哈哈..又好耐都冇打啦~
呢幾日好似成個人都冇乜精神,,
做左D野又唔知...冇做過既野..D人又話有做過,,
搞到自己都好亂,,咁難先捱到星期五..
又覺得好似好快咁過左一個禮拜,,,-_______-"
唉~係咁趕趕趕趕,,,
又趕功課又趕溫書,,,[都係有人PUSH我做-_-"]
返學係咁訓訓訓...連上緊咩堂都唔知..
唯有搵睇醫生做藉口..哈~
我已經講左俾班主任知,,真係好擔心...=(
好擔心俾老師"tag"左做有病既學生...會諸多野講..
前幾日..個貪錢既女人上左黎...好唔開心,,又喊左好耐,,
明明放低左..點解要再咁玩我?!
我都唔係唔想放..而係我都唔知自己可以點做..
我知道自己miss out好多野..但係咁又點?!
我只可以望住自己咁一樣一樣咁過,,
我做得d乜?!我可以點?!每一次衝完就好支力....
願我可以做得更多...
另外..我自從打完個篇日誌之後..
我發覺有好多人都係支持..都係肯幫我..
但同時間..係屋企由始至終都係冇乜點想去留係到..
出面比家更好..或者是我根本不懂欣賞...
其實..我唔識去保護自己..惟有靠自己唔怕死既精神..
一路衝出去..前面係點..我一d都唔知..
希望既就係靠自己既3分努力+7分既運氣過日子...
|