好啦~太耐冇打啦,,,呢幾日都好忙...
10月10號又要考試,,
仲有五個月就會考啦~
點算好呢?!
琴日病左..請左半日假...訓到好似昏迷咁-_-"
等到媽媽返黎..就去左睇醫生,,
同埋KUKUMA...睇完就話係感冒,,
少少燒..成身冇力軟拿拿,,
返學就係咁訓-_-"真係好對唔住..
我好支力..-v-
琴晚成晚都冇人係屋企..好彩佢上黎坐陣..
唔係我就悶死了~訓左一陣..
媽媽返到黎...[拿..我地冇野架...xD]
之後佢住多陣就走啦,,
食左個抹茶甘栗月餅...
好好味>~<
聽日去tm..好期待呢~
去表姐個邊...=]
哈哈~=D
我要出去啦~
要補習=]
|