講真...其實我好唔想咁快就過一年...
好多野...都係呢一年發生...好多都好難忘..
開心過..痛過..反省過..自豪過..喊過*笑過..
好多時...就算話前度又好..現任又好..未來都好..
開BLOG係要寫我想講既野..
但往往都會被箝制...總會問一些傻傻的問題...
其實..有時候,,真係好想打d唔開心既野發下脾氣...
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
講返今日會有咩做啦~
今日呢~要去mk補習,,之後就得自己一個..行左好鬼耐..
買左對boot..$140,,之後喪hea冇野做..
要等到5點幾佢先過得黎...
去到灣仔..就去左一間唔知邊到食野...
唔錯唔錯,,d野幾好食...同埋坐隔離檯個pair都幾nice..
讓左一個位俾我地擺野...[[i love 油鬆餅-vv-"]]
食完之後去左搭叮叮-vv-好正...好耐冇坐過...
不過不消一秒就話落車...勁冇癮-____-"
行左落去...去左一個地方...至於係咩-vv-"
我唔話你知...xD
不過好唔開心囉,,唉~算啦~,,,最後一日唔好煩-_-"
stay左一陣..走啦~,,兩個kai子又係到玩..
冇啦啦係到講英文-_____-"玩到冇野好玩,,
差d轉唔返channel...xD" 最囧係..去WELLCOME
明明兩條友講緊英文...一陣問STAFF,,
"唔該,,D酒放係邊-_-"....個STAFF望住我地呆左-0-"
最後係買左筒薯片架..xD..
之後又去左海旁Count down...企錯位囉-_____-"
仲做左件好樣衰既事-____-"[[唔講得...想知可以問我-0-]]
之後完左就去搵姜姜,,去rock school..聽band sound...
sexy hammer...真係好正...唔係因為佢地sexy-___-"
係佢地d歌詞簡直講晒我對個班物質主義奴隸既人既心聲,,
"咩事姐..."呢一首歌..可以係my space到聽到...[[自己搵啦下-v-"]]
仲有其他都唔錯,,[[官方ans係咁架啦0c0]],,,
睇最後一場個陣..我好支力..唔係因為我飲左奶既問題..
[[你冇睇錯-_-我好乖女地冇掂酒-0-"只係飲左奶...]]
點解唔飲酒呢?!係因為我諗起某人話過唔俾我飲,,所以冇飲..
睇住佢地兩個飲囉-0-.....講返先...
我自己一個坐返去後面啦~,,,個d吧檯個邊啦~...
[[丫,,rock school其實係一個酒廊...]]
戲肉黎啦,,,我竟然俾鬼佬撩囉-0-,,,係兩個..仲有一次係我去toilet個陣,,,
一野橫掃我背脊...好彩我都著左兩件外套-vv-"
之後就返去啦~
幾點呢!?,,,5點半,,媽媽打黎...以下對話...
我:早晨,,媽子,,
媽︰你係邊啊?!晨運緊啊?!細佬呢?!
我︰我係荔景啦~細佬未返?!.0.[[好驚訝地...]]
媽︰係啊~我以為佢同你一齊tim...好啦~快d返啦~
唔好再係出面玩啦~
我︰掰掰0v0:
第一次...自己爛玩到咁"早返",,都覺得自己有d過份..
原來佢早過我,,,我真係..冇野好講...
返到去六點既...卸妝訓教...
七點,,勁想講粗口,,個鬧鐘係咁嘈嘈嘈...-___________-"
完了-vv-
|