今日..發生左件好唔開心既事,,
我被迫咁同一個人同組,,仲要係得我地兩個,,
我真係好唔想,,咁我同MISS誚 啦~
點知佢一句塞過黎~話我自私,,淨係理自已,,
呢個詞語係個腦海縈迴左好耐,,,
由中文喊到小息再係中史喊多獲...
對眼紅到好似鬼咁,,去TOILET個陣兩個F1俾我嚇疾左..
小息個陣,,KENNY係第一個發現我喊先既~
[對唔住呢~-0-我知你好驚見到女仔喊-0-]
我忍左好耐,,到倪媽掃我背脊就真係忍唔住喊左出黎,,
好失禮呢~/__________\
到LUNCH,,我買野返學校食,,,同KENNY傾左一陣..
佢話佢好唔鐘意邊個邊個~,,[應該大部份人都知係邊個-0-]
仲話想打佢..xD,,打佢洗擇日子?!
佢話邊個邊個,,見到我喊講左句"哈~佢失戀牙!?"
妖~我想失都冇得失啦~0v0我同佢咁恩愛...
打風都打唔甩-vv-"
我係到諗~之前覺得孤獨,,係我自己唔肯行第一步去接觸佢地~
其實佢地好多都係care我既~[除左d個d同個d啦~為八卦姐-0-]
我個腦有問題,,佢地雖然唔硬敢直接問我~
但係我都會講俾kenny知,,由佢轉述,,唔洗擔心我架..
我仲未死得xD [I'M 公認爛GAG王,,,慢慢聽我D GAG啦~哈哈!!]
丫~LUNCH個陣,,兔兔倪媽送糖糖俾我食~係hello kitty黎架~=D
期待平安夜聚會:)
打住咁多=)我訓啦~
|