MIya *因為愛__||所以克服﹏
因為愛*所以克服障礙,,
 `彼此不會因吵架而分開..
orz_miya
暱稱: MIya*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1年 • 50lbs • 大碼...
自由意志*創作最燦爛既...
桃花劫。窮。自己
又一次回來了。我。長...
每一個LIKE..都是錢~
文章分類
全部 (461)
BAND SHOW* (13)
日記..日日記___*+ (344)
小品*文__+ (4)
好歌推介*+.. (33)
原創故事I*兩個靈魂的人,, (33)
散文*故事,, (29)
未分類 (15)
日誌統計
文章總數: 461
留言總數: 273
今日人氣: 37
累積人氣: 36248
2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


BBQ*唱k,, 分類: 日記..日日記___*+

今日好多野做..
本身約埋姜姜去架,,
佢又話唔去喎,,咁算啦~
去左TW間GB唱,,$60-___-"

[[算啦~.\/.我以後吳卓羲啦~我唱歌難聽丫嘛..
  佢唱得好丫嘛...咁你兩個唱囉,,,唔好預我!!.\/.]]

唱左兩個幾鐘..我都係冇乜點唱過-_-"
全程係到玩野...同去廁所,,
之後出去打機...又係個幾味,,,真係悶死-_-"
都冇野好玩..又唔夠人打..又要去玩..
我真食___啦,,\口/"
打完機,,好似係我提議影貼紙相,,
影啦~個陣佢地兩個係到玩都冇理我啦~
[[再一次俾人IGNORE...-_-感覺不太好..要發火了*]]
好啦~咁買膠片啦,,買左NIKKI同自己個張,,
之後佢又話要啦~我記得自己好似dum左2蚊出去,,
佢又問左句俾左未?!,,,    咁個counter個啊嬸話未俾..
真係火到嘔...一野兇佢,,話[[俾左啦~自己岩岩先放左落去..
丫~佢又以為係真喎...咁我都唔理啦~去剪野...
唉~剪唔到..冇心機做d咁細心既野..佢地慢慢剪..
我企係後面都費事理...完晒之後去搭鐵鐵...
係荔景nikki知我有唔妥就問我啦~我都唔知點答佢好..
其實我好怕,,,我唔想見到既野..再一次發生...
我知道我咩都唔係,,做乜都唔岩..我又低能又天真;;
但唔等於我可以俾人呃..亦唔係好呃既人..要狠心*我可以

好啦~返到青衣去七仔等五甲既人一齊去bbq..
人齊就去小欖..原來冇乜人識去架囉...-0-"   包括我!!
之後就等第二架先去..等左好耐呢~,,企係到同兔兔倪媽傾計,,
傾d乜又唔記得,,xD..    BAND友打黎啦~麥卡問點解唔叫埋佢..
之後話不如完場返青衣叫佢過黎~...其實我覺得佢媽唔會俾囉,,
講返BBQ先...一去到就係到影相,,竟然浩然話同我影..
我覺得似係玩輸左囉-0-不過唔打緊啦~我化左妝0v0唔差架...
拎野食..同用既野...[[入場$98一個囉-0-"]]
雖然燒燒下,,出左小小意外,,但係氣氛唔係差左好多..
兔兔好叻女啊~>v<"
之後...[[又之後-_-"]]我地成班去沙灘玩啦~
倪媽幫kenny影相...影左d異形出黎-口-"好恐怖...-_______-"
完場都已經10點幾..出去個陣..倪媽話要返佐敦,,
兔兔同kenny仲有ly一齊送佢..
我就跟啊pang佢地搭小巴...跟住麥卡聽到前面個女仔話等左好耐都冇車..
提議飛的的返去..我仲有騫文.,,四個搭...$23per 囉-___-"
不過夜係咁架啦~-0-   用左冇半個鐘就返到..真快0口0:
我返個陣,,band友都到左..之後一齊出海旁吹水,,由11點半吹到差唔多3點,,
又講是非又講鬼...又大風又俾食蕉話...-__________-"
真係....囧晒,,講左好多...不過係咁重複-_-"
原來我地班要講既人都幾多下-0-"  [[仲有我脫離左豬扒呢一行..0v0]]
是但啦~我都算見得下人啦~,,,-____-"
講到差唔多完..我就陪佢搵車啦~好彩都有小巴出tw,,
佢送左我返屋企,,兼借廁所-0-"

-------------------------------------今日就咁完左...---------------------------------

2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


平安夜*醉美的一夜,, 分類: 日記..日日記___*+

廿四號,,
我同KENNY仲有兔兔倪媽佢地出左NEWAY CITY去唱K..
同佢地玩得熟真係好恐怖-0-"好癲,,,完全係想像唔到...-_-"
不過都幾好玩...4個都好ENJOY,,一齊癲..XD
又扮可愛又扮北姑,,最慘係KENNY俾人夾住黎玩...
笑死,,唱完K就去影貼紙相,,第二次一齊影,,好開心呢~>v<"

好啦~差唔多六點個陣..我係銀中撲去地鐵站搵佢0v......

(閱讀全文)

2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


聯歡會*~行街街,, 分類: 日記..日日記___*+

今日聯歡會*八點二返到學校,,
擺低d野..跟住d人陸陸續續返到黎,,,
又影相又食野,,我送左個stich既膠牌俾佢..
原來同佢之前個隻一樣架喎,,"我仲有隻腳印係到-v-"
哈哈,,見到佢識笑都好D...=D"

我好鐘意佢個布丁,,好好味..仲熱架~ :0
仲好蛋糕食...好耐冇食過啦~/.\有蛋糕食好幸福呢~v~
跟住呢~我地成班人出左去睇show啦,,多數都係唱歌同夾ban......

(閱讀全文)