今日6點55起身...洗白白
落雨..黃雨唷
番學..比聰叫左陪佢食野
之後佢食完..就上課室
LS堂...LEUNG LEUNG好攪笑..話可惡既人係長吾高
仲吾係話MS CHAN
實要話比MS CHAN聽=]
HEHE~
中史堂..又分組
MS係後面..吾岩角度睇我吾到..仲吾訓教
訓飽飽先=]
ENG堂..黎左戈吾知乜鬼牙叔黎睇堂
HEA上....
CHIN堂...發夢~
黃君婷UP乜..聽吾到-3-
LUNCH..食飯...璟彥講野笑到我同賴成都肚痛..哈哈
睇F.2放飛機
MATHS堂...計數計數
落左堂...送左朵花花比魚旦
去DT室學影相定吾知乜
冇聽過..都吾知做乜
同子豪,富豪玩飽就走LU
去左3B班搵LEUNG LEUNG吹水
攰..就抖下...又要出卷...攰死你牙
呢個星期好抖抖LA XP
吹完水...上番去拎野..邊條粉角攞左我把紅色姐
吾HAPI~邊個拎左牙...我又發癲
邊個KAI兜牙-3-...有冇諗過我感受
你要咪出聲...邊個自私精
暴食..發脾氣...撈面,魚旦,牛丸,墨魚丸,蛋,雞翼,檸檬茶
食哂~
食完...魚魚,魚旦番黎
魚魚好似吾多舒服WO~
問冰冰攞粒糖請你食NA XD
之後繼續發癲..吾開心吾開心
波波你話我咩..你睇住黎...以後呢個詞語我都會攞黎形容你~
番屋企...吾開心..好吾開心
乜瘡都爆哂出黎...激氣...訓教..勿擾~
|