上左2樓同粉,魚旦一齊睇
   比粉粉打到手都紅哂
   波波成個鵪鶉甘...唉
   PE堂..阻住粉粉跑步
   XP
   踢足球...光頭佬讚我..話我打籃球,打閃避球..吾識踢波
   都射到波..滿足感=]
   比賽...我入左波牙...好開心
   心口控定..沖左入龍門..哈哈
   吾洗射XD
   完左...T&H補課..TEST吾識囉
   之後就走LU
     



2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


2010-05-04 分類: 未分類

   成日掛住打gameboy-3-
   比老媽子沒收T3T
   今日7點15訓醒
   食完野
   番學~
   番到去特登比部電話MS CHAN叫佢KEEP住
    安全D
   中文堂...訓教
    死黃君婷係甘拍人枱
    作文又撕爛人篇文...陰毒...吾作LA
   小息陪子豪罰企=]
    LS又訓教..TEST合格...冇做LAST 2題都PASS
    係甘比MS CHAN攞間尺摑面
     T3T
    我開眼都打T3T
     衰人~
    ENG堂...HEA上
    同富豪..格炸亂吹
    LUNCH...請魚魚食多春魚
    差D比賴成攞哂..好彩叫佢錫住自己塊面姐XD
    睇波~
    KIT..下半場打得吾錯
    勝敗乃兵家常事....吾緊要
    吸收經驗...
    之後戈2堂溫中史
    社工講壓力都吾理
    TEST...吾夠TIME
    SHIT=[
    之後係CANTEEN..魚魚,魚旦,粉粉係甘迫我比戈D佢聽
    朱屎吾洗甘緊張...
    整痛粉粉,魚魚....不擇手段
    有機會...比你地聽=]
     跟住出旺角睇E生..物理治療
    睇完..同老媽子去意粉屋
    佢好吾HAPI...之後同佢傾計
    傾傾下...佢講自己同老豆既故事
    估吾到...世事難料...同你傾計就係老豆同媽子既結晶品
    老媽子比我攪番開心LU
    之後番屋企